Geberit z Nagrodą specjalną w konkursie UP!Awards 2024
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Toaleta myjąca Geberit AquaClean Alba została uhonorowana Nagrodą specjalną Kapituły w prestiżowym konkursie UP!Awards 2024, organizowanym przez redakcję Wprost. Wyróżnienie to jest wyrazem uznania dla wyjątkowych innowacji wprowadzanych przez Geberit na rynek łazienkowy.
UP!Awards to konkurs, który wyróżnia liderów innowacji i nowoczesnych rozwiązań w sektorze budownictwa, wnętrz i nieruchomości. Nagrody przyznawane są osobom i firmom, którzy zmieniają oblicze polskiej architektury, designu i budownictwa, inspirując innowacyjnością oraz troską o środowisko. Tegoroczna edycja odbyła się pod honorowym patronatem Polskiego Związku Firm Deweloperskich (PZFD) i Stowarzyszenia Architektów Polskich (SARP).
9 grudnia w Kwadracie Praskim w Warszawie odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród, podczas której uhonorowano laureatów. Część oficjalną poprzedziła inspirująca debata na temat społecznej odpowiedzialności architektury, w której udział wzięli eksperci z branży, członkowie Kapituły konkursowej: arch. Marek Chrobak (Prezes Stowarzyszenia Architektów Polskich SARP) i Jakuba Bartos (Członek zarządu, współwłaściciel pracowni Decoroom). Dyskusję moderowała Olga Kisiel-Konopka, właścicielka OKK! PR.
Kapituła konkursu doceniła Geberit AquaClean Alba przyznając Nagrodę specjalną Znak jakości Wprost. Toaleta ta łączy stylowy, minimalistyczny design z zaawansowaną funkcjonalnością, oferując kompleksowe rozwiązanie dla osób rozpoczynających swoją przygodę z toaletami myjącymi. Geberit AquaClean Alba zastępuje co najmniej dwa produkty, zapewniając wszystkie kluczowe funkcje w niezwykle atrakcyjnej cenie. Ceramiczna miska gwarantuje perfekcyjną czystość, ale też ułatwia dbałość o samą toaletę – ze względu na brak kołnierza nie pojawiają się jakiekolwiek zakamarki, w których mógłby gromadzić się osad, specjalny program na bieżąco informuje o ewentualnej konieczności odkamieniania. Dodatkowo szkliwo jest zabezpieczone specjalną powłoką ochronną. Higiena użytkowania idzie w parze z dokładnością spłukiwania, co jest zasługą zastosowania innowacyjnej technologii TurboFlush. Geberit AquaClean Alba to kolejny krok w rozwoju toalet myjących, które marka Geberit tworzy zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju i eco-designu, wpisując się w nowoczesne potrzeby użytkowników na całym świecie.
Podczas obierania nagrody, Justyna Zborowska, szefowa komunikacji marki Geberit, podkreśliła rewolucyjny wpływ toalet myjących na codzienne zwyczaje użytkowników:
,,Jesteście świadkami rewolucji w temacie komfortu i higieny w łazienkach. Świadectwem tego jest ta nagroda. Toalety Geberit AquaClean zmieniają nasze zwyczaje – porzucamy papier toaletowy, myjemy się wodą. Życzę takiej toalety w każdej łazience!”
Geberit, świętujący w tym roku 150-lecie działalności, od lat wyznacza trendy w branży sanitarnej. Od wprowadzenia stelaży podtynkowych, przez innowacyjne miski bez kołnierza, po zaawansowane toalety myjące – firma nieustannie podnosi standardy i dba o komfort użytkowników na całym świecie.
www.geberit.pl
Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.