Komunikaty PR

Blisko 1 800 000 zł na koncie WOŚP dzięki terminalom i płatnościom online!

2021-02-05  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Gapińska-Prokopczyk
Business Edge

ul. Bohomolca 15
01-613 Warszawa
k.gapinska|businessedge.pl| |k.gapinska|businessedge.pl
604 127 133
businessedge.pl

First Data Polska S.A. po raz 26 zagrała z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy i po raz 4 wraz z mBankiem przekazała nowoczesne terminale płatnicze. Finał WOŚP przyniósł blisko 22 000 transakcji  bezgotówkowych na tegoroczny cel Orkiestry – zakup sprzętu medycznego do badań laryngologicznych i otolaryngologicznych oraz diagnostyki głowy. Darczyńcy wpłacili blisko 1 800 000 zł za pomocą terminali oraz wplacam.wosp.org.pl!

First Data Polska S.A. od 26 lat niezmiennie wspiera Fundację Wielka Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wspólnie z mBankiem, First Data Polska S.A. wyposażyła wolontariuszy WOŚP i pracowników banku w terminale płatnicze do obsługi wpłat bezgotówkowych na czas Finału. W niedzielę, 31 stycznia 2021 r. w użyciu było niemal 700 nowoczesnych urządzeń marki Ingenico, a od połowy grudnia 2020 r. First Data Polska S.A. zapewnia nieprzerwanie możliwość wpłat online na stronie Fundacji pod adresem: wplacam.wosp.org.pl

Tegoroczna suma wpłat bezgotówkowych na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy robi ogromne wrażenie. Blisko 22 000 osób zdecydowało się na bezgotówkowe wsparcie celów Orkiestry. W naszych systemach odnotowaliśmy wpłaty o wartości od 1 grosza do nawet 30 000 złotych. Cieszę się, że dzięki owocnej współpracy z mBankiem i mobilizacji naszego zespołu, zapewniliśmy obsługę wpłat online oraz za pomocą terminali na najwyższym poziomie. Dziękuję wszystkim zaangażowanym w tą niezwykłą inicjatywę!  – mówi Krzysztof Polończyk, prezes Zarządu First Data Polska S.A., właściciel marki Polcard.

Udostępnienie możliwości wpłat bezgotówkowych to konieczność.  Widzimy, że z każdym rokiem przybywa osób gotowych na płatności kartą, zegarkiem, telefonem, czy online.  Ogromne dzięki dla wszystkich bezgotówkowców za ich wielkie serducha. – komentuje Jurek Owsiak, prezes Zarządu Fundacji WOŚP. – Nie daliśmy się pandemii i zagraliśmy mocniej niż kiedykolwiek przedtem.

Liczba i wartość wpłat podczas 29. Finału WOŚP:

- terminale Polcard obsłużyły 9 566 transakcji na łączną kwotę 706 368 zł

- odnotowano 9 438 transakcji online na kwotę 815 011,08 zł

Od 15 grudnia 2020 r. łącznie z dniem Finału odnotowaliśmy 12 327 transakcji przez Internet na łączną kwotę 1 093 451,90 zł. Razem na rzecz WOŚP dokonano 21 893 transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę 1 799 819,90 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Business Edge
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe Biuro prasowe
2025-06-11 | 17:00

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

- Wkrótce będziemy omawiać 13 pakiet deregulacyjny. Mamy już 350 propozycji zmian w przepisach, z tego 150 skierowanych do realizacji. Obecna deregulacja poprawiła atmosferę
Finanse Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD
2025-06-11 | 13:40

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD

Wraz z rosnącą popularnością inwestowania na rynkach finansowych, zwiększa się liczba osób lokujących kapitał w kontrakty na różnicę (CFD). Nic w tym
Finanse Pożyczka na spłatę chwilówek
2025-06-09 | 11:30

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?

Chwilówki są szybkie, łatwe do zdobycia i często reklamowane jako sposób na drobne, pilne wydatki. Kiedy jednak zaczyna się brać jedną po drugiej, w bardzo prosty

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.