Komunikaty PR

2,2 mld zł ze sprzedaży kredytów hipotecznych w Grupie ANG

2021-11-19  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Edyta Miszczuk
Grupa ANG

Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
edyta.miszczuk|grupaang.pl| |edyta.miszczuk|grupaang.pl
660128428
grupaang.pl

Grupa ANG w III kwartale br. dalej urosła w zakresie sprzedaży produktów finansowych.

  • Grupa ANG odnotowała 16% wzrost ze sprzedaży kredytów hipotecznych względem II kwartału i aż 82,4% wzrost ze sprzedaży kredytów hipotecznych względem analogicznego okresu w 2020 r.
  • Sprzedaż kredytów gotówkowych w III kwartale br. wzrosła o 39,4% rok do roku.
  • Przypis składki z ubezpieczeń wyniósł 2 mln, co stanowi 15,8% wzrost w stosunku do II kwartału br. oraz 40,4% wzrost w stosunku do analogicznego okresu w 2020 r.

Grupa ANG jest największą niezależną od inwestorów instytucjonalnych firmą pośrednictwa finansowego na polskim rynku i jedyną, która działa na zasadach akcjonariatu pracowniczego. Spółka sukcesywnie buduje swoją pozycję rynkową, co kwartał odnotowując rekordowe wyniki ze sprzedaży kredytów hipotecznych.

„Od początku tego roku co kwartał odnotowujemy duży wzrost sprzedaży kredytów hipotecznych, które stanowią trzon naszej działalności. III kwartał br. to w ujęciu rok do roku ponad 82 procentowy wzrost sprzedaży. Tym samym w czasie popytu na nieruchomości sukcesywnie umacniamy naszą pozycję rynkową w zakresie sprzedaży tego produktu, ale także dywersyfikujemy sprzedaż poprzez oferowanie klientom kredytów gotówkowych i ubezpieczeń, a także fotowoltaiki. W przypadku tych pierwszych odnotowaliśmy 50 mln ze sprzedaży i tym samym mamy blisko 40 procentowy wzrost w stosunku do analogicznego okresu 2020 r. Łączny przypis składki w ubezpieczeniach wyniósł 2 mln zł, a to daje 15,8% wzrost w stosunku do II kwartału br. i ponad 40,4% wzrost rok do roku” – wyjaśnia Katarzyna Dmowska, wiceprezeska zarządu, Grupa ANG S.A.

Co wpływa na wyniki Grupy ANG? W czym firma upatruje swój sukces?

„Naszą skuteczność upatrujemy przede wszystkim w przyjętej na początku naszej działalności, już ponad 10 lat temu strategii, mówiącej o tym, że mamy rozwijać się w sposób odpowiedzialny i zrównoważony. Jesteśmy dzisiaj bardzo dojrzałą organizacją, która posiada jedne z najbardziej zaawansowanych standardów zarządzania odpowiedzialnością społeczną firm na rynku. Ważne jest to, że posiadamy w naszej społeczności świetne ekspertki
i ekspertów, wyposażonych dodatkowo w wysokiej klasy rozwiązania technologiczne. Już dziś mają oni do swojej dyspozycji porównywarkę hipoteczną, gotówkową, ale także porównywarkę ubezpieczeń komunikacyjnych. Nasz zespół IT obecnie pracuje nad nowymi projektami, które istotnie wpłyną na jakość oferowanych przez nas usług. I najważniejsze na koniec, nasza poważnie traktowana misja, czyli oferowanie klientom produktów, których realnie potrzebują, rozumieją, na które ich stać i za godziwą cenę” – mówi Artur Nowak-Gocławski, prezes zarządu, Grupa ANG S.A.

W pierwszej połowie 2021 roku Grupa ANG zakończyła proces przekształcenia w spółkę pracowniczą. A to oznacza, że większościowy pakiet akcji, czyli ponad 59 proc. jest w posiadaniu współpracowników. Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy uchwaliło też wieloletni program pozwalający na nabycie akcji na bardzo preferencyjnych warunkach zarówno przez obecnych akcjonariuszy, jak i nowych, którzy chcą podjąć współpracę z Grupą ANG. To jedyne tak zaawansowane rozwiązanie dostępne na rynku pośrednictwa kredytowego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Grupa ANG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse 5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego Biuro prasowe
2024-12-31 | 11:00

5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego

fot. IBI Polska Rok 2024 przyniósł przedsiębiorcom wyzwania związane z wysokimi stopami procentowymi i trudniejszym dostępem do kredytów bankowych. W takich warunkach
Finanse Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
2024-12-29 | 18:00

Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników

Jednym z najbardziej wartościowych świadczeń pozapłacowych jest ubezpieczenie na życie, które nie tylko wspiera zatrudnionych w trudnych chwilach, ale także buduje wizerunek
Finanse Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
2024-12-27 | 17:00

Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych

Obligacje korporacyjne wyemitowane przez Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. zadebiutowały na rynku Catalyst 29 listopada. Papiery dłużne o wartości 6 mln złotych stanowią pierwszy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych

Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.

Transport

Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów

Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.