Ailleron Innovation Forum 2024, czyli inspirująca synergia człowieka i AI
Ailleron
Aleja Jana Pawła II 43b
31-864 Kraków
justyna.drogowska|ailleron.com| |justyna.drogowska|ailleron.com
511978931
ailleron.com
Podczas drugiej edycji Ailleron Innovation Forum (#AIF24), która odbędzie się w dniach 11-12/09/2024 w Krakowie, liderzy branży finansowej (bankowość, leasing, ubezpieczenia), kadra zarządzająca i doświadczeni eksperci będą dyskutować o usługach i rozwiązaniach technologicznych oraz wyzwaniach cyfrowej transformacji.
W agendzie #AIF24 znajdziemy tematy związane z bankowością AI oraz generatywnymi usługami AI, oprogramowaniem open-source i no-code, analityką danych, automatyzacją procesów i poprawieniem doświadczeń klientów w branżach B2B. Ta 2-dniowa konferencja technologiczna, jest dostosowana do najbardziej palących tematów i kwestii w branży FinTech, zebranych na spotkaniach z klientami Ailleron. Prezentowane będą również praktyczne wdrożenia innowacyjnych rozwiązań tak rozpoznawalnych marek jak ING, BNP Paribas czy Europejski Fundusz Leasingowy.
Pierwsze Ailleron Innovation Forum, krakowska spółka giełdowa Ailleron zorganizowała w Muzeum Sztuki i Technologii Japońskiej Manggha w zeszłym roku. Ówczesne prezentacje i dyskusje panelowe skupiały się na trendach w bankowości cyfrowej i najważniejszych technologiach kształtujących świat finansów. Forum Innowacji Ailleron 2023 zgromadziło blisko 100 ekspertów z branży finansowej z różnych krajów. Dzięki zaangażowaniu partnerów biznesowych uczestnicy mogli skorzystać z wiedzy i doświadczenia nie tylko #AilleronExperts, ale także zewnętrznych specjalistów, partnerów technologicznych - MongoDB, Google Cloud Polska, OChK - a także zainspirować się merytorycznymi prezentacjami i warsztatem UX.
W tym roku organizator skorzystał z tej samej sprawdzonej przestrzeni konferencyjnej i networkingowej – Manggha - i kolejny raz zaproponował agendę odpowiadającą na globalne wyzwania technologiczne. Tegoroczna edycja, na specjalne życzenie Klientów i Partnerów Ailleron, poszerzyła się również o pierwszy Dzień Warsztatowy (11.09). Bedą to warsztaty związane z tematyką generatywnych usług AI, oprogramowania no code, cyfryzacji procesów sprzedażowych w leasingu i zarządzaniem danymi w organizacjach.
Dzień Konferencyjny (12.09) będzie z kolei obejmował panele i prezentacje skupiające się na najnowszych trendach w usługach AI, oprogramowaniu no-code, dostępności cyfrowych rozwiązań dla użytkowników oraz ich zaangażowaniu. Na scenie nie zabraknie także analiz rynkowych przygotowanycyh przez międzynarodowy ośrodek badawczy Forrester czy praktycznych case study i doświadczeń wiodących banków (ING, BNP Paribas) oraz instytucji finansowych i leasingowych, np. EFL. #AIF24 to również międzynarodowe grono prelegentów, które z pewnością przyciągnie ekspertów i pasjonatów sztucznej inteligencji z różnych krajów Europy.
– Aktualnie #AIF24 poświęcamy sporo uwagi. Chcemy, żeby przebiło oczekiwania naszych klientów, partnerów biznesowych i technologicznych. Podobnie jak w zeszłym roku, zadbaliśmy o bardzo gorące tematy w naszej branży i topowych speakerów. Doświadczenia zeszłego roku gwarantują też bardzo skuteczny i udany networking, w komfortowej przestrzeni Manggha i podczas towarzyszących atrakcji czy wieczornej imprezy. Zapraszamy serdecznie wszystkich, którzy chcą się skupić na kształtowaniu strategicznego kierunku swojej organizacji w dobie rewolucji AI. - Wiceprezes Zarządu, COO Ailleron Piotr Piątosa.
Wrześniowa konferencja technologiczna w Krakowie zapowiada się wyjątkowo i jak przeczytamy na stronie #AIF24 “to przestrzeń, gdzie nowe usługi technologiczne spotkają się z wizjonerską transformacją cyfrową i prawdziwie ludzkim podejściem”. Wydarzenie jest bezpłatne, a rejestracja na stronie wydarzenia jest obowiązkowa, ze względu na limit miejsc.
Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami na stronie #AIF24.

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.