Joanna Seklecka najbardziej wpływową kobietą polskiej branży płatniczej
BuzzAir
ul. Niekłańska 35/1
03-924 Warszawa
maurycy.nosowski|buzzair.pl| |maurycy.nosowski|buzzair.pl
+48 22 402 96 10
www.corepr.pl
Kapituła rankingu organizowanego przez Cashless.pl – jeden z największych portali branży fintech – zdecydowała, że Joanna Seklecka, Prezes eService, jest najbardziej wpływową kobietą polskiej branży płatniczej 2020 r. Wśród laureatek znalazły się 22 wyróżnione panie, wybrane przez przedstawicieli rynku płatności oraz laureatki ubiegłorocznej edycji konkursu. Spośród kilkudziesięciu zgłoszonych kandydatek, autorzy rankingu wyłonili także siedem kobiet zaliczanych do grona wschodzących gwiazd branży.
Najwyższa pozycja w rankingu Cashless.pl to dla mnie ogromne wyróżnienie. Ma tym większą wagę, że branża, w której pracujemy, jest niezwykle wymagająca, a przy tym wciąż niewiele kobiet zajmuje w niej wysokie stanowiska. Liczę na to, że dzięki rankingowi prezentującemu osiągnięcia kobiet w branży fintech uda się zachęcić