IdoSell i Adyen łączą siły w obszarze płatności
IdoSell – lider rynku e-commerce w Polsce – nawiązał strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. Od teraz Adyen będzie dostarczać zaawansowane rozwiązania płatnicze dla sklepów internetowych korzystających z usługi IdoPay. Celem współpracy jest wspieranie tysięcy przedsiębiorstw w ekspansji na nowe rynki oraz optymalizacji procesów płatniczych.
Partnerstwo z Adyen umożliwi IdoSell dalszą ekspansję i zwiększenie konkurencyjności sklepów korzystających z rozwiązań IdoPay. Pierwszym krokiem w ramach współpracy było procesowanie płatności kartowych na wielu europejskich rynkach oraz wdrożenie autorskiego systemu 3DS, zapewniającego najwyższe poziomy autoryzacji i wygodny przebieg płatności. Jako kolejny etap dodano portfele cyfrowe (ApplePay i GooglePay). W kolejnych fazach planowane jest wdrożenie lokalnych metod płatności popularnych na europejskich rynkach.
Zakres współpracy obejmuje obsługę ponad 15 walut w całej Europie, co ułatwi szybkie wejście na nowe rynki dla sklepów działających na platformie IdoSell. Dzięki temu sklepy mogą optymalizować wydajność operacyjną i finansową poprzez łatwiejsze i bardziej niezawodne przetwarzanie lokalnych metod płatności w lokalnych walutach.
– Strategiczna współpraca z Adyen to bardzo ważny krok w rozwoju platformy i umocnieniu pozycji IdoSell jako lidera rynku e-commerce w Polsce i Europie. Naszym priorytetem jest zapewnienie najwyższego standardu usługi klientom oraz zagwarantowanie bezpiecznych i sprawdzonych rozwiązań technologicznych. Zależy nam, aby merchanci IdoSell mieli dostęp do najlepszych na rynku narzędzi, które pozwolą im rozszerzyć dotychczasowe działania biznesowe o e-handel zagraniczny – komentuje Michał Paschalis-Jakubowicz, CEO IAI Group, właściciel platformy IdoSell.
– Dzięki integracji IdoSell z platformą Adyen sklepy internetowe będą mogły z łatwością obsługiwać różne waluty i metody płatności, korzystając z tej samej technologii finansowej co Booking.com, eBay czy LinkedIn. Tym samym klienci sklepów będą mogli płacić dokładnie tak, jak chcą, przy zapewnieniu najwyższych standardów bezpieczeństwa i autoryzacji - to z kolei oznacza większą pewność, że transakcje zostaną zatwierdzone – dodaje Jakub Czerwiński, VP CEE w Adyen.
IdoSell jest wiodącą w Polsce platformą oferującą kompleksowe wsparcie dla sklepów internetowych. Umożliwia tworzenie sklepów online, obsługuje strony internetowe klientów, a oprócz tego wspomaga zaawansowane procesy biznesowe – od generowania ruchu, obsługi płatności, wysyłek i zwrotów, analizy big data, raportowania, integracji z systemami ERP, aż po wszystkie inne elementy niezbędne do prowadzenia biznesu online. Sklepy internetowe oparte na platformie IdoSell generują GMV na poziomie 16 mld PLN rocznie.
Walletto Fintech Poland i rozwój polskiego ekosystemu fintech

Obawiasz się bessy na giełdzie? Sprawdź, co łączy największe krachy w historii

Siła kobiet w biznesie: Anna Górecka-Kuczmowska na czele finansów i księgowości w Thompson&Stein
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Projekt unijnego budżetu po 2027 roku będzie przedstawiony w lipcu. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad nim
Polska prezydencja zbiegła się z rozpoczęciem rozmów na temat wieloletnich unijnych ram finansowych (WRF), które określą cele i priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. Projekt budżetu ma być gotowy w lipcu, a potem rozpoczną się negocjacje między instytucjami unijnymi. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad WRF, dlatego to od naszego kraju swoje konsultacje rozpoczęli europarlamentarzyści, którzy są współsprawozdawcami PE ds. wieloletniego budżetu Unii Europejskiej.
Prawo
Przedsiębiorcy czują się pomijani w pracach nad przepisami. Narzekają na zawrotne tempo prac legislacyjnych

W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa. To wynik o 59 proc. niższy niż rok wcześniej – wynika z „Barometru prawa” Grant Thornton. Eksperci wskazują, że nie przekłada się to jednak na jakość nowych przepisów. Tempo prac regulacyjnych przyspiesza, a konsultacje publiczne rzadko są transparentne. Przedsiębiorcy czują się pomijani w procesie konsultacji i zaskakiwani nagłymi zmianami w prawie.
Konsument
Alkohol najbardziej rozpowszechnioną substancją psychoaktywną u młodzieży. Coraz większa popularność e-papierosów

Niemal trzy czwarte uczniów w wieku 15–16 lat już sięgnęło po alkohol. Jak wynika z badania ESPAD 2024, to wciąż najbardziej wśród młodzieży rozpowszechniona substancja psychoaktywna. W ostatnich 20 latach o ponad 20 pp. spadł odsetek nastolatków palących papierosy, ale prawie 70 proc. 17–18-latków przyznaje, że sięgnęło w swoim życiu po e-papierosa. Eksperci wskazują na potrzebę nie tylko bardziej restrykcyjnego ograniczania dostępności tych produktów dla młodych ludzi, ale też o działania na rzecz edukacji zdrowotnej i kompleksowego podejścia do profilaktyki i leczenia uzależnień, bez podziału na poszczególne grupy substancji.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.