Currency One nagrodzone w konkursie TOP CDR
Top CDR Digitally Responsible Company to prestiżowy konkurs dla firm, które stawiają na odpowiedzialność technologiczną. Zdaniem ekspertów to szczególnie ważne wyróżnienie w dobie pandemii i powszechnej pracy zdalnej. Currency One i jej serwisy, InternetowyKantor.pl oraz Walutomat.pl, zdobyły II miejsce w kategorii Komunikacja oraz III miejsce w głosowaniu publiczności.
Ideą przewodnią konkursu TOP CDR – Digitally Responsible Company jest Cyfrowa Odpowiedzialność Biznesu, która zakłada przeciwdziałanie zagrożeniom płynącym z postępującej cyfryzacji i automatyzacji oraz edukację na temat wyzwań cyfrowego świata.
Currency One otrzymało nagrodę za “Zapewnienie najwyższej jakości i bezpieczeństwa obsługi transakcji w serwisach Walutomat.pl i InternetowyKantor.pl”.
- Niezmiernie nam miło, że właśnie w tym konkursie zacne jury doceniło Currency One. Jako serwisy z branży finansowej dbamy szczególnie o bezpieczeństwo transakcji i danych klientów. Przykładamy wielką wagę do odpowiedzialności naszego biznesu i prowadzimy szerokie działania edukujące na temat ekonomii, bezpieczeństwa finansowego i technologicznego oraz gospodarowania pieniędzmi - mówi Katarzyna Moszko-Stachowska, PR Manager Currency One SA.
Jury w skład, którego weszli przedstawiciele polskich uczelni wyższych, wyróżniło firmy za: najlepsze praktyki w zakresie cyfrowej odpowiedzialności biznesu, komunikację wdrożenia nowych technologii oraz bezpieczeństwo danych.
Cyfrowa Odpowiedzialność Biznesu polega na wdrażaniu przez organizacje wykorzystujące technologię w usługach oraz działające na rzecz rozwoju cyfrowego pozytywnych doświadczeń i komunikacji z myślą o przyszłości. CDR stara się znaleźć równowagę i poprowadzić ją w takim w kierunku, w którym technologia pozytywnie wpływa na otoczenie.
Konkurs został objęty patronatem m.in. Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii, Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju, Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, a także Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.
Walletto Fintech Poland i rozwój polskiego ekosystemu fintech

Obawiasz się bessy na giełdzie? Sprawdź, co łączy największe krachy w historii

Siła kobiet w biznesie: Anna Górecka-Kuczmowska na czele finansów i księgowości w Thompson&Stein
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.