InternetowyKantor.pl nagrodzony laurem przez klientów

InternetowyKantor.pl nagrodzony laurem przez klientów
Serwis wymiany walut InternetowyKantor.pl jest w gronie najlepiej ocenianych firm w Polsce. 880 000 pozytywnych opinii na Opineo nie jest przypadkowe. Kantor otrzymał właśnie prestiżową nagrodę Laur Konsumenta oraz wyróżnienie Top Marka.
Laur Klienta/Konsumenta to jedna z najbardziej uznanych nagród na polskim rynku konsumenckim. Nagroda przyznawana jest za najwyższej jakości produkty, marki, usługi, nowości i innowacje. Każdego roku, od 16 lat, wyłania najpopularniejsze produkty i marki w swoich kategoriach.
W ogólnopolskim plebiscycie, w którym przebadano ponad 1300 osób, InternetowyKantor.pl zdobył elitarny srebrny Laur Konsumenta 2020 w kategorii Kantory internetowe. Jako, że jest to kolejne wyróżnienie w ostatnich latach dla tego serwisu, nagrodzono go także tytułem Top Marka. Mogą nią pochwalić się firmy o szczególnej pozycji, utrzymywanej przez ostatnie lata w swojej kategorii - taką marką jest InternetowyKantor.pl.
- Cieszymy się, że pomimo zmieniających się trendów rynkowych utrzymujemy wciąż wysoką pozycję wśród serwisów wymiany walut. Znakomite opinie, które otrzymujemy od naszych klientów, mobilizują nas do najwyższej jakości usług i obsługi klienta - mówi Katarzyna Moszko-Stachowska, PR Manager InternetowyKantor.pl.
InternetowyKantor.pl obchodzi w tym roku 10-lecie swojego istnienia. Był pierwszym kantorem internetowym uruchomionym publicznie w Polsce. Od tego czasu zyskał 320 000 klientów i jest jednym z najpopularniejszych serwisów wymiany walut.

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.