Komunikaty PR

Finał akcji „Dom z Serca 2”

2022-08-08  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Emilia Potocka
Synertime

Aleja Wyścigowa
02-681 Warszawa
e.potocka|synertime.pl| |e.potocka|synertime.pl
668132416
www.synertime.pl

Drugi „Dom z Serca” jest już gotowy! We wtorek 26 lipca 2022 r. odbył się uroczysty finał akcji, w ramach której dokończono do stanu „pod klucz” budowę domu dla 8-osobowej rodziny Pani Iwony i Pana Krzysztofa oraz ich szóstki dzieci. W drugą edycję programu ponownie włączyły się zaprzyjaźnione firmy, których przedstawiciele spotkali się w Antoniewie k. Brus w woj. pomorskim, aby wspólnie przekazać rodzinie klucze do wymarzonego domu.

Dom z Serca 2 to kontynuacja głośnej medialnie akcji sprzed roku, w ramach której Budimex we współpracy z innymi firmami wybudował, wyposażył i przekazał do użytku dom dla 16-osobowej, potrzebującej rodziny pani Magdy z Radomska. Tym razem beneficjentami programu została 8-osobowa rodzina Pani Iwony oraz Pana Krzysztofa. Rodzina oprócz wyzwań związanych z chorobą dwójki dzieci i zapewnieniem im specjalnej opieki, zmaga się z trudną sytuacją finansową. Pani Iwona i Pan Krzysztof, aby zapewnić szóstce swoich dzieci lepsze warunki do życia, postanowili wybudować własny dom na odziedziczonej działce. Prace zostały rozpoczęte, lecz ze względu na trudną sytuację materialną rodziny, budowa musiała zostać wstrzymana. Budimex we współpracy z innymi firmami pomógł rodzinie zrealizować marzenie i dokończył budowę domu do stanu „pod klucz”.

26 lipca odbyło się uroczyste przekazanie kluczy do nowego domu. Na spotkanie zostali zaproszeni wszyscy partnerzy projektu, interesariusze i media regionalne. Podczas wydarzenia podsumowane i zaprezentowane zostały najważniejsze wydarzenia z budowy domu. Dzięki pomocy partnerskich firm, które zaangażowały się w akcję, rodzinie Pani Iwony i Pana Krzysztofa przekazaliśmy wykończony do stanu „pod klucz’ dom o powierzchni ok. 150 m2. Parter zajmują salon z kuchnią, łazienka, pokój sypialny i pomieszczenia gospodarcze, natomiast piętro mieści pokoje dla dzieci, a także dodatkową łazienkę.

- Do końca nie wierzyliśmy w to, jak ogromne szczęście nas spotkało. Od przekazania domu Budimeksowi do dnia odbioru domu minęło 7 miesięcy. To wspaniałe uczucie móc wejść do swojego domu, móc zapewnić naszym dzieciom odpowiednie warunki do życia, nauki i leczenia. Chcielibyśmy serdecznie podziękować organizatorom, sponsorom, dostawcom oraz wszystkim zaangażowanym osobom za udział w akcji oraz pomoc. Za to, że budowa naszego domu została dokończona pod sam klucz. Naprawdę z całego serca, razem ze mężem i dziećmi dziękujemy – mówiła Pani Iwona, beneficjentka programu.

Czuję ogromną radość i dumę z naszych pracowników oraz wdzięczność wobec partnerów akcji. Postawa wszystkich firm zaangażowanych w ukończenie tego domu była bardzo budująca. Wszystko po to, aby osobiście móc się włączyć do pomocy i zrealizować marzenie kolejnej rodziny. Wierzę w to, że ten dom pomoże Pani Iwonie i Panu Krzysztofowi w zapewnieniu ciepła i komfortu dla ich dzieci. Staraliśmy się zrobić wszystko, żeby każde dziecko dostało własny pokój, aby komfortowo i  w dobrych warunkach funkcjonować – mówił podczas finału akcji Artur Popko, Prezes Budimex SA.

Do akcji „Dom z Serca 2” dołączyła m.in. firma Keller Polska, która zaangażowała się w sfinansowanie wyposażenia domu. – Czujemy odpowiedzialność za otoczenie, w którym pracujemy i  w miarę naszych możliwości staramy się wspierać lokalne społeczności. Jeśli swoim wsparciem możemy poprawić warunki życia choćby kilku osób, to staramy się to robić. Po otrzymaniu informacji od kolegów z Budimeksu, że zamierzają ufundować nowy dom dla innej potrzebującej rodziny i jednocześnie propozycję wsparcia tej budowy, długo się nie zastanawialiśmy, zdecydowaliśmy się zostać jednym z fundatorów – komentuje udział w akcji Artur Gaszewski, Dyrektor Naczelny Keller Polska.

Kolejną firmą, która zdecydowała się wesprzeć akcję jest Daikin – Jako Daikin doskonale zdajemy sobie sprawę, że oprócz świata biznesu, w którym jako lider w branży działamy na co dzień, istnieje również zupełnie inny świat, ten zwyczajny życiowy, w którym osoby samodzielnie walczą nie o zyski i profity, tylko o własne dobro, spokój i godne życie w komfortowych warunkach. Właśnie dlatego jesteśmy dumni, że możemy przyczynić się do współtworzenia takiego domu i jego ciepła.  Wierzymy, że nasz skromny wkład w postaci pompy ciepła Daikin Altherma wraz z jej uruchomieniem, będzie służył rodzinie przez długie lata.– mówi Agnieszka Pióro, Koordynator Marketingu w firmie Daikin. W akcję włączyła się także Castorama Polska, która zaoferowała pomoc w wyposażeniu kuchni i dwóch łazienek, a także dostarczyła gres oraz przygotowała projekty kuchni, łazienek oraz salonu. - Historia Pani Iwony oraz Pana Krzysztofa bardzo nas poruszyła. Postanowiliśmy dołączyć do akcji i pomóc spełnić marzenie o własnym i bezpiecznym domu. Zaangażowanie się w projekty, takie jak „Dom z Serca” pozwala nam realizować naszą strategię odpowiedzialnego biznesu. Decydując się na zaangażowanie w projekt, postanowiliśmy pomóc w sposób, w jaki potrafimy najlepiej –komentuje udział w akcji Paweł Świętochowski, Kierownik ds. Relacji Biznesowych i Projektów Społecznych w Castorama Polska.

