Komunikaty PR

Grupa ANG z cyfrowymi narzędziami do sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych

2021-08-20  |  10:10
Biuro prasowe
Kontakt
Edyta Miszczuk
Grupa ANG

Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
edyta.miszczuk|grupaang.pl| |edyta.miszczuk|grupaang.pl
660128428
grupaang.pl

Grupa ANG SA, pośrednik kredytowo-ubezpieczeniowy we współpracy z firmą ecom sp. z o.o. przygotował porównywarkę ubezpieczeniową i aplikację mobilną ANG AUTO. Jeszcze w tym roku planowane jest wprowadzenie do narzędzi kolejnych produktów między innymi ubezpieczeń mieszkaniowych.

Digitalizacja procesów, standaryzacja oraz wprowadzanie rozwiązań cyfrowych jest istotnym obszarem działań podejmowanych przez firmy z branży finansowej, w tym przez Grupę ANG.

Nasza firma powstała po to, by tworzyć najlepsze środowisko pracy dla ekspertek i ekspertów finansowych. Rolą centrali jest dostarczanie im najlepszych narzędzi do pracy, aby mogli się zawodowo spełniać, rozwijać i budować jeszcze lepsze relacje z klientami. Relacje, których podstawą jest odpowiedzialna sprzedaż, a co za tym idzie oferowanie produktów przejrzystych, których klient potrzebuje i na które go stać. Dlatego też od lat tworzymy w ANG autorskie aplikacje – mamy własny system zarządzania sprzedażą, porównywarki kredytowe, narzędzia do komunikacji i dzielenia się wiedzą. Sięgamy także po rynkowe narzędzia cyfrowe – od lat korzystamy z rozwiązań chmurowych, by zapewnić ekspertkom i ekspertom komfort pracy i bezpieczny dostęp do informacji niezależnie od pory dnia czy miejsca, z którego pracują – co pomogło efektywnie działać również w czasie pandemii. Tworzymy też rozwiązania korzystając z doświadczenia partnerów zewnętrznych. Powstanie mającej właśnie swoją premierę porównywarki ubezpieczeń komunikacyjnych oraz aplikacji do sprzedaży zdalnej jest naturalnym krokiem na drodze do zapewnienia ekspertom kredytowo-ubezpieczeniowym narzędzi, które umożliwią im dostęp do precyzyjnych ofert oraz możliwość zamknięcia sprzedaży całkowicie „bez papieru”powiedział Artur Nowak-Gocławski, Prezes Grupy ANG.

Pełna integracja systemów

Porównywarka ubezpieczeń komunikacyjnych i aplikacja ANG AUTO są w pełni zintegrowane z autorskim CRM’em Grupy ANG, który nie tylko wspomaga zarządzanie relacjami na linii firma – klient, ale także firma – akcjonariusze i eksperci.

Nowe narzędzia, czyli porównywarka ubezpieczeń komunikacyjnych i aplikacja ANG AUTO mają wspierać pracę ekspertów i pomagać klientom wybrać najlepszą polisę. Dzięki połączeniu z towarzystwami po API (Application Programming Interface) zyskują oni wgląd w aktualne oferty i ceny. Dodatkowo, zarówno porównywarka, jak i aplikacja są zintegrowane z naszym CRM’em, tym samym w jednym miejscu zebrane są informacje o ofertach towarzystw oraz klientach, w tym udzielonych przez nich zgodach. Warto nadmienić, że z aplikacją ANG AUTO wystarczą trzy kliknięcia, żeby ekspert mógł rozpocząć przygotowanie oferty – dane klienta i pojazdu automatycznie wprowadzane są do systemu sprzedażowego Grupy ANGpowiedział Paweł Krawczyński odpowiadający za wdrożenie po stronie ANG.

