Cofidis Polska ze sponsoringiem i firmową drużyną w 78. Tour de Pologne
- Cofidis Polska po raz 4. z rzędu angażuje się w sponsoring Tour de Pologne, największej sportowej imprezy w Polsce.
- Współpraca z Lang Team przy organizacji wyścigu to element międzynarodowej promocji kolarstwa, prowadzonej od ponad 20 lat przez francuską grupę finansową Cofidis.
- Poza sponsoringiem 78. Tour de Pologne i jadącej w nim drużyny kolarskiej, firma zaplanowała m.in. skierowane do kibiców kolarskich konkursy w mediach społecznościowych.
Cofidis S.A. działa w Polsce od 5 lat. Jest częścią francuskiej grupy finansowej Cofidis, obecnego na 9 europejskich rynkach lidera branży usług finansowych. Firma oferuje rozwiązania z zakresu kredytów gotówkowych i samochodowych oraz finansowania umów leasingowych.
Jednym ze znaków rozpoznawczych firmy w Europie jest zaangażowanie w promocję kolarstwa. Od 1997 roku pod nazwą Cofidis Team startuje zawodowa grupa kolarska, do której ponad 10 lat temu dołączyła również drużyna parakolarska. Firma wspiera organizację najważniejszych wyścigów w ramach cyklu World Tour, m.in. Tour de France czy Vuelta a España. Od 2018 roku Cofidis Polska współpracuje z Lang Team, organizatorem Tour de Pologne, jako jeden ze sponsorów tego wydarzenia.
- W tym roku po raz czwarty śledzimy przebieg Tour de Pologne w roli oficjalnego sponsora imprezy. To dla nas jeden z wielu powodów do kibicowania. Drużynie Czesława Langa życzymy sukcesów organizacyjnych, a startującym w wyścigu kolarzom grupy Cofidis sukcesów sportowych. Mamy także swojego reprezentanta w Memoriale Ryszarda Szurkowskiego, czyli w Tour de Pologne dla amatorów. Zależy nam na jak najszerszej promocji kolarstwa w Polsce i mamy nadzieję, że swoją aktywnością zachęcimy kolejne osoby do aktywnego spędzania czasu – mówi Nuno de Oliveira, Prezes Cofidis Polska.
Promocja kolarstwa w radiu i mediach społecznościowych
W czasie Tour de Pologne – od 9 do 15 sierpnia – Cofidis Polska prowadzić będzie także cykl działań edukacyjnych oraz dwa konkursy tematyczne. We współpracy z Radiem ZET firma przygotowała cykl antenowy z praktycznymi informacjami dla rowerzystów, a także konkurs na Instagramie rozgłośni z nagrodą główną o wartości 2000 zł na zakup sprzętu spotowego. Z kolei na firmowym profilu na Facebooku użytkownicy serwisu będą mogli zdobyć koszulki kolarskie drużyny Cofidis oraz torby sportowe Tour de Pologne.
Źródło: Cofidis Polska

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.