Komunikaty PR

Fotowoltaika w ofercie Grupy ANG S.A.

2021-02-01  |  10:45
Biuro prasowe
Kontakt
Edyta Miszczuk
Grupa ANG

Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
edyta.miszczuk|grupaang.pl| |edyta.miszczuk|grupaang.pl
660128428
grupaang.pl

Z raportu „Rynek Fotowoltaiki w Polsce 2020”, opracowanego przez Instytut Energetyki Odnawialnej wynika, że sektor fotowoltaiki (PV) rozwija się najszybciej spośród innych obszarów związanych z OZE. Grupa ANG S.A. dostrzega potencjał tego sektora i rozwija nowy obszar biznesowy – sprzedaż instalacji fotowoltaicznych. Firma podpisała umowy partnerstwa z Edison Energia, BREWA Sp. z o.o., a także Sunday Polska Sp. z o.o. Jeszcze w pierwszym kwartale br. planuje kolejne.

Grupa ANG S.A. jest jednym z pierwszych pośredników finansowo-ubezpieczeniowych, który do swojej oferty wprowadził sprzedaż instalacji fotowoltaicznych. Firma chce pomóc swoim klientom uniezależnić się od rosnących cen energii oraz dbać o środowisko.

„Produkt, jakim są instalacje fotowoltaiczne, jest bliski naszemu myśleniu o świecie. Rozwijamy się w sposób zrównoważony, dokładamy wszelkich starań, by prowadzić działalność odpowiedzialnie, z troską o dobro wspólne. Zależy nam też na tym, aby mieć swój udział w zapewnieniu przyszłym pokoleniom dostępu do zasobów naturalnych w stopniu nie mniejszym niż ten, jaki stał się naszym udziałem. Dlatego chcemy naszych klientów hipotecznych, inwestujących w swoje domy zachęcać do stosowania rozwiązań, które są proekologiczne. Tym samym fotowoltaika staje się naturalnym rozwinięciem naszej oferty hipotecznej. Dodatkowo, w sytuacji epidemicznej poszukujemy alternatywnych źródeł przychodu dla naszych ekspertów i możliwości skorzystania z ich wiedzy i doświadczenia, aby wspólnie rozwijać i wzmacniać markę ANG” – powiedział Artur Nowak-Gocławski, Prezes Zarządu w Grupie ANG S.A.

Grupa ANG sukcesywnie rozwija zespół odpowiedzialny za ofertę sprzedaży instalacji fotowoltaicznych oraz wykonania audytów fotowoltaicznych. Dotychczas firma nawiązała współpracę z Edison Energia, BREWA Sp. z o.o., a także Sunday Polska Sp. z o.o. Do końca pierwszego kwartału 2021 roku planowane są kolejne partnerstwa.

Potencjał rynku fotowoltaicznego w Polsce

Z raportu „Rynek Fotowoltaiki w Polsce 2020”, opracowanego przez Instytut Energetyki Odnawialnej wynika, że sektor fotowoltaiki (PV) rozwija się najszybciej spośród innych związanych z OZE. Według prognoz IEO w 2023 moc PV osiągnie 6,6 GW. Dwa lata później, czyli w 2025 roku, całkowita moc zainstalowana może osiągnąć 7,8 GW. Tym samym już w 2025 roku moc źródeł PV przekroczy założenia określone w Krajowym planie na rzecz energii i klimatu na lata 2021-2030.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Grupa ANG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe Biuro prasowe
2025-06-11 | 17:00

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

- Wkrótce będziemy omawiać 13 pakiet deregulacyjny. Mamy już 350 propozycji zmian w przepisach, z tego 150 skierowanych do realizacji. Obecna deregulacja poprawiła atmosferę
Finanse Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD
2025-06-11 | 13:40

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD

Wraz z rosnącą popularnością inwestowania na rynkach finansowych, zwiększa się liczba osób lokujących kapitał w kontrakty na różnicę (CFD). Nic w tym
Finanse Pożyczka na spłatę chwilówek
2025-06-09 | 11:30

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?

Chwilówki są szybkie, łatwe do zdobycia i często reklamowane jako sposób na drobne, pilne wydatki. Kiedy jednak zaczyna się brać jedną po drugiej, w bardzo prosty

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.