InternetowyKantor.pl nagrodzony laurem przez klientów
Katarzyna Stachowska
Poznan
61-608 Poznan
biuro|solopr.pl| |biuro|solopr.pl
794200744
solopr.pl
InternetowyKantor.pl nagrodzony laurem przez klientów
Serwis wymiany walut InternetowyKantor.pl jest w gronie najlepiej ocenianych firm w Polsce. 880 000 pozytywnych opinii na Opineo nie jest przypadkowe. Kantor otrzymał właśnie prestiżową nagrodę Laur Konsumenta oraz wyróżnienie Top Marka.
Laur Klienta/Konsumenta to jedna z najbardziej uznanych nagród na polskim rynku konsumenckim. Nagroda przyznawana jest za najwyższej jakości produkty, marki, usługi, nowości i innowacje. Każdego roku, od 16 lat, wyłania najpopularniejsze produkty i marki w swoich kategoriach.
W ogólnopolskim plebiscycie, w którym przebadano ponad 1300 osób, InternetowyKantor.pl zdobył elitarny srebrny Laur Konsumenta 2020 w kategorii Kantory internetowe. Jako, że jest to kolejne wyróżnienie w ostatnich latach dla tego serwisu, nagrodzono go także tytułem Top Marka. Mogą nią pochwalić się firmy o szczególnej pozycji, utrzymywanej przez ostatnie lata w swojej kategorii - taką marką jest InternetowyKantor.pl.
- Cieszymy się, że pomimo zmieniających się trendów rynkowych utrzymujemy wciąż wysoką pozycję wśród serwisów wymiany walut. Znakomite opinie, które otrzymujemy od naszych klientów, mobilizują nas do najwyższej jakości usług i obsługi klienta - mówi Katarzyna Moszko-Stachowska, PR Manager InternetowyKantor.pl.
InternetowyKantor.pl obchodzi w tym roku 10-lecie swojego istnienia. Był pierwszym kantorem internetowym uruchomionym publicznie w Polsce. Od tego czasu zyskał 320 000 klientów i jest jednym z najpopularniejszych serwisów wymiany walut.
Ultimo zmienia się w B2 Impact i przedstawia nową strategię rozwoju marki
Play of Battle S.A. pozyskała od inwestorów ponad 3 mln zł
Polacy czytają, ale księgarnie toną w długach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.