Komunikaty PR

Festoria – gdański foodcourt dostępny dla wszystkich

2022-12-21  |  12:45
Biuro prasowe

ZDJĘCIA: https://1drv.ms/u/s!ApaBY4rSV4Pxi-NaDSFvG_oZkG1GrQ?e=KCaUNg 

Festoria pojawiła się na gastronomicznej mapie Trójmiasta zaledwie w lipcu tego roku, a już zdążyła przerodzić się w niezwykle popularny foodcourt z bogatą i zróżnicowaną strefą gastronomiczną, z której chętnie korzystają nie tylko studenci, ale również mieszkańcy okolicznych dzielnic Gdańska. To kolejny przykład budowania elastycznej oferty w akademiku, który latem przemienia się w komfortowy hotel. W ten sposób inwestor dba o stabilność biznesu.

 

Festoria to foodcourt o powierzchni ponad 950 m2, znajdujący się na terenie gdańskiego akademika Collegia. W jej skład wchodzą cztery zróżnicowane strefy gastronomiczne. Dla miłośników kuchni włoskiej przygotowano działającą codziennie strefę pizza & pasta, gdzie serwowane są dania bazujące na specjalnie sprowadzanych, oryginalnych włoskich składnikach. Tuż obok niej znajduje się kuchnia główna z menu tygodniowym, w porze lunchowej oferuje przede wszystkim tradycyjne dania kuchni polskiej. Kuchnia działa na zasadzie bufetu - wszystkie pozycje w menu są dostępne od ręki, jest również możliwość realizacji zamówień na wynos.

 

Od wczesnych godzin porannych otwarta jest kawiarnia, w której oprócz prawdziwej włoskiej kawy, serwowane są własnoręcznie robione desery, świeżo wyciskane soki i smoothies oraz kanapki na wynos. W ciągu tygodnia bogata oferta kawiarni przyciąga nie tylko studentów, którzy chętnie spędzają tu wolny czas, ale też okolicznych mieszkańców, pracujących w trybie home office. Ostatnią strefą jest działający w weekendy drinkbar z szeroką ofertą koktajli. Ponadto, organizowane są tu różnego rodzaju wydarzenia – cotygodniowe karaoke, transmisje z wydarzeń sportowych czy nawet występy standuperów. Warto również zaznaczyć, że na terenie obiektu działa sklep, gdzie codziennie można zaopatrzyć się we wszystkie niezbędne produkty. 

 

Zależało nam na tym, aby oferta gastronomiczna Festorii była możliwie jak najszersza, aby każdy mógł tu znaleźć coś dla siebie – mówi Kamil Semik, manager gastronomii. Wszystkie pozycje z naszego menu są przygotowywane ze świeżych produktów przez 8-osobowy zespół kucharzy. Klienci szczególnie doceniają prawdziwą włoską pizzę, którą przygotowujemy na bazie oryginalnych włoskich składników. Warto również zaznaczyć, że Festoria to nie tylko gastronomia. Przez kilka ostatnich miesięcy nasz foodcourt stał się również popularnym miejscem spotkań czy nawet stałym miejscem pracy zdalnej dla okolicznych mieszkańców. Coraz częściej pojawiają się również zapytania o organizację różnego rodzaju eventów. Niebawem planujemy przeprowadzenie pewnych modyfikacji, o czym na pewno poinformujemy za pośrednictwem naszych mediów społecznościowych – dodaje.

 

Festoria znajduje się w budynku akademika Collegia przy ulicy Sobieskiego 13. Bezpośrednio przy kampusie Politechniki Gdańskiej i w niewielkiej odległości od Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego oraz Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego. W sezonie turystycznym obiekt przekształcany jest w hotel zapewniający gościom aż 450 pokoi, co w letnich miesiącach pozwala mu dzierżyć miano największego obiektu tego rodzaju w Gdańsku. Na gości, oprócz foodcourtu i pokoi czekają profesjonalny fitness, play-roomy, pokoje spotkań i rozległy taras z widokiem na las.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Konsument Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Konsument Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy

Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.

Prawo

Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.

Prawo

W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.