Komunikaty PR

Adyen i Grupa BMW rozszerzają partnerstwo w zakresie technologii płatniczych

2024-08-19  |  01:00
Biuro prasowe

Rozszerzenie partnerstwa między Adyen a Grupą BMW jest wynikiem udanej globalnej współpracy w obszarze e-commerce, w ramach której Adyen opracował spersonalizowane rozwiązania płatnicze spełniające wymagania Grupy BMW, związane z budowaniem zaangażowania klientów oraz kreowaniem ich doświadczeń zakupowych.

Integracja rozwiązań w punktach sprzedaży (POS) z ekosystemem BMW sprawia, że Grupa BMW może zapewnić bezproblemowe i najwyższej klasy doświadczenia płatnicze, również offline, swoim klientom w BMW Welt i Muzeum BMW.

Adyen od kilku lat jest partnerem płatniczym dla globalnego e-commerce Grupy BMW w 36 krajach. Przetwarza płatności kartami kredytowymi dla ConnectedDrive Store na rynkach takich jak Europa, Australia, Malezja, Singapur, Korea Płd., Japonia i Brazylia. Firma korzysta z globalnie ustandaryzowanej platformy Adyen, ale może również spełniać indywidualne wymagania lokalnych rynków Grupy BMW i oferować preferowane metody płatności w każdym przypadku. Dla klientów BMW dostępnych jest także wiele innych metod płatności, jak np. iDeal w Holandii, TWINT w Szwajcarii czy Swish w Szwecji.

 – Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że po trwającej kilka lat udanej współpracy na prawie wszystkich rynkach, na których działa BMW, możemy zrobić kolejny krok i zaoferować nowoczesne oraz płynne doświadczenia płatnicze klientom w Muzeum BMW i BMW Welt. W ramach platformy Adyen mamy dostęp do wszystkich informacji oraz danych z różnych kanałów w jednym miejscu – mówi Alexa von Bismarck, Prezes EMEA w Adyen.

Celem współpracy z Adyen jest możliwość dostarczania klientom BMW bezproblemowego i globalnie spójnego doświadczenia płatniczego klasy premium. Uruchomienie przetwarzania płatności w punkcie sprzedaży w BMW Welt i Muzeum BMW w Monachium niesie wiele korzyści wynikających z połączenia kanałów online i offline (na przykład zintegrowane raportowanie). Adyen oferuje innowacyjne funkcje, takie jak zintegrowane narzędzia analityczne oraz podgląd transakcji w czasie rzeczywistym, które umożliwiają Grupie BMW zrozumienie preferencji płatniczych klientów, a w efekcie podejmowanie bardziej świadomych decyzji biznesowych. W planach jest wprowadzenie kolejnych metod płatności w obszarze POS, dzięki czemu wkrótce będzie można płacić stacjonarnie za pośrednictwem Apple Pay i Google Pay.Adyen posiada długą historię współpracy z wiodącymi globalnymi markami. Rozszerzenie partnerstwa z Grupą BMW podkreśla zaufanie do Adyen, w tym przypadku także branży motoryzacyjnej, w zakresie opracowywania spersonalizowanych rozwiązań płatniczych oraz dostarczania innowacyjnych technologii.

 

O Adyen 

Adyen to nowoczesna platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów. Dzięki kompleksowym usługom płatniczym, analityce opartej na danych oraz produktom finansowym oferowanym w ramach jednego globalnego rozwiązania, Adyen pomaga firmom szybciej osiągać założone cele. Posiadając biura na całym świecie, Adyen współpracuje z takimi firmami jak Facebook, Uber, H&M, eBay i Microsoft.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Czy warto korzystać z grid tradingu w inwestowaniu? Biuro prasowe
2025-03-03 | 10:25

Czy warto korzystać z grid tradingu w inwestowaniu?

Dlaczego niektórzy inwestorzy wybierają handel z tzw. siatką zleceń? Ponieważ grid trading jest zautomatyzowany, co pozwala w pewnym stopniu ułatwić codzienny handel.
Finanse Po ludzku o PIT-8C
2025-03-03 | 09:00

Po ludzku o PIT-8C

Po ludzku o PIT-8C 1 stycznia 2024 roku weszły w życie nowe przepisy, w związku z którymi uczestnik funduszu inwestycyjnego jest zobowiązany do samodzielnego
Finanse Josip Heit, założyciel GSB Germany w wywiadzie na temat przyszłości branży fintech
2025-02-28 | 16:30

Josip Heit, założyciel GSB Germany w wywiadzie na temat przyszłości branży fintech

BUDAPEST, HUNGARY /ACCESS Newswire/ February 28, 2025 / INDEX HUNGARIA IndexHU (Węgry): Panie Heit, bardzo dziękuję za poświęcenie czasu na ten wywiad. Inwestycje w fintech wydają

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.