Komunikaty PR

Diners Club Polska wprowadza kolejne wirtualne rozwiązanie płatnicze

2021-02-01  |  16:05
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG

Diners Club Virtual Card (DCVC) to nowy instrument płatniczy oferowany przez Diners Club Polska. Klienci korzystający z DCVC będą mogli tworzyć na udostępnionej w sieci platformie dowolną liczbę wirtualnych zestawów danych, niezbędnych do wykonywania transakcji online. To bezpłatne rozwiązanie kierowane jest do firm z sektora korporacji oraz MŚP.

DCVC poprzez swoją konstrukcję i sposób działania istotnie zwiększa bezpieczeństwo płatności w sieci. Po podpisaniu umowy o wydanie i użytkowanie tej usługi firma uzyskuje dostęp do platformy internetowej, dzięki której może generować dowolną ilość zestawów danych, niezbędnych do dokonania transakcji płatniczych online. Do każdej, pojedynczej transakcji można wykorzystać odrębny numer, datę ważności i kod CVV2 takiej wirtualnej karty oraz zarządzać limitem i okresem ważności unikalnego zestawu danych.

Przedsiębiorcy mogą zamówić i korzystać z DCVC bez jakichkolwiek opłat za wydanie i użytkowanie.

Rozwój technologii wpływa na prawie każdy aspekt naszego życia. Od lat jest to dostrzegalne wyraźnie w usługach płatniczych, gdzie troska o bezpieczeństwo danych Klientów i środków finansowych jest dominującą, obok potrzeby zapewnienia komfortu i poczucia kontroli. Wirtualne instrumenty płatnicze to jedno z kluczowych rozwiązań zwiększających bezpieczeństwo dokonywania płatności w sieci. Cieszymy się, że możemy tego typu usługę zaoferować naszym firmowym Klientom. Wierzymy, że dzięki wygodzie i  bezpieczeństwu, będzie ona zdobywać coraz większą popularność wśród polskich przedsiębiorców – mówi Paweł Pomianowski, dyrektor generalny Diners Club Polska.

Wygoda i bezpieczeństwo

W trakcie prowadzenia firmy wielokrotnie zdarzają się sytuacje, w których przedsiębiorcy powierzają swoim pracownikom zakup określonych dóbr czy usług. Jednak powierzanie danych do konta bankowego lub karty może budzić i budzi obawy o bezpieczeństwo – np. zgubienia karty lub kradzieży danych. Takim rozterkom zapobiega Diners Club Virtual Card.

Przedsiębiorca logując się do specjalnego portalu może wygenerować zestaw wirtualnych danych, określając limit wydatków, liczbę transakcji oraz termin ważności. Może więc np. powierzyć upoważnionemu pracownikowi instrument płatniczy, za pomocą którego wykona on nie więcej niż 3 transakcje o łącznej wartości maksymalnie 2 tys. zł w ciągu najbliższego miesiąca - po tym czasie lub wyczerpaniu limitów instrumentu tego nie da się więcej użyć – mówi Paweł Pomianowski – Dodatkowo, przedsiębiorca cały czas ma dostęp do szczegółów transakcji na  firmowym e-koncie, gdzie znajdują się informacje również o tradycyjnych kartach - dodaje.

 

Odroczona spłata o dwa miesiące

Diners Club Virtual Card jest instrumentem płatniczym o odroczonym terminie spłaty należności (ang. charge), któremu przyznawany jest określony limit wydatków, do wysokości którego firma dokonuje płatności w czasie miesięcznego cyklu karty. Następnie łączną kwotę wszystkich należności trzeba spłacić w określonym terminie, co oznacza w praktyce, że przedsiębiorca może wykorzystać finansowanie i spłacić je nawet po upływie blisko dwóch miesięcy od momentu dokonania transakcji, bez żadnych dodatkowych kosztów.

Powszechna akceptacja w terminalach i w Internecie

Przypominamy, że kartami Diners Club można płacić w większości największych sieci detalicznych, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Lidl, Żabka, Hebe, Rossmann, Pepco, Castorama, IKEA, Leroy Merlin, sieciach aptek Ziko, Dr Max, DOZ oraz stacjach benzynowych – Orlen, Lotos, BP, Shell czy Amic Energy. Wśród akceptantów są także największe marki technologiczne oraz e-commerce, jak Amazon, AliExpress czy Uber. Kartami Diners Club można zapłacić również za bilety komunikacji miejskiej – w serwisach online i aplikacjach.

Diners Club Polska, dzięki współpracy z serwisem PayPal, umożliwia także wygodne zakupy w większości sklepów internetowych, m.in. w wielu sklepach modowych, np. Zalando, Zara, e-Obuwie; sportowych, takich jak Decathlon, Nike, Adidas; księgarniach Gandalf i Empik, drogeriach Sephora, Douglas, Rossmann oraz w serwisach oferujących rozrywkę, jak Netflix, Spotify czy Audioteka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Przyszłość profesji finansowej: wyniki najnowszego badania AICPA & CIMA Biuro prasowe
2024-04-25 | 16:00

Przyszłość profesji finansowej: wyniki najnowszego badania AICPA & CIMA

Role związane z tworzeniem wartości i zrównoważonym rozwojem zyskają na znaczeniu, rekompensując utratę stanowisk spoza zakresu partnerstwa biznesowego na rzecz
Finanse Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu
2024-04-24 | 10:30

Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu

Pierwszy kwartał 2024 roku na rynku faktoringu przyniósł nieznaczny spadek obrotów w relacji do analogicznego okresu rok temu. Firmy zrzeszone w Polskim Związku Faktorów w
Finanse Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP
2024-04-24 | 08:00

Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP

W trakcie uroczystego wieczoru na zakończenie konferencji E-Leasing Day 6.0, organizowanej przez Związek Polskiego Leasingu (ZPL), zostały wręczone odznaczenia państwowe dla osób

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.