Wobec rodziny w potrzebie nie pozostała obojętna także firma Porta Drzwi, która przekazała do domu nowoczesne drzwi wewnętrzne. - Przede wszystkim się cieszę, że to już jest ten dzień. Cieszę się, że mogliśmy pomóc w budowie „Domu z Serca”, ale najważniejsze jest to, że będziecie Państwo mogli od dzisiejszego dnia wejść do swojego własnego domu i tu zamieszkać – kierował te słowa do rodziny Kacper Michalik, Szef Inwestycji w firmie Porta Drzwi. Pomoc w akcji zaoferowała również firma Wiśniowski, która zapewniła bramę garażową, drzwi wejściowe i drzwi techniczne. - Jesteśmy dumni jako firma Wiśniowski, że mogliśmy uczestniczyć w realizacji tak szczytnego celu, jakim jest wybudowanie domu dla rodziny. Mamy nadzieję, że wszystkie urządzenia, nasze i kolegów z innych firm będą służyć rodzinie przez długie lata – mówi Tomasz Borowicz, Regionalny Manager Sprzedaży firmy Wiśniowski.

Kolejnym Partnerem budowy nowego domu dla Pani Iwony i Pana Krzysztofa oraz szóstki ich dzieci jest firma Polbram, która zapewniła system ogrodzeń. Za ułożenie nawierzchni z kostki brukowej, którą dostarczyła firma Ginter odpowiedzialna była natomiast spółka FBSerwis SA. Firma pomogła także w wykonaniu przeróbki studni do wodomierza i rur spustowych rynien. Ogrodzenie tymczasowe i agregaty prądotwórcze zapewniła firma Atut Rental. Pełne zadaszenie domu to zasługa firmy Creaton, która przekazała doskonałej jakości dachówkę. - Cieszymy się niezmiernie, że mogliśmy wziąć udział w realizacji tego pięknego przedsięwzięcia. Wraz z małżonką jesteśmy z Brus, jedna z naszych fabryk jest w Chojnicach, więc nie mogliśmy nie uczestniczyć w tym projekcie. Jak tylko się o nim dowiedzieliśmy, od razu został złożony wniosek do Prezesa naszej firmy i decyzja o pomocy była podjęta w 15 minut. Dziękujemy bardzo też Budimeksowi, że zostaliśmy zaproszeni do tego projektu. Wszystkiego najlepszego dla rodziny, aby Wam się tutaj dobrze mieszkało – mówił podczas finału akcji Rafał Ziółtkowski, Doradca Handlowo-Techniczny Creaton.

Pokrycie dachu z zachowaniem najwyższych standardów zostało wykonane przez generalnego wykonawcę - firmę Budhaus, która wyposażyła dom również w instalację odgromową. Decyzję o wsparciu akcji Budimeksu podjęła też firma Drutex, fundując okna PVC. Wykonaniem kompleksowej budowy instalacji fotowoltaicznej o mocy 10 kWp zajęła się firma SunSol przy wsparciu firmy Corab, która to dostarczyła kompletną konstrukcję montażową. W inicjatywę spółki SunSol zaangażowały się również firmy Keno i Goodwe.

Sprzęt RTV i AGD przekazała natomiast firma RTV EURO AGD. Dom z Serca nabrał kolorów dzięki marce Magnat (Grupa Śnieżka) która zapewniła farby Magnat On-Reflex i Magnat Ceramic. Tynk zewnętrzny oraz farbę elewacyjną zawdzięczamy marce Foveo-Tech (Grupa Śnieżka). 30 sztuk oświetlenia domu przekazała firma Sigma Lighting. Już po raz drugi do akcji przyłączyła się także firma Blue Energy, która przekazała rodzinie sprzęt IT. - Bardzo się cieszę, że takie inicjatywy jak ta mogą spełniać marzenia. Mam nadzieję, że sprzęt komputerowy, który oferujemy rodzinie Pani Iwony i Pana Krzysztofa pomoże ich dzieciom w rozwoju – mówił podczas finału Paweł Tomys, przedstawiciel firmy Blue Energy. Podobnie, kolejny raz w akcji „Dom z Serca” wzięła udział Fundacja iSowa, zapewniając mieszkańcom nowego domu „Magiczny Dywan” – interaktywną pomoc dydaktyczną.

Dzięki wsparciu wszystkich Partnerów akcji, spełniło się marzenie Pani Iwony, Pana Krzysztofa oraz ich szóstki dzieci: Roksany, Marietty, Eweliny, Szymona, Kasi i najmłodszego Adasia. Od teraz mogą się cieszyć własnym, komfortowym domem.

Patronami medialnymi drugiej edycji akcji „Dom z Serca” byli: Dziennik Bałtycki oraz Radio Gdańsk.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Synertime
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie Biuro prasowe
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji
Firma Z ziemniaka zrobili biznes
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.