Grupa ANG z cyfrowymi narzędziami do sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych
Grupa ANG
Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
edyta.miszczuk|grupaang.pl| |edyta.miszczuk|grupaang.pl
660128428
grupaang.pl
Grupa ANG SA, pośrednik kredytowo-ubezpieczeniowy we współpracy z firmą ecom sp. z o.o. przygotował porównywarkę ubezpieczeniową i aplikację mobilną ANG AUTO. Jeszcze w tym roku planowane jest wprowadzenie do narzędzi kolejnych produktów między innymi ubezpieczeń mieszkaniowych.
Digitalizacja procesów, standaryzacja oraz wprowadzanie rozwiązań cyfrowych jest istotnym obszarem działań podejmowanych przez firmy z branży finansowej, w tym przez Grupę ANG.
Nasza firma powstała po to, by tworzyć najlepsze środowisko pracy dla ekspertek i ekspertów finansowych. Rolą centrali jest dostarczanie im najlepszych narzędzi do pracy, aby mogli się zawodowo spełniać, rozwijać i budować jeszcze lepsze relacje z klientami. Relacje, których podstawą jest odpowiedzialna sprzedaż, a co za tym idzie oferowanie produktów przejrzystych, których klient potrzebuje i na które go stać. Dlatego też od lat tworzymy w ANG autorskie aplikacje – mamy własny system zarządzania sprzedażą, porównywarki kredytowe, narzędzia do komunikacji i dzielenia się wiedzą. Sięgamy także po rynkowe narzędzia cyfrowe – od lat korzystamy z rozwiązań chmurowych, by zapewnić ekspertkom i ekspertom komfort pracy i bezpieczny dostęp do informacji niezależnie od pory dnia czy miejsca, z którego pracują – co pomogło efektywnie działać również w czasie pandemii. Tworzymy też rozwiązania korzystając z doświadczenia partnerów zewnętrznych. Powstanie mającej właśnie swoją premierę porównywarki ubezpieczeń komunikacyjnych oraz aplikacji do sprzedaży zdalnej jest naturalnym krokiem na drodze do zapewnienia ekspertom kredytowo-ubezpieczeniowym narzędzi, które umożliwią im dostęp do precyzyjnych ofert oraz możliwość zamknięcia sprzedaży całkowicie „bez papieru” – powiedział Artur Nowak-Gocławski, Prezes Grupy ANG.
Pełna integracja systemów
Porównywarka ubezpieczeń komunikacyjnych i aplikacja ANG AUTO są w pełni zintegrowane z autorskim CRM’em Grupy ANG, który nie tylko wspomaga zarządzanie relacjami na linii firma – klient, ale także firma – akcjonariusze i eksperci.
Nowe narzędzia, czyli porównywarka ubezpieczeń komunikacyjnych i aplikacja ANG AUTO mają wspierać pracę ekspertów i pomagać klientom wybrać najlepszą polisę. Dzięki połączeniu z towarzystwami po API (Application Programming Interface) zyskują oni wgląd w aktualne oferty i ceny. Dodatkowo, zarówno porównywarka, jak i aplikacja są zintegrowane z naszym CRM’em, tym samym w jednym miejscu zebrane są informacje o ofertach towarzystw oraz klientach, w tym udzielonych przez nich zgodach. Warto nadmienić, że z aplikacją ANG AUTO wystarczą trzy kliknięcia, żeby ekspert mógł rozpocząć przygotowanie oferty – dane klienta i pojazdu automatycznie wprowadzane są do systemu sprzedażowego Grupy ANG – powiedział Paweł Krawczyński odpowiadający za wdrożenie po stronie ANG.
Porównywarka, jak i aplikacja do sprzedaży powstały we współpracy ze specjalizującą się w rozwiązaniach dla branży ubezpieczeniowej firmą ecom sp. z o.o. Porównywarkę charakteryzują dwa moduły. Pierwszy to moduł agencyjny, drugi – sprzedaży zdalnej. Pierwszy pomaga ekspertowi w doborze oferty, gdy spotkanie z klientem odbywa się twarzą w twarz i może on zdecydować o wyborze polisy tu i teraz. Moduł sprzedaży zdalnej jest odpowiedzią na potrzeby klienta, który chce mieć czas na podjęcie decyzji o zakupie ubezpieczenia komunikacyjnego z dowolnego miejsca i o dowolnej porze. Wystarczy, że ma dostęp do internetu, bo otrzymuje ofertę konkretnego towarzystwa, z którym współpracuje Grupa ANG na wskazany przez siebie adres e-mail. Następnie klient samodzielnie dokonuje zakupu np. poprzez szybkie płatności (PayU) lub przelew bankowy. W aplikacji ANG AUTO skanując kod AZTEC zaciągają się klienta, jak również dane pojazdu. Aplikacja obsługiwana jest przez smartfony z systemem Android oraz iOS.
Porównywarka i aplikacje do sprzedaży mają służyć nie tylko interesom naszych ekspertek i ekspertów, ale przede wszystkim pomóc obecnym i potencjalnym klientom w jeszcze łatwiejszym, mocno dopasowanym do ich potrzeb procesie zakupu produktów finansowych, w tym przypadku ubezpieczeń komunikacyjnych. W przyszłości także innych polis, zawsze z dbałością o interes klientów – powiedziała Karolina Trzeciakiewicz koordynująca rozwój ubezpieczeń majątkowych w Grupie ANG.
Niedawno Grupa ANG zakończyła proces przekształcenia w spółkę pracowniczą. W październiku 2020, w wyniku przekształcenia ANG Spółdzielni w Krajowym Rejestrze Sądowym, została zarejestrowana Grupa ANG Spółka Akcyjna. Obecnie większościowy pakiet akcji, czyli ponad 59 proc. jest w posiadaniu współpracowników i pracowników centrali. Docelowo w rękach założycieli pozostanie pakiet mniejszościowy, nieco ponad 30 proc.
Grupa ANG SA (dawniej ANG Spółdzielnia) to firma pośrednictwa finansowego, którą tworzy ponad 350 akcjonariuszek i akcjonariuszy oraz ponad 900 ekspertek i ekspertów kredytowych i ubezpieczeniowych z całej Polski. Jako jedyna z branży finansowej posiada prestiżowy certyfikat B Corp, który jest potwierdzeniem spełnienia rygorystycznych norm społecznych i środowiskowych. Firma nie akceptuje missellingu, czyli sprzedaży klientom usług lub produktów, których nie potrzebują, nie rozumieją, na który ich nie stać lub za niegodziwą cenę. Od lat też angażuje się w pracę nad budowaniem zaufania społecznego do branży finansowej, edukację i przedsiębiorczość. W sposobie zarządzania i traktowania swoich interesariuszy należy do czołówki firm działających w Polsce, co potwierdzają nagrody: Najlepsze Miejsce Pracy Polska 2021 oraz Najlepsze Miejsce Pracy dla Milenialsów Polska 2021.

Pożyczki online dla Polaków mieszkających za granicą – kto może je dostać i na jakich warunkach?

Nie tylko dla gigantów. Jak zarządzanie emisjami pomaga MŚP sięgać po zielone finansowanie

Jak zapewnić bezpieczne transakcje w swoim sklepie online?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.