Komunikaty PR

Geberit z Nagrodą specjalną w konkursie UP!Awards 2024

2024-12-11  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Toaleta myjąca Geberit AquaClean Alba została uhonorowana Nagrodą specjalną Kapituły w prestiżowym konkursie UP!Awards 2024, organizowanym przez redakcję Wprost. Wyróżnienie to jest wyrazem uznania dla wyjątkowych innowacji wprowadzanych przez Geberit na rynek łazienkowy.

UP!Awards to konkurs, który wyróżnia liderów innowacji i nowoczesnych rozwiązań w sektorze budownictwa, wnętrz i nieruchomości. Nagrody przyznawane są  osobom i firmom, którzy zmieniają oblicze polskiej architektury, designu i budownictwa, inspirując innowacyjnością oraz troską o środowisko. Tegoroczna edycja odbyła się pod honorowym patronatem Polskiego Związku Firm Deweloperskich (PZFD) i Stowarzyszenia Architektów Polskich (SARP).

9 grudnia w Kwadracie Praskim w Warszawie odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród, podczas której uhonorowano laureatów. Część oficjalną poprzedziła inspirująca debata na temat społecznej odpowiedzialności architektury, w której udział wzięli eksperci z branży, członkowie Kapituły konkursowej: arch. Marek Chrobak (Prezes Stowarzyszenia Architektów Polskich SARP) i Jakuba Bartos (Członek zarządu, współwłaściciel pracowni Decoroom). Dyskusję moderowała Olga Kisiel-Konopka, właścicielka OKK! PR.

Kapituła konkursu doceniła Geberit AquaClean Alba przyznając Nagrodę specjalną Znak jakości Wprost. Toaleta ta łączy stylowy, minimalistyczny design z zaawansowaną funkcjonalnością, oferując kompleksowe rozwiązanie dla osób rozpoczynających swoją przygodę z toaletami myjącymi. Geberit AquaClean Alba zastępuje co najmniej dwa produkty, zapewniając wszystkie kluczowe funkcje w niezwykle atrakcyjnej cenie. Ceramiczna miska gwarantuje perfekcyjną czystość, ale też ułatwia dbałość o samą toaletę – ze względu na brak kołnierza nie pojawiają się jakiekolwiek zakamarki, w których mógłby gromadzić się osad, specjalny program na bieżąco informuje o ewentualnej konieczności odkamieniania. Dodatkowo szkliwo jest zabezpieczone specjalną powłoką ochronną. Higiena użytkowania idzie w parze z dokładnością spłukiwania, co jest zasługą zastosowania innowacyjnej technologii TurboFlush. Geberit AquaClean Alba to kolejny krok w rozwoju toalet myjących, które marka Geberit tworzy zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju i eco-designu, wpisując się w nowoczesne potrzeby użytkowników na całym świecie.

Podczas obierania nagrody, Justyna Zborowska, szefowa komunikacji marki Geberit, podkreśliła rewolucyjny wpływ toalet myjących na codzienne zwyczaje użytkowników:

,,Jesteście świadkami rewolucji w temacie komfortu i higieny w łazienkach. Świadectwem tego jest ta nagroda. Toalety Geberit AquaClean zmieniają nasze zwyczaje – porzucamy papier toaletowy, myjemy się wodą. Życzę takiej toalety w każdej łazience!”

Geberit, świętujący w tym roku 150-lecie działalności, od lat wyznacza trendy w branży sanitarnej. Od wprowadzenia stelaży podtynkowych, przez innowacyjne miski bez kołnierza, po zaawansowane toalety myjące – firma nieustannie podnosi standardy i dba o komfort użytkowników na całym świecie.

www.geberit.pl

Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.