Aż 90 proc. seniorów ocenia FH DOM bardzo dobrze
Największy i najstarszy Fundusz Hipoteczny w Polsce realizuje rokrocznie badanie NPS, w którym pyta klientów o ocenę swojej działalności, poziom obsługi klienta, jakość infolinii. Seniorzy proszeni są również o ocenę ekspertów, spotkań organizowanych przez instytucję, gazety wydawanej przez fundusz i innych inicjatyw skierowanych do klientów. W badaniu, które zakończyło się w I kwartale br. przepytano blisko 200 seniorów. Aż 90 proc. z nich odnosiło się do Funduszu Hipotecznego DOM i jego pracowników w sposób pozytywny.[1]
Najważniejsze pytania w ankiecie dotyczą rokrocznie oceny Funduszu. Klienci mogą wskazać co sądzą o firmie, jakie aspekty jej działalności są dla nich ważne. Okazuje się, że ponad 50 proc. z ankietowanych uważa, że jest to dobra i solidna firma z wieloletnim doświadczeniem na rynku, a 18 proc. docenia, że instytucja wypłaca rentę dożywotnią w terminie i opłaca czynsz za mieszkanie na czas. Co dziesiąty ankietowany nazywa firmę życzliwą i przyjazną, która dba o klienta. – Większość klientów ma w naszej firmie swoich opiekunów/ekspertów, którzy od początku odpowiadają za ich obsługę. To niezmiernie ważne i buduje zaufanie. Okazuje się, że 69 proc. naszych badanych zna i pamięta swojego eksperta, a 93 proc. ocenia współpracę z tym ekspertem bardzo dobrze lub dobrze – mówi Robert Majkowski, Prezes Funduszu Hipotecznego DOM.
Praca infolinii została również oceniona wysoko. Aż 93 proc. klientów oceniło ją bardzo dobrze lub dobrze. Dla porównania, w 2017 roku, wynik ten plasował się na poziomie 88 proc. Fundusz poprosił seniorów, by odnieśli się również do inicjatyw tej instytucji. Ponad 70 proc. zadeklarowało, że podoba im się gazeta „Życie Seniora” wydawana przez fundusz, a 86 proc. doceniło paczki z upominkami, które firma wysyła swoim klientom na święta.
[1] Badanie NPS FH DOM, przeprowadzone na grupie 188 osób w wieku 65+, data realizacji: luty 2021

Pożyczki online dla Polaków mieszkających za granicą – kto może je dostać i na jakich warunkach?

Nie tylko dla gigantów. Jak zarządzanie emisjami pomaga MŚP sięgać po zielone finansowanie

Jak zapewnić bezpieczne transakcje w swoim sklepie online?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.