Komunikaty PR

IdoSell i Adyen łączą siły w obszarze płatności

2024-09-27  |  01:00
Biuro prasowe

IdoSell – lider rynku e-commerce w Polsce – nawiązał strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. Od teraz Adyen będzie dostarczać zaawansowane rozwiązania płatnicze dla sklepów internetowych korzystających z usługi IdoPay. Celem współpracy jest wspieranie tysięcy przedsiębiorstw w ekspansji na nowe rynki oraz optymalizacji procesów płatniczych.

Partnerstwo z Adyen umożliwi IdoSell dalszą ekspansję i zwiększenie konkurencyjności sklepów korzystających z rozwiązań IdoPay. Pierwszym krokiem w ramach współpracy było procesowanie płatności kartowych na wielu europejskich rynkach oraz wdrożenie autorskiego systemu 3DS, zapewniającego najwyższe poziomy autoryzacji i wygodny przebieg płatności. Jako kolejny etap dodano portfele cyfrowe (ApplePay i GooglePay). W kolejnych fazach planowane jest wdrożenie lokalnych metod płatności popularnych na europejskich rynkach.

Zakres współpracy obejmuje obsługę ponad 15 walut w całej Europie, co ułatwi szybkie wejście na nowe rynki dla sklepów działających na platformie IdoSell. Dzięki temu sklepy mogą optymalizować wydajność operacyjną i finansową poprzez łatwiejsze i bardziej niezawodne przetwarzanie lokalnych metod płatności w lokalnych walutach.

– Strategiczna współpraca z Adyen to bardzo ważny krok w rozwoju platformy i umocnieniu pozycji IdoSell jako lidera rynku e-commerce w Polsce i Europie. Naszym priorytetem jest zapewnienie najwyższego standardu usługi klientom oraz zagwarantowanie bezpiecznych i sprawdzonych rozwiązań technologicznych. Zależy nam, aby merchanci IdoSell mieli dostęp do najlepszych na rynku narzędzi, które pozwolą im rozszerzyć dotychczasowe działania biznesowe o e-handel zagraniczny – komentuje Michał Paschalis-Jakubowicz, CEO IAI Group, właściciel platformy IdoSell.

– Dzięki integracji IdoSell z platformą Adyen sklepy internetowe będą mogły z łatwością obsługiwać różne waluty i metody płatności, korzystając z tej samej technologii finansowej co Booking.com, eBay czy LinkedIn. Tym samym klienci sklepów będą mogli płacić dokładnie tak, jak chcą, przy zapewnieniu najwyższych standardów bezpieczeństwa i autoryzacji - to z kolei oznacza większą pewność, że transakcje zostaną zatwierdzone – dodaje Jakub Czerwiński, VP CEE w Adyen.

IdoSell jest wiodącą w Polsce platformą oferującą kompleksowe wsparcie dla sklepów internetowych. Umożliwia tworzenie sklepów online, obsługuje strony internetowe klientów, a oprócz tego wspomaga zaawansowane procesy biznesowe – od generowania ruchu, obsługi płatności, wysyłek i zwrotów, analizy big data, raportowania, integracji z systemami ERP, aż po wszystkie inne elementy niezbędne do prowadzenia biznesu online. Sklepy internetowe oparte na platformie IdoSell generują GMV na poziomie 16 mld PLN rocznie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Ceny ubezpieczeń spadły o 3% w pierwszym kwartale 2025 r. Biuro prasowe
2025-04-28 | 06:00

Ceny ubezpieczeń spadły o 3% w pierwszym kwartale 2025 r.

Ceny ubezpieczeń na świecie spadły średnio o 3% w pierwszym kwartale 2025 roku, po spadku o 2% w Q4 2024 r., co oznacza trzeci z rzędu kwartalny spadek po siedmiu
Finanse Pożyczki bez zaświadczeń i formalności – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają tę formę finansowania?
2025-04-21 | 06:00

Pożyczki bez zaświadczeń i formalności – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają tę formę finansowania?

Na polskim rynku finansowym pojawiają się coraz to nowsze możliwości pozyskiwania dodatkowych środków na różne cele. Wśród nich najpopularniejsze stają się pożyczki
Finanse BRAK ZDJĘCIA
2025-03-24 | 13:30

Walletto Fintech Poland i rozwój polskiego ekosystemu fintech

Polska scena fintechowa dynamicznie się rozwija, a lokalne firmy technologii finansowej coraz śmielej wkraczają na rynki międzynarodowe. Współpraca Walletto Fintech Poland z Fintech Poland otwiera nowe możliwości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać

Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.