Joanna Seklecka najbardziej wpływową kobietą polskiej branży płatniczej
BuzzAir
ul. Niekłańska 35/1
03-924 Warszawa
maurycy.nosowski|buzzair.pl| |maurycy.nosowski|buzzair.pl
+48 22 402 96 10
www.corepr.pl
Kapituła rankingu organizowanego przez Cashless.pl – jeden z największych portali branży fintech – zdecydowała, że Joanna Seklecka, Prezes eService, jest najbardziej wpływową kobietą polskiej branży płatniczej 2020 r. Wśród laureatek znalazły się 22 wyróżnione panie, wybrane przez przedstawicieli rynku płatności oraz laureatki ubiegłorocznej edycji konkursu. Spośród kilkudziesięciu zgłoszonych kandydatek, autorzy rankingu wyłonili także siedem kobiet zaliczanych do grona wschodzących gwiazd branży.
Najwyższa pozycja w rankingu Cashless.pl to dla mnie ogromne wyróżnienie. Ma tym większą wagę, że branża, w której pracujemy, jest niezwykle wymagająca, a przy tym wciąż niewiele kobiet zajmuje w niej wysokie stanowiska. Liczę na to, że dzięki rankingowi prezentującemu osiągnięcia kobiet w branży fintech uda się zachęcić więcej pań do spróbowania swoich sił w nowoczesnych technologiach i IT. Serdecznie dziękuję za to wyróżnienie i gratuluję wszystkim uczestniczkom – powiedziała Joanna Seklecka, Prezes eService.
Joanna Seklecka jest związana z eService od 2004 roku. W 2017 objęła stanowisko Prezesa Zarządu i z sukcesami zarządza firmą, umacniając pozycję lidera polskiego rynku akceptacji kart płatniczych i rozliczania transakcji elektronicznych. Aktualnie jako General Manager jest także odpowiedzialna za działalność międzynarodowej Grupy EVO Payments Inc. na obszarze Europy Środkowo-Wschodniej. W styczniu br. Joanna Seklecka została przewodniczącą Komitetu Agentów Rozliczeniowych – forum konsultacyjno-doradczego przy Związku Banków Polskich. Jej kadencja potrwa trzy lata.
eService pod kierownictwem Prezes Sekleckiej obsługuje ponad 392 tysiące terminali płatniczych w całej Europie, z czego 254 tys. w Polsce. Firma rozwija się też na rynkach zagranicznych, odpowiadając za sprawne działanie 138 tysięcy terminali w 10 krajach Europy. Liczba oraz wartość obsługiwanych transakcji, a także zakres i jakość oferowanych usług, czyni firmę liderem polskiego rynku transakcji płatniczych oraz największym agentem rozliczeniowym w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma aktywnie działa w Programie Polska Bezgotówkowa i jest w najchętniej wybieranym dostawcą stacjonarnych i mobilnych rozwiązań płatniczych dla handlu, usług i instytucji.
Wśród najbardziej wpływowych kobiet branży płatniczej obok Joanny Sekleckiej znalazły się: Joanna Erdman – dyrektor ds. projektów strategicznych mBank, Kamila Kaliszyk - dyrektor ds. rozwoju rynku w Mastercard w Polsce, Małgorzata O`Shaughnessy - doradca strategiczny, Client Engagement w Visa CEE i Barbara Borgieł-Cury – sekretarz rady nadzorczej Polskiego Standardu Płatności (operatora BLIKa) oraz dyrektor Centrum Bankowość Codzienna w Pionie Bankowości Detalicznej w ING Banku Śląskiego.
Ranking redakcji Cashless.pl to konkurs, w którym przedstawiciele rynku płatności oraz laureatki ubiegłorocznej edycji wybierają zwyciężczynię spośród zgłoszonych wcześniej kandydatek. Jego celem jest promowanie równości zawodowej w najważniejszych firmach z branży płatniczej. Konkurs odbył się już po raz drugi.
W tym roku redakcja Cashless.pl nagrodziła również wschodzące gwiazdy polskiej branży płatniczej, czyli osoby z mniejszym doświadczeniem zawodowym, ale posiadające potencjał, aby w przyszłości odegrać istotną rolę w świecie płatności. Tytuł wschodzącej gwiazdy 2020 r. zdobyła Magdalena Kubisa z PSP, spółki - operatora BLIKa.
Ranking najbardziej wpływowych kobiet branży płatniczej 2020 można pobrać pod adresem: https://www.cashless.pl/system/uploads/ckeditor/attachments/2192/Ranking_najbardziej_wp%C5%82ywowych_kobiet_2020_r..pdf

Kongres Rady Podatkowej o najważniejszych wyzwaniach fiskalnych dla biznesu

Ceny ubezpieczeń spadły o 3% w pierwszym kwartale 2025 r.

Pożyczki bez zaświadczeń i formalności – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają tę formę finansowania?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Negocjacje między UE i USA w sprawie ceł trwają. Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie
Czas, jaki Donald Trump zostawił krajom obłożonym cłami na negocjacje, zbliża się do półmetka. Umowę podpisała Wielka Brytania, ogłoszono również porozumienie z Chinami. Unia Europejska, która jest czwartym partnerem handlowym USA, do niedawna zdawała się nie czynić żadnych postępów w rozmowach. Jednak negocjacje trwają. Zdaniem europosła Michała Szczerby z PO stanowisko Unii powinno być twarde, a przede wszystkim jednomyślne. Okazją do rozmów może być wizyta Trumpa na czerwcowym szczycie NATO w Hadze.
Przemysł
Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki

Prace nad uruchomieniem instrumentu pożyczkowego SAFE są na ostatniej prostej. Jak poinformował MON, po wielu tygodniach negocjacji został on przyjęty przez stałych przedstawicieli państw członkowskich przy UE. Wdrożenie SAFE oznacza uruchomienie 150 mld euro niskooprocentowanych pożyczek na finansowanie inwestycji państw członkowskich w obronność. Wysiłki krajowe i unijne koncentrują się teraz na zwiększaniu potencjału europejskiego przemysłu obronnego i budowaniu zdolności obrony i odstraszania.
Konsument
Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.