Komunikaty PR

Blisko 1 800 000 zł na koncie WOŚP dzięki terminalom i płatnościom online!

2021-02-05  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Gapińska-Prokopczyk
Business Edge

ul. Bohomolca 15
01-613 Warszawa
k.gapinska|businessedge.pl| |k.gapinska|businessedge.pl
604 127 133
businessedge.pl

First Data Polska S.A. po raz 26 zagrała z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy i po raz 4 wraz z mBankiem przekazała nowoczesne terminale płatnicze. Finał WOŚP przyniósł blisko 22 000 transakcji  bezgotówkowych na tegoroczny cel Orkiestry – zakup sprzętu medycznego do badań laryngologicznych i otolaryngologicznych oraz diagnostyki głowy. Darczyńcy wpłacili blisko 1 800 000 zł za pomocą terminali oraz wplacam.wosp.org.pl!

First Data Polska S.A. od 26 lat niezmiennie wspiera Fundację Wielka Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wspólnie z mBankiem, First Data Polska S.A. wyposażyła wolontariuszy WOŚP i pracowników banku w terminale płatnicze do obsługi wpłat bezgotówkowych na czas Finału. W niedzielę, 31 stycznia 2021 r. w użyciu było niemal 700 nowoczesnych urządzeń marki Ingenico, a od połowy grudnia 2020 r. First Data Polska S.A. zapewnia nieprzerwanie możliwość wpłat online na stronie Fundacji pod adresem: wplacam.wosp.org.pl

Tegoroczna suma wpłat bezgotówkowych na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy robi ogromne wrażenie. Blisko 22 000 osób zdecydowało się na bezgotówkowe wsparcie celów Orkiestry. W naszych systemach odnotowaliśmy wpłaty o wartości od 1 grosza do nawet 30 000 złotych. Cieszę się, że dzięki owocnej współpracy z mBankiem i mobilizacji naszego zespołu, zapewniliśmy obsługę wpłat online oraz za pomocą terminali na najwyższym poziomie. Dziękuję wszystkim zaangażowanym w tą niezwykłą inicjatywę!  – mówi Krzysztof Polończyk, prezes Zarządu First Data Polska S.A., właściciel marki Polcard.

Udostępnienie możliwości wpłat bezgotówkowych to konieczność.  Widzimy, że z każdym rokiem przybywa osób gotowych na płatności kartą, zegarkiem, telefonem, czy online.  Ogromne dzięki dla wszystkich bezgotówkowców za ich wielkie serducha. – komentuje Jurek Owsiak, prezes Zarządu Fundacji WOŚP. – Nie daliśmy się pandemii i zagraliśmy mocniej niż kiedykolwiek przedtem.

Liczba i wartość wpłat podczas 29. Finału WOŚP:

- terminale Polcard obsłużyły 9 566 transakcji na łączną kwotę 706 368 zł

- odnotowano 9 438 transakcji online na kwotę 815 011,08 zł

Od 15 grudnia 2020 r. łącznie z dniem Finału odnotowaliśmy 12 327 transakcji przez Internet na łączną kwotę 1 093 451,90 zł. Razem na rzecz WOŚP dokonano 21 893 transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę 1 799 819,90 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu Biuro prasowe
2024-04-24 | 10:30

Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu

Pierwszy kwartał 2024 roku na rynku faktoringu przyniósł nieznaczny spadek obrotów w relacji do analogicznego okresu rok temu. Firmy zrzeszone w Polskim Związku Faktorów w
Finanse Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP
2024-04-24 | 08:00

Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP

W trakcie uroczystego wieczoru na zakończenie konferencji E-Leasing Day 6.0, organizowanej przez Związek Polskiego Leasingu (ZPL), zostały wręczone odznaczenia państwowe dla osób
Finanse Toyota Bank podwyższa oprocentowanie Lokaty Plus na okres 6 i 9 miesięcy
2024-04-22 | 09:00

Toyota Bank podwyższa oprocentowanie Lokaty Plus na okres 6 i 9 miesięcy

Toyota Bank kontynuuje wprowadzanie korzystnych zmian w ofercie lokat, reagując na oczekiwania klientów. Bank podnosi oprocentowanie swojej flagowej Lokaty Plus na okres 6 i 9 miesięcy do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.