Agnieszka Fieback nową członkinią zarządu BNP Paribas Faktoring
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
BNP Paribas Faktoring informuje o zmianach w zarządzie spółki. Do grona członków zarządu dołączyła Agnieszka Fieback, doświadczona ekspertka z bogatym doświadczeniem w sektorze bankowym i faktoringowym.
Agnieszka Fieback będzie odpowiadać za rozwój działań sprzedażowych oraz nadzór nad departamentem sprzedaży. Jej wiedza i umiejętności, zdobyte na przestrzeni ponad dwóch dekad pracy w BNP Paribas Bank Polska, gdzie pełniła funkcję dyrektorki biura bankowości korporacyjnej, stanowią solidne podstawy do dalszego wzmacniania pozycji BNP Paribas Faktoring na rynku. Przez ostatnie trzy lata Agnieszka Fieback była związana z firmą w roli dyrektorki ds. sprzedaży.
Objęcie roli członkini zarządu lidera usług faktoringowych w Polsce to dla mnie ogromne wyróżnienie. Z wielkim entuzjazmem podchodzę do nowego zadania. Współpracując z zespołem ludzi pełnych energii i pasji, którzy są ekspertami w swojej dziedzinie, będziemy dalej wzmacniać pozycję BNP Paribas Faktoring, budując silne i długoletnie relacje z naszymi klientami. Moją ambicją jest w pełni wykorzystywać potencjał, jakim jest pozycja faktora oraz przynależność do grupy BNP Paribas, poprzez dostarczanie naszym klientom rozwiązań wspierających ich rozwój oraz cele strategiczne – mówi Agnieszka Fieback.
Warto podkreślić, że wraz z objęciem nowej roli przez Agnieszkę Fieback, skład zarządu BNP Paribas Faktoring w 50% tworzyć będą kobiety, co wpisuje się w zaangażowanie firmy na rzecz różnorodności i równości w miejscu pracy.
BNP Paribas Faktoring jest liderem w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań faktoringowych, wspierającym przedsiębiorstwa w optymalizacji płynności finansowej i zarządzaniu ryzykiem kredytowym. Firma jest częścią Grupy BNP Paribas, jednego z największych banków na świecie.

Legalne działanie w świecie kryptowalut – zgodnie z kanadyjskim prawem

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.