Komunikaty PR

Coffeedesk - ponad milion złotych z emisji akcji. “To już półmetek".

2020-06-09  |  01:00
Biuro prasowe

Warszawa, 9 czerwca 2020. 12 maja 2020, firma Coffeedesk (All Good SA) ruszyła z emisją akcji mających na celu sfinansowanie planów międzynarodowej ekspansji. Po blisko 4 tygodniach trwania emisji crowdfundingowej, firma pozyskała kapitał wysokości ponad miliona złotych. Co więcej, nadal istnieje możliwość dołączenia do grona jej inwestorów.

Coffeedesk to projekt, który narodził się w 2011 roku z inicjatywy Łukasza Wichłacza, Jacka Gardzielika i Marcina Gardzielika. Firma, o której kilka lat temu słyszało jedynie wąskie grono wielbicieli kawy speciality, dziś zatrudnia ponad 100 osób, a jej przewidywany przychód w 2020 to 70 mln złotych. W 2019 Coffeedesk zrealizował 120 tysięcy zamówień i sprzedał ponad 230 ton kawy, a w marcu 2020 znalazł się na liście 1000 najszybciej rosnących firm w Europie według Financial Times (FT 1000). Teraz plany o międzynarodowej ekspansji realizuje m.in. poprzez emisję akcji o wartości 2 016 000 zł. 

- Za nami pierwszy miesiąc kampanii crowdfundingowej a my zebraliśmy już ponad milion złotych. To już półmetek — mówi Łukasz Wichłacz, CEO Coffeedesk (All Good SA). - Do tej pory zaufało nam ponad 300 osób, ale nie spoczywamy na laurach. Wciąż można dołączyć do grona naszych inwestorów. 

Coffeedesk inwestycje planuje przeznaczyć przede wszystkim na wdrożenie nowej platformy e-commerce B2C i rozwój międzynarodowy (908 000 zł) oraz na rozwój platformy sprzedażowej B2B (508 000 zł). Ponadto, w planie jest również otwarcie kawiarni z przestrzenią szkoleniowo-treningową (300 000 zł) oraz subskrypcja kawy (300 000 zł). 

Naszym głównym celem jest rozwój na rynku krajowym przez rozbudowę i doskonalenie wszystkich naszych kanałów dystrybucji w modelu omnichannel. Należą do nich: sklep internetowy, dwie platformy online skierowane do biznesu oraz rozwijająca się, butikowa sieć kawiarni. Nasz drugi cel strategiczny to zwiększenie eksportu przez umocnienie pozycji szczególnie w regionie CEE, m.in. Węgry, Czechy, Słowacja oraz w krajach Skandynawskich – mówi Łukasz Wichłacz, CEO Coffeedesk (All Good SA).

Crowdfunding udziałowy, jako metoda zbierania kapitału, cieszył się do tej pory w Polsce popularnością głównie wśród firm early-stage. Coffeedesk, jako dojrzały biznes, wnosi do crowdfundingu zupełnie nową jakość. – Bardzo cieszy nas fakt, że zostaliśmy obdarzeni tak ogromnym zaufaniem. Coffeedesk od początku jest firmą nastawioną na ludzi, ceniącą bliskość i dobre relacje z klientami. To właśnie oni, nasi klienci, motywują nas do ciągłego podnoszenia jakości naszych usług i to dzięki nim chcemy dalej się rozwijać – dodaje Łukasz Wichłacz, CEO Coffeedesk (All Good SA).

W pierwszym kwartale 2020, All Good SA, społka-matka Coffeedesk, zwiększyła przychody o 34% do 14,99 mln.

Na osoby zainteresowanie zainwestowaniem w biznes kawowy czekają różnorodne pakiety inwestorskie zaczynające się od kwoty 396 zł za 22 akcje aż po 100 008 zł za 5556 akcji. 

Szczegółowe informacje o emisji są dostępne na zainwestuj.coffeedesk.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu Biuro prasowe
2024-04-24 | 10:30

Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu

Pierwszy kwartał 2024 roku na rynku faktoringu przyniósł nieznaczny spadek obrotów w relacji do analogicznego okresu rok temu. Firmy zrzeszone w Polskim Związku Faktorów w
Finanse Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP
2024-04-24 | 08:00

Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP

W trakcie uroczystego wieczoru na zakończenie konferencji E-Leasing Day 6.0, organizowanej przez Związek Polskiego Leasingu (ZPL), zostały wręczone odznaczenia państwowe dla osób
Finanse Toyota Bank podwyższa oprocentowanie Lokaty Plus na okres 6 i 9 miesięcy
2024-04-22 | 09:00

Toyota Bank podwyższa oprocentowanie Lokaty Plus na okres 6 i 9 miesięcy

Toyota Bank kontynuuje wprowadzanie korzystnych zmian w ofercie lokat, reagując na oczekiwania klientów. Bank podnosi oprocentowanie swojej flagowej Lokaty Plus na okres 6 i 9 miesięcy do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.