Komunikaty PR

Cofidis Polska ze sponsoringiem i firmową drużyną w 78. Tour de Pologne

2021-08-10  |  01:00
Biuro prasowe
  • Cofidis Polska po raz 4. z rzędu angażuje się w sponsoring Tour de Pologne, największej sportowej imprezy w Polsce.
  • Współpraca z Lang Team przy organizacji wyścigu to element międzynarodowej promocji kolarstwa, prowadzonej od ponad 20 lat przez francuską grupę finansową Cofidis.
  • Poza sponsoringiem 78. Tour de Pologne i jadącej w nim drużyny kolarskiej, firma zaplanowała m.in. skierowane do kibiców kolarskich konkursy w mediach społecznościowych.

 

Cofidis S.A. działa w Polsce od 5 lat. Jest częścią francuskiej grupy finansowej Cofidis, obecnego na 9 europejskich rynkach lidera branży usług finansowych. Firma oferuje rozwiązania z zakresu kredytów gotówkowych i samochodowych oraz finansowania umów leasingowych.

 

Jednym ze znaków rozpoznawczych firmy w Europie jest zaangażowanie w promocję kolarstwa. Od 1997 roku pod nazwą Cofidis Team startuje zawodowa grupa kolarska, do której ponad 10 lat temu dołączyła również drużyna parakolarska. Firma wspiera organizację najważniejszych wyścigów w ramach cyklu World Tour, m.in. Tour de France czy Vuelta a España. Od 2018 roku Cofidis Polska współpracuje z Lang Team, organizatorem Tour de Pologne, jako jeden ze sponsorów tego wydarzenia.

 

- W tym roku po raz czwarty śledzimy przebieg Tour de Pologne w roli oficjalnego sponsora imprezy. To dla nas jeden z wielu powodów do kibicowania. Drużynie Czesława Langa życzymy sukcesów organizacyjnych, a startującym w wyścigu kolarzom grupy Cofidis sukcesów sportowych. Mamy także swojego reprezentanta w Memoriale Ryszarda Szurkowskiego, czyli w Tour de Pologne dla amatorów. Zależy nam na jak najszerszej promocji kolarstwa w Polsce i mamy nadzieję, że swoją aktywnością zachęcimy kolejne osoby do aktywnego spędzania czasu – mówi Nuno de Oliveira, Prezes Cofidis Polska.

 

Promocja kolarstwa w radiu i mediach społecznościowych

W czasie Tour de Pologne – od 9 do 15 sierpnia – Cofidis Polska prowadzić będzie także cykl działań edukacyjnych oraz dwa konkursy tematyczne. We współpracy z Radiem ZET firma przygotowała cykl antenowy z praktycznymi informacjami dla rowerzystów, a także konkurs na Instagramie rozgłośni z nagrodą główną o wartości 2000 zł na zakup sprzętu spotowego. Z kolei na firmowym profilu na Facebooku użytkownicy serwisu będą mogli zdobyć koszulki kolarskie drużyny Cofidis oraz torby sportowe Tour de Pologne.

 

Źródło: Cofidis Polska

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse 5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego Biuro prasowe
2024-12-31 | 11:00

5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego

fot. IBI Polska Rok 2024 przyniósł przedsiębiorcom wyzwania związane z wysokimi stopami procentowymi i trudniejszym dostępem do kredytów bankowych. W takich warunkach
Finanse Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
2024-12-29 | 18:00

Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników

Jednym z najbardziej wartościowych świadczeń pozapłacowych jest ubezpieczenie na życie, które nie tylko wspiera zatrudnionych w trudnych chwilach, ale także buduje wizerunek
Finanse Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
2024-12-27 | 17:00

Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych

Obligacje korporacyjne wyemitowane przez Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. zadebiutowały na rynku Catalyst 29 listopada. Papiery dłużne o wartości 6 mln złotych stanowią pierwszy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku

Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Producenci drobiu obawiają się liberalizacji handlu z Mercosurem i Ukrainą. Ostrzegają przed zagrożeniem dla bezpieczeństwa żywnościowego w UE

Umowa o wolnym handlu z krajami Mercosur może się okazać zagrożeniem dla polskich i europejskich producentów drobiu – ocenia Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza. Dziś 25 proc. mięsa z piersi kurczaka spożywanego w UE pochodzi z krajów spoza Wspólnoty – ocenia AVEC. Dodatkowy kontyngent z krajów Ameryki Południowej w wysokości 180 tys. t oznacza, że łącznie importowalibyśmy do UE 1,1 mln t mięsa drobiowego. Unijnych producentów niepokoją też stosunki handlowe z Ukrainą.

Prawo

Eksperci apelują o zmiany w konstrukcji podatków od nieruchomości. Danina od wartości byłaby bardziej sprawiedliwa i transparentna

Polska jest jednym z nielicznych unijnych państw, gdzie wysokość podatku od nieruchomości zależy od jej powierzchni, a nie wartości. Dyskusja nad zmianą systemu toczy się w Polsce od kilku dekad, ale hamują ją przede wszystkim obawy społeczne o wzrost daniny. Eksperci jednak przekonują, że podwyżki podatku od nieruchomości nie muszą iść w parze ze zmianą, a nowe rozwiązanie byłoby bardziej sprawiedliwe i z korzyścią dla transparentności rynku oraz samorządów.

Konsument

Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania

Ponad połowa Polaków chciałaby głosować przez internet – wynika z analizy CBOS. Już dziś niektóre państwa na świecie korzystają z głosowania elektronicznego, a wiele innych rozważa wprowadzenie takiego rozwiązania. Światowym liderem w tym zakresie jest Estonia, gdzie od 2005 roku działa e-voting. Także w Polsce po wyborach w 2023 roku pojawił się tego typu pomysł. Okazuje się jednak, że choć wola społeczna zdigitalizowania sposobu wyboru rządzących jest, to woli politycznej ciągle brakuje. Nie wiadomo też, która z platform mogłaby pełnić rolę bezpiecznej urny wyborczej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.