Adyen i Grupa BMW rozszerzają partnerstwo w zakresie technologii płatniczych
Rozszerzenie partnerstwa między Adyen a Grupą BMW jest wynikiem udanej globalnej współpracy w obszarze e-commerce, w ramach której Adyen opracował spersonalizowane rozwiązania płatnicze spełniające wymagania Grupy BMW, związane z budowaniem zaangażowania klientów oraz kreowaniem ich doświadczeń zakupowych.
Integracja rozwiązań w punktach sprzedaży (POS) z ekosystemem BMW sprawia, że Grupa BMW może zapewnić bezproblemowe i najwyższej klasy doświadczenia płatnicze, również offline, swoim klientom w BMW Welt i Muzeum BMW.
Adyen od kilku lat jest partnerem płatniczym dla globalnego e-commerce Grupy BMW w 36 krajach. Przetwarza płatności kartami kredytowymi dla ConnectedDrive Store na rynkach takich jak Europa, Australia, Malezja, Singapur, Korea Płd., Japonia i Brazylia. Firma korzysta z globalnie ustandaryzowanej platformy Adyen, ale może również spełniać indywidualne wymagania lokalnych rynków Grupy BMW i oferować preferowane metody płatności w każdym przypadku. Dla klientów BMW dostępnych jest także wiele innych metod płatności, jak np. iDeal w Holandii, TWINT w Szwajcarii czy Swish w Szwecji.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że po trwającej kilka lat udanej współpracy na prawie wszystkich rynkach, na których działa BMW, możemy zrobić kolejny krok i zaoferować nowoczesne oraz płynne doświadczenia płatnicze klientom w Muzeum BMW i BMW Welt. W ramach platformy Adyen mamy dostęp do wszystkich informacji oraz danych z różnych kanałów w jednym miejscu – mówi Alexa von Bismarck, Prezes EMEA w Adyen.
Celem współpracy z Adyen jest możliwość dostarczania klientom BMW bezproblemowego i globalnie spójnego doświadczenia płatniczego klasy premium. Uruchomienie przetwarzania płatności w punkcie sprzedaży w BMW Welt i Muzeum BMW w Monachium niesie wiele korzyści wynikających z połączenia kanałów online i offline (na przykład zintegrowane raportowanie). Adyen oferuje innowacyjne funkcje, takie jak zintegrowane narzędzia analityczne oraz podgląd transakcji w czasie rzeczywistym, które umożliwiają Grupie BMW zrozumienie preferencji płatniczych klientów, a w efekcie podejmowanie bardziej świadomych decyzji biznesowych. W planach jest wprowadzenie kolejnych metod płatności w obszarze POS, dzięki czemu wkrótce będzie można płacić stacjonarnie za pośrednictwem Apple Pay i Google Pay.Adyen posiada długą historię współpracy z wiodącymi globalnymi markami. Rozszerzenie partnerstwa z Grupą BMW podkreśla zaufanie do Adyen, w tym przypadku także branży motoryzacyjnej, w zakresie opracowywania spersonalizowanych rozwiązań płatniczych oraz dostarczania innowacyjnych technologii.
O Adyen
Adyen to nowoczesna platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów. Dzięki kompleksowym usługom płatniczym, analityce opartej na danych oraz produktom finansowym oferowanym w ramach jednego globalnego rozwiązania, Adyen pomaga firmom szybciej osiągać założone cele. Posiadając biura na całym świecie, Adyen współpracuje z takimi firmami jak Facebook, Uber, H&M, eBay i Microsoft.
Ultimo zmienia się w B2 Impact i przedstawia nową strategię rozwoju marki
Play of Battle S.A. pozyskała od inwestorów ponad 3 mln zł
Polacy czytają, ale księgarnie toną w długach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.