Porównywarka, jak i aplikacja do sprzedaży powstały we współpracy ze specjalizującą się w rozwiązaniach dla branży ubezpieczeniowej firmą ecom sp. z o.o. Porównywarkę charakteryzują dwa moduły. Pierwszy to moduł agencyjny, drugi – sprzedaży zdalnej. Pierwszy pomaga ekspertowi w doborze oferty, gdy spotkanie z klientem odbywa się twarzą w twarz i może on zdecydować o wyborze polisy tu i teraz. Moduł sprzedaży zdalnej jest odpowiedzią na potrzeby klienta, który chce mieć czas na podjęcie decyzji o zakupie ubezpieczenia komunikacyjnego z dowolnego miejsca i o dowolnej porze. Wystarczy, że ma dostęp do internetu, bo otrzymuje ofertę konkretnego towarzystwa, z którym współpracuje Grupa ANG na wskazany przez siebie adres e-mail. Następnie klient samodzielnie dokonuje zakupu np. poprzez szybkie płatności (PayU) lub przelew bankowy. W aplikacji ANG AUTO skanując kod AZTEC zaciągają się klienta, jak również dane pojazdu. Aplikacja obsługiwana jest przez smartfony z systemem Android oraz iOS.

Porównywarka i aplikacje do sprzedaży mają służyć nie tylko interesom naszych ekspertek i ekspertów, ale przede wszystkim pomóc obecnym i potencjalnym klientom w jeszcze łatwiejszym, mocno dopasowanym do ich potrzeb procesie zakupu produktów finansowych, w tym przypadku ubezpieczeń komunikacyjnych. W przyszłości także innych polis, zawsze z dbałością o interes klientów – powiedziała Karolina Trzeciakiewicz koordynująca rozwój ubezpieczeń majątkowych w Grupie ANG.

Niedawno Grupa ANG zakończyła proces przekształcenia w spółkę pracowniczą. W październiku 2020, w wyniku przekształcenia ANG Spółdzielni w Krajowym Rejestrze Sądowym, została zarejestrowana Grupa ANG Spółka Akcyjna. Obecnie większościowy pakiet akcji, czyli ponad 59 proc. jest w posiadaniu współpracowników i pracowników centrali. Docelowo w rękach założycieli pozostanie pakiet mniejszościowy, nieco ponad 30 proc.

Grupa ANG SA (dawniej ANG Spółdzielnia) to firma pośrednictwa finansowego, którą tworzy ponad 350 akcjonariuszek i akcjonariuszy oraz ponad 900 ekspertek i ekspertów kredytowych i ubezpieczeniowych z całej Polski. Jako jedyna z branży finansowej posiada prestiżowy certyfikat B Corp, który jest potwierdzeniem spełnienia rygorystycznych norm społecznych i środowiskowych. Firma nie akceptuje missellingu, czyli sprzedaży klientom usług lub produktów, których nie potrzebują, nie rozumieją, na który ich nie stać lub za niegodziwą cenę. Od lat też angażuje się w pracę nad budowaniem zaufania społecznego do branży finansowej, edukację i przedsiębiorczość. W sposobie zarządzania i traktowania swoich interesariuszy należy do czołówki firm działających w Polsce, co potwierdzają nagrody: Najlepsze Miejsce Pracy Polska 2021 oraz Najlepsze Miejsce Pracy dla Milenialsów Polska 2021.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Grupa ANG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń Biuro prasowe
2024-07-02 | 08:30

Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń

W czasach, gdy coraz więcej codziennych transakcji przenosi się do świata online, bezpieczeństwo kont bankowych jest absolutnym priorytetem. Zachowanie ostrożności podczas logowania jest
Finanse Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?
2024-06-30 | 22:00

Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?

Coraz więcej mówi się o rencie dożywotniej, czyli hipotece odwróconej w modelu sprzedażowym. Zazwyczaj, gdy chcemy kupić nieruchomość, to udajemy się do banku
Finanse Co dalej z wykorzystaniem funduszy unijnych w ramach FENG 2021-2027?
2024-06-27 | 01:00

Co dalej z wykorzystaniem funduszy unijnych w ramach FENG 2021-2027?

Jak podało Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, w ramach wykorzystania środków unijnych z programów na lata 2021-2027 podpisano do 2 czerwca br. umowy na realizację 3 974

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.