Komunikaty PR

Blisko 1 800 000 zł na koncie WOŚP dzięki terminalom i płatnościom online!

2021-02-05  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Gapińska-Prokopczyk
Business Edge

ul. Bohomolca 15
01-613 Warszawa
k.gapinska|businessedge.pl| |k.gapinska|businessedge.pl
604 127 133
businessedge.pl

First Data Polska S.A. po raz 26 zagrała z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy i po raz 4 wraz z mBankiem przekazała nowoczesne terminale płatnicze. Finał WOŚP przyniósł blisko 22 000 transakcji  bezgotówkowych na tegoroczny cel Orkiestry – zakup sprzętu medycznego do badań laryngologicznych i otolaryngologicznych oraz diagnostyki głowy. Darczyńcy wpłacili blisko 1 800 000 zł za pomocą terminali oraz wplacam.wosp.org.pl!

First Data Polska S.A. od 26 lat niezmiennie wspiera Fundację Wielka Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wspólnie z mBankiem, First Data Polska S.A. wyposażyła wolontariuszy WOŚP i pracowników banku w terminale płatnicze do obsługi wpłat bezgotówkowych na czas Finału. W niedzielę, 31 stycznia 2021 r. w użyciu było niemal 700 nowoczesnych urządzeń marki Ingenico, a od połowy grudnia 2020 r. First Data Polska S.A. zapewnia nieprzerwanie możliwość wpłat online na stronie Fundacji pod adresem: wplacam.wosp.org.pl

Tegoroczna suma wpłat bezgotówkowych na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy robi ogromne wrażenie. Blisko 22 000 osób zdecydowało się na bezgotówkowe wsparcie celów Orkiestry. W naszych systemach odnotowaliśmy wpłaty o wartości od 1 grosza do nawet 30 000 złotych. Cieszę się, że dzięki owocnej współpracy z mBankiem i mobilizacji naszego zespołu, zapewniliśmy obsługę wpłat online oraz za pomocą terminali na najwyższym poziomie. Dziękuję wszystkim zaangażowanym w tą niezwykłą inicjatywę!  – mówi Krzysztof Polończyk, prezes Zarządu First Data Polska S.A., właściciel marki Polcard.

Udostępnienie możliwości wpłat bezgotówkowych to konieczność.  Widzimy, że z każdym rokiem przybywa osób gotowych na płatności kartą, zegarkiem, telefonem, czy online.  Ogromne dzięki dla wszystkich bezgotówkowców za ich wielkie serducha. – komentuje Jurek Owsiak, prezes Zarządu Fundacji WOŚP. – Nie daliśmy się pandemii i zagraliśmy mocniej niż kiedykolwiek przedtem.

Liczba i wartość wpłat podczas 29. Finału WOŚP:

- terminale Polcard obsłużyły 9 566 transakcji na łączną kwotę 706 368 zł

- odnotowano 9 438 transakcji online na kwotę 815 011,08 zł

Od 15 grudnia 2020 r. łącznie z dniem Finału odnotowaliśmy 12 327 transakcji przez Internet na łączną kwotę 1 093 451,90 zł. Razem na rzecz WOŚP dokonano 21 893 transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę 1 799 819,90 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Business Edge
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Kongres Rady Podatkowej o najważniejszych wyzwaniach fiskalnych dla biznesu Biuro prasowe
2025-05-21 | 08:30

Kongres Rady Podatkowej o najważniejszych wyzwaniach fiskalnych dla biznesu

IX edycja Kongresu Rady Podatkowej Konfederacji Lewiatan odbędzie się 10-11 czerwca w Warszawie. Podczas dwudniowego wydarzenia reprezentanci biznesu, środowiska naukowego, eksperci
Finanse Ceny ubezpieczeń spadły o 3% w pierwszym kwartale 2025 r.
2025-04-28 | 06:00

Ceny ubezpieczeń spadły o 3% w pierwszym kwartale 2025 r.

Ceny ubezpieczeń na świecie spadły średnio o 3% w pierwszym kwartale 2025 roku, po spadku o 2% w Q4 2024 r., co oznacza trzeci z rzędu kwartalny spadek po siedmiu
Finanse Pożyczki bez zaświadczeń i formalności – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają tę formę finansowania?
2025-04-21 | 06:00

Pożyczki bez zaświadczeń i formalności – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają tę formę finansowania?

Na polskim rynku finansowym pojawiają się coraz to nowsze możliwości pozyskiwania dodatkowych środków na różne cele. Wśród nich najpopularniejsze stają się pożyczki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Targi Bezpieczeństwa

Kongres Rady Podatkowej

Handel

Negocjacje między UE i USA w sprawie ceł trwają. Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie

Czas, jaki Donald Trump zostawił krajom obłożonym cłami na negocjacje, zbliża się do półmetka. Umowę podpisała Wielka Brytania, ogłoszono również porozumienie z Chinami. Unia Europejska, która jest czwartym partnerem handlowym USA, do niedawna zdawała się nie czynić żadnych postępów w rozmowach. Jednak negocjacje trwają. Zdaniem europosła Michała Szczerby z PO stanowisko Unii powinno być twarde, a przede wszystkim jednomyślne. Okazją do rozmów może być wizyta Trumpa na czerwcowym szczycie NATO w Hadze.

Przemysł

Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki

Prace nad uruchomieniem instrumentu pożyczkowego SAFE są na ostatniej prostej. Jak poinformował MON, po wielu tygodniach negocjacji został on przyjęty przez stałych przedstawicieli państw członkowskich przy UE. Wdrożenie SAFE oznacza uruchomienie 150 mld euro niskooprocentowanych pożyczek na finansowanie inwestycji państw członkowskich w obronność. Wysiłki krajowe i unijne koncentrują się teraz na zwiększaniu potencjału europejskiego przemysłu obronnego i budowaniu zdolności obrony i odstraszania.

Konsument

Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.