Diners Club Polska wprowadza kolejne wirtualne rozwiązanie płatnicze
Diners Club Virtual Card (DCVC) to nowy instrument płatniczy oferowany przez Diners Club Polska. Klienci korzystający z DCVC będą mogli tworzyć na udostępnionej w sieci platformie dowolną liczbę wirtualnych zestawów danych, niezbędnych do wykonywania transakcji online. To bezpłatne rozwiązanie kierowane jest do firm z sektora korporacji oraz MŚP.
DCVC poprzez swoją konstrukcję i sposób działania istotnie zwiększa bezpieczeństwo płatności w sieci. Po podpisaniu umowy o wydanie i użytkowanie tej usługi firma uzyskuje dostęp do platformy internetowej, dzięki której może generować dowolną ilość zestawów danych, niezbędnych do dokonania transakcji płatniczych online. Do każdej, pojedynczej transakcji można wykorzystać odrębny numer, datę ważności i kod CVV2 takiej wirtualnej karty oraz zarządzać limitem i okresem ważności unikalnego zestawu danych.
Przedsiębiorcy mogą zamówić i korzystać z DCVC bez jakichkolwiek opłat za wydanie i użytkowanie.
– Rozwój technologii wpływa na prawie każdy aspekt naszego życia. Od lat jest to dostrzegalne wyraźnie w usługach płatniczych, gdzie troska o bezpieczeństwo danych Klientów i środków finansowych jest dominującą, obok potrzeby zapewnienia komfortu i poczucia kontroli. Wirtualne instrumenty płatnicze to jedno z kluczowych rozwiązań zwiększających bezpieczeństwo dokonywania płatności w sieci. Cieszymy się, że możemy tego typu usługę zaoferować naszym firmowym Klientom. Wierzymy, że dzięki wygodzie i bezpieczeństwu, będzie ona zdobywać coraz większą popularność wśród polskich przedsiębiorców – mówi Paweł Pomianowski, dyrektor generalny Diners Club Polska.
Wygoda i bezpieczeństwo
W trakcie prowadzenia firmy wielokrotnie zdarzają się sytuacje, w których przedsiębiorcy powierzają swoim pracownikom zakup określonych dóbr czy usług. Jednak powierzanie danych do konta bankowego lub karty może budzić i budzi obawy o bezpieczeństwo – np. zgubienia karty lub kradzieży danych. Takim rozterkom zapobiega Diners Club Virtual Card.
– Przedsiębiorca logując się do specjalnego portalu może wygenerować zestaw wirtualnych danych, określając limit wydatków, liczbę transakcji oraz termin ważności. Może więc np. powierzyć upoważnionemu pracownikowi instrument płatniczy, za pomocą którego wykona on nie więcej niż 3 transakcje o łącznej wartości maksymalnie 2 tys. zł w ciągu najbliższego miesiąca - po tym czasie lub wyczerpaniu limitów instrumentu tego nie da się więcej użyć – mówi Paweł Pomianowski – Dodatkowo, przedsiębiorca cały czas ma dostęp do szczegółów transakcji na firmowym e-koncie, gdzie znajdują się informacje również o tradycyjnych kartach - dodaje.
Odroczona spłata o dwa miesiące
Diners Club Virtual Card jest instrumentem płatniczym o odroczonym terminie spłaty należności (ang. charge), któremu przyznawany jest określony limit wydatków, do wysokości którego firma dokonuje płatności w czasie miesięcznego cyklu karty. Następnie łączną kwotę wszystkich należności trzeba spłacić w określonym terminie, co oznacza w praktyce, że przedsiębiorca może wykorzystać finansowanie i spłacić je nawet po upływie blisko dwóch miesięcy od momentu dokonania transakcji, bez żadnych dodatkowych kosztów.
Powszechna akceptacja w terminalach i w Internecie
Przypominamy, że kartami Diners Club można płacić w większości największych sieci detalicznych, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Lidl, Żabka, Hebe, Rossmann, Pepco, Castorama, IKEA, Leroy Merlin, sieciach aptek Ziko, Dr Max, DOZ oraz stacjach benzynowych – Orlen, Lotos, BP, Shell czy Amic Energy. Wśród akceptantów są także największe marki technologiczne oraz e-commerce, jak Amazon, AliExpress czy Uber. Kartami Diners Club można zapłacić również za bilety komunikacji miejskiej – w serwisach online i aplikacjach.
Diners Club Polska, dzięki współpracy z serwisem PayPal, umożliwia także wygodne zakupy w większości sklepów internetowych, m.in. w wielu sklepach modowych, np. Zalando, Zara, e-Obuwie; sportowych, takich jak Decathlon, Nike, Adidas; księgarniach Gandalf i Empik, drogeriach Sephora, Douglas, Rossmann oraz w serwisach oferujących rozrywkę, jak Netflix, Spotify czy Audioteka.

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.