Komunikaty PR

Diners Club Polska wprowadza kolejne wirtualne rozwiązanie płatnicze

2021-02-01  |  16:05
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG

Diners Club Virtual Card (DCVC) to nowy instrument płatniczy oferowany przez Diners Club Polska. Klienci korzystający z DCVC będą mogli tworzyć na udostępnionej w sieci platformie dowolną liczbę wirtualnych zestawów danych, niezbędnych do wykonywania transakcji online. To bezpłatne rozwiązanie kierowane jest do firm z sektora korporacji oraz MŚP.

DCVC poprzez swoją konstrukcję i sposób działania istotnie zwiększa bezpieczeństwo płatności w sieci. Po podpisaniu umowy o wydanie i użytkowanie tej usługi firma uzyskuje dostęp do platformy internetowej, dzięki której może generować dowolną ilość zestawów danych, niezbędnych do dokonania transakcji płatniczych online. Do każdej, pojedynczej transakcji można wykorzystać odrębny numer, datę ważności i kod CVV2 takiej wirtualnej karty oraz zarządzać limitem i okresem ważności unikalnego zestawu danych.

Przedsiębiorcy mogą zamówić i korzystać z DCVC bez jakichkolwiek opłat za wydanie i użytkowanie.

Rozwój technologii wpływa na prawie każdy aspekt naszego życia. Od lat jest to dostrzegalne wyraźnie w usługach płatniczych, gdzie troska o bezpieczeństwo danych Klientów i środków finansowych jest dominującą, obok potrzeby zapewnienia komfortu i poczucia kontroli. Wirtualne instrumenty płatnicze to jedno z kluczowych rozwiązań zwiększających bezpieczeństwo dokonywania płatności w sieci. Cieszymy się, że możemy tego typu usługę zaoferować naszym firmowym Klientom. Wierzymy, że dzięki wygodzie i  bezpieczeństwu, będzie ona zdobywać coraz większą popularność wśród polskich przedsiębiorców – mówi Paweł Pomianowski, dyrektor generalny Diners Club Polska.

Wygoda i bezpieczeństwo

W trakcie prowadzenia firmy wielokrotnie zdarzają się sytuacje, w których przedsiębiorcy powierzają swoim pracownikom zakup określonych dóbr czy usług. Jednak powierzanie danych do konta bankowego lub karty może budzić i budzi obawy o bezpieczeństwo – np. zgubienia karty lub kradzieży danych. Takim rozterkom zapobiega Diners Club Virtual Card.

Przedsiębiorca logując się do specjalnego portalu może wygenerować zestaw wirtualnych danych, określając limit wydatków, liczbę transakcji oraz termin ważności. Może więc np. powierzyć upoważnionemu pracownikowi instrument płatniczy, za pomocą którego wykona on nie więcej niż 3 transakcje o łącznej wartości maksymalnie 2 tys. zł w ciągu najbliższego miesiąca - po tym czasie lub wyczerpaniu limitów instrumentu tego nie da się więcej użyć – mówi Paweł Pomianowski – Dodatkowo, przedsiębiorca cały czas ma dostęp do szczegółów transakcji na  firmowym e-koncie, gdzie znajdują się informacje również o tradycyjnych kartach - dodaje.

 

Odroczona spłata o dwa miesiące

Diners Club Virtual Card jest instrumentem płatniczym o odroczonym terminie spłaty należności (ang. charge), któremu przyznawany jest określony limit wydatków, do wysokości którego firma dokonuje płatności w czasie miesięcznego cyklu karty. Następnie łączną kwotę wszystkich należności trzeba spłacić w określonym terminie, co oznacza w praktyce, że przedsiębiorca może wykorzystać finansowanie i spłacić je nawet po upływie blisko dwóch miesięcy od momentu dokonania transakcji, bez żadnych dodatkowych kosztów.

Powszechna akceptacja w terminalach i w Internecie

Przypominamy, że kartami Diners Club można płacić w większości największych sieci detalicznych, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Lidl, Żabka, Hebe, Rossmann, Pepco, Castorama, IKEA, Leroy Merlin, sieciach aptek Ziko, Dr Max, DOZ oraz stacjach benzynowych – Orlen, Lotos, BP, Shell czy Amic Energy. Wśród akceptantów są także największe marki technologiczne oraz e-commerce, jak Amazon, AliExpress czy Uber. Kartami Diners Club można zapłacić również za bilety komunikacji miejskiej – w serwisach online i aplikacjach.

Diners Club Polska, dzięki współpracy z serwisem PayPal, umożliwia także wygodne zakupy w większości sklepów internetowych, m.in. w wielu sklepach modowych, np. Zalando, Zara, e-Obuwie; sportowych, takich jak Decathlon, Nike, Adidas; księgarniach Gandalf i Empik, drogeriach Sephora, Douglas, Rossmann oraz w serwisach oferujących rozrywkę, jak Netflix, Spotify czy Audioteka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: CCG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Pożyczki bez zaświadczeń i formalności – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają tę formę finansowania? Biuro prasowe
2025-04-21 | 06:00

Pożyczki bez zaświadczeń i formalności – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają tę formę finansowania?

Na polskim rynku finansowym pojawiają się coraz to nowsze możliwości pozyskiwania dodatkowych środków na różne cele. Wśród nich najpopularniejsze stają się pożyczki
Finanse BRAK ZDJĘCIA
2025-03-24 | 13:30

Walletto Fintech Poland i rozwój polskiego ekosystemu fintech

Polska scena fintechowa dynamicznie się rozwija, a lokalne firmy technologii finansowej coraz śmielej wkraczają na rynki międzynarodowe. Współpraca Walletto Fintech Poland z Fintech Poland otwiera nowe możliwości
Finanse Obawiasz się bessy na giełdzie? Sprawdź, co łączy największe krachy w historii
2025-03-19 | 10:00

Obawiasz się bessy na giełdzie? Sprawdź, co łączy największe krachy w historii

Giełdę określa się często mianem barometru gospodarki, gdyż w dużej mierze oddaje kondycję najważniejszych spółek i ogólne nastroje na rynku. Tym samym, indeksy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.