Komunikaty PR

Faktoring na preferencyjnych warunkach dla Klientów Grupy BNP Paribas

2024-01-16  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.03 MB )

Bank BNP Paribas i BNP Paribas Faktoring nawiązały współpracę z FinTechem Monevia – liderem w obszarze mikrofaktoringu online. To dobra wiadomość dla Klientów Grupy BNP Paribas z segmentu mikro i małych przedsiębiorstw, którzy będą mogli teraz skorzystać z kompletnych rozwiązań faktoringowych na preferencyjnych warunkach, bez względu na branżę, wielkość czy staż rynkowy firmy. Posiadacze rachunku firmowego w Banku BNP Paribas zyskują m.in. darmowy limit faktoringowy do 100 tys. zł na start, brak prowizji przygotowawczej czy brak kar za spóźnioną zapłatę kontrahenta – do 30 dni po terminie.

Mikrofaktoring – szybki sposób na gotówkę

Mikrofaktoring to usługa, która pozwala uzyskać finansowanie na podstawie faktur z odroczoną płatnością. Zamiast czekać na zapłatę od kontrahentów, firmy mogą sprzedać swoje wierzytelności firmie faktoringowej i otrzymać gotówkę od razu. Aby pomóc swoim Klientom w tym zakresie oraz zapewnić im najszybsze i najwygodniejsze rozwiązania, Bank BNP Paribas i BNP Paribas Faktoring nawiązali współpracę z Monevią. Firma ta to najdłużej działający w Polsce FinTech mikrofaktoringowy, który specjalizuje się w finansowaniu należności mikro, małych i średnich przedsiębiorstw online. Dzięki tej współpracy Klienci Grupy BNP Paribas mogą teraz finansować pojedyncze faktury w PLN lub EUR, bez zobowiązań długoterminowych z faktorem. System online zapewnia łatwy i szybki dostęp do gotówki, która jest wypłacana w ciągu maksymalnie 24 godzin od potwierdzenia faktury przez kontrahenta. Ponadto, posiadacze rachunku firmowego w Banku BNP Paribas otrzymują darmowy limit faktoringowy do 100 000 zł na start, nie płacą prowizji przygotowawczej ani kar za opóźnienia w płatnościach kontrahentów – do 30 dni po terminie.

Z rozmów z naszymi Klientami wynika, że rozwijające się firmy potrzebują prostych i niezawodnych narzędzi, usług i procesów. Chcą zapewnić sobie nie tylko kapitał do rozwoju, ale również dostęp do najnowszych technologii oraz ekspertów z różnych dziedzin. Aby sprostać ich oczekiwaniom, poszukiwaliśmy nowych rozwiązań, które poprawią ich płynność finansową. Chcieliśmy, aby była to usługa uzupełniająca nasze istniejące rozwiązania – kredyt w Banku BNP Paribas i faktoring od BNP Paribas Faktoring. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się na współpracę z Monevia i w pełni online’owe usługi finansowania faktur  – mówi Aneta Samul, Product Owner Value Added Services w Banku BNP Paribas, odpowiedzialna za ten projekt.

Monevia oferuje finansowanie 100% wartości brutto pojedynczej faktury. Mikrofaktoringiem możemy objąć faktury z terminem płatności od 7 do 90 dni na dzień transakcji. Z usługi może skorzystać każdy przedsiębiorca, niezależnie od tego, w jakiej branży działa czy jakiej wielkości jest firma. Nie ma też znaczenia staż na rynku. Monevia nie wymaga dokumentów finansowych, wyciągów i zaświadczeń oraz minimalnego obrotu.

Finansowanie faktur to usługa, która pomaga zarówno dużym spółkom, jak i mniejszym przedsiębiorcom, skupić się na tym, co najważniejsze w ich biznesie – np. na tworzeniu produktów czy zwiększaniu sprzedaży. Dzięki współpracy z FinTechem Monevia, który oferuje szybkie rozwiązania faktoringowe dla mikro- i małych firm, każdy Klient Grupy BNP Paribas ma teraz szansę skorzystać z atrakcyjnej oferty. Monevia wykorzystuje nowoczesne technologie, aby zapewnić automatyczny proces zatwierdzania wniosków i wsparcie w utrzymaniu płynności finansowej Klienta. Cieszymy się z tej współpracy, w ramach której razem z Bankiem BNP Paribas dostarczymy naszym Klientom kolejną wartościową usługę – mówi Katarzyna Lewandowska, liderka projektu ze strony BNP Paribas Faktoring.

W ramach tego partnerstwa, Klienci Grupy BNP Paribas otrzymują rekomendację oraz gwarancję bezpieczeństwa i stabilności usługi.

Nasza usługa mikrofaktoringu zyskała dużą popularność wśród Klientów biznesowych Grupy BNP Paribas już w pierwszych tygodniach od uruchomienia projektu. Jesteśmy dumni z tej współpracy i z możliwości dostarczania naszych cyfrowych rozwiązań, które poprawiają płynność finansową firm – stwierdza Tomasz Gąsiorowski,  dyrektor handlowy spółki Monevia.

W ramach usługi faktor bezpłatnie weryfikuje kontrahentów pod względem ich wiarygodności finansowej. Wystarczy podać NIP kontrahenta, aby otrzymać informację na temat możliwości finansowania wystawionych na nich faktur. Ciekawym bonusem jest także możliwość wnioskowania o kartę paliwową z upustami na paliwo, bez prowizji za wydanie i użytkowanie karty. Klienci Grupy BNP Paribas mogą skorzystać z oferty po kliknięciu w link: https://www.bnpparibas.pl/male-firmy/finansowanie/mikrofaktoring, a także u doradcy w centrum Klienta Banku BNP Paribas lub u specjalisty w BNP Paribas Faktoring.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Pożyczka na spłatę chwilówek
2025-06-09 | 11:30

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?

Chwilówki są szybkie, łatwe do zdobycia i często reklamowane jako sposób na drobne, pilne wydatki. Kiedy jednak zaczyna się brać jedną po drugiej, w bardzo prosty
Finanse Legalne działanie w świecie kryptowalut – zgodnie z kanadyjskim prawem
2025-06-05 | 11:20

Legalne działanie w świecie kryptowalut – zgodnie z kanadyjskim prawem

Kiedy myślisz o wejściu w świat kryptowalut, Kanada może nie być pierwszym kierunkiem, który przychodzi Ci do głowy. A szkoda – bo to jeden z najbardziej
Finanse BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.