Aż 90 proc. seniorów ocenia FH DOM bardzo dobrze
Największy i najstarszy Fundusz Hipoteczny w Polsce realizuje rokrocznie badanie NPS, w którym pyta klientów o ocenę swojej działalności, poziom obsługi klienta, jakość infolinii. Seniorzy proszeni są również o ocenę ekspertów, spotkań organizowanych przez instytucję, gazety wydawanej przez fundusz i innych inicjatyw skierowanych do klientów. W badaniu, które zakończyło się w I kwartale br. przepytano blisko 200 seniorów. Aż 90 proc. z nich odnosiło się do Funduszu Hipotecznego DOM i jego pracowników w sposób pozytywny.[1]
Najważniejsze pytania w ankiecie dotyczą rokrocznie oceny Funduszu. Klienci mogą wskazać co sądzą o firmie, jakie aspekty jej działalności są dla nich ważne. Okazuje się, że ponad 50 proc. z ankietowanych uważa, że jest to dobra i solidna firma z wieloletnim doświadczeniem na rynku, a 18 proc. docenia, że instytucja wypłaca rentę dożywotnią w terminie i opłaca czynsz za mieszkanie na czas. Co dziesiąty ankietowany nazywa firmę życzliwą i przyjazną, która dba o klienta. – Większość klientów ma w naszej firmie swoich opiekunów/ekspertów, którzy od początku odpowiadają za ich obsługę. To niezmiernie ważne i buduje zaufanie. Okazuje się, że 69 proc. naszych badanych zna i pamięta swojego eksperta, a 93 proc. ocenia współpracę z tym ekspertem bardzo dobrze lub dobrze – mówi Robert Majkowski, Prezes Funduszu Hipotecznego DOM.
Praca infolinii została również oceniona wysoko. Aż 93 proc. klientów oceniło ją bardzo dobrze lub dobrze. Dla porównania, w 2017 roku, wynik ten plasował się na poziomie 88 proc. Fundusz poprosił seniorów, by odnieśli się również do inicjatyw tej instytucji. Ponad 70 proc. zadeklarowało, że podoba im się gazeta „Życie Seniora” wydawana przez fundusz, a 86 proc. doceniło paczki z upominkami, które firma wysyła swoim klientom na święta.
[1] Badanie NPS FH DOM, przeprowadzone na grupie 188 osób w wieku 65+, data realizacji: luty 2021

Czy warto korzystać z grid tradingu w inwestowaniu?

Po ludzku o PIT-8C

Josip Heit, założyciel GSB Germany w wywiadzie na temat przyszłości branży fintech
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.