Idea Getin Leasing po raz piąty „Firmą Przyjazną Klientowi”
VB Leasing SA w restrukturyzacji
ul. Fabryczna 6
53-609 Wrocław
media|vbl.pl| |media|vbl.pl
+48 71 33 44 943
www.vbleasing.pl
Idea Getin Leasing po raz piąty z rzędu została doceniona przez klientów i otrzymała prestiżowe godło „Firmy Przyjaznej Klientowi”. Wyróżnienie to nadawane jest firmom, dla których wysoka jakość obsługi jest kluczową wartością w biznesie.
W tegorocznej edycji niezależnego badania klienci Idea Getin Leasing oceniali Spółkę aż w 6 kategoriach: gotowość do rekomendacji (NPS), ogólne zadowolenie, podejście do klientów, Customer Effort Score (CES), jakość obsługi i proces zakupowy. We wszystkich badanych obszarach Idea Getin Leasing otrzymała bardzo wysokie noty, a gotowość klientów do polecenia usług Idea Getin Leasing wzrosła w stosunku do 2019 r. aż o 5 punktów procentowych. Klienci w swoich ocenach wyróżnili jakość obsługi, zarówno na etapie zawarcie umowy, jak i w trakcie jej trwania (94% pozytywnych ocen). Bardzo dobrze ocenili także rozwiązania wprowadzone przez Idea Getin Leasing w związku z pandemią - ofertę restrukturyzacji i możliwość zdalnego załatwienia formalności (85% pozytywnych ocen).
– Od pięciu lat poddajemy się regularnie badaniu, słuchamy uważnie uwag klientów i systematycznie usprawniamy procesy. Ten rok był jednak wyjątkowy. Jesteśmy dumni, że w tak trudnym czasie pandemii sprostaliśmy oczekiwaniom naszych klientów. Pomimo lawiny spraw, przy ogromnym zaangażowaniu osób z wielu obszarów, udało nam się wspólnie zapracować na lepsze oceny niż w poprzednich latach. Bardzo dziękujemy klientom, że doceniają naszą pracę – podkreśla Małgorzata Szmidt- Korczowska, dyrektor Departamentu Obsługi Klienta i Operacji Idea Getin Leasing SA.
Tytuł „Firmy Przyjaznej Klientowi” przyznany został przez klientów Idea Getin Leasing. Podstawą procesu certyfikacyjnego były wyniki niezależnych badań satysfakcji, doświadczeń i prawdopodobieństwa rekomendacji. Badanie zostało zrealizowane techniką CATI w dniach 19-29 października 2020 roku.
„Firma Przyjazna Klientowi” jest najlepiej rozpoznawalnym i najdłużej istniejącym na polskim rynku programem badawczo-certyfikacyjnym, nagradzającym przedsiębiorstwa za wysoką ja kość obsługi. Organizatorem programu jest agencja badawcza Experience Institute.
![Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_862801532,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń
![Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_761024793,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?
![Co dalej z wykorzystaniem funduszy unijnych w ramach FENG 2021-2027?](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_148309551,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Co dalej z wykorzystaniem funduszy unijnych w ramach FENG 2021-2027?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Prawo
![](https://www.newseria.pl/files/11111/warszawa6,w_274,_small.jpg)
Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym
O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.
Handel
Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ige-azja-foto,w_133,r_png,_small.png)
Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.
Problemy społeczne
Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków
![](https://www.newseria.pl/files/11111/zdrowie-ukraincy-foto,w_133,r_png,_small.png)
Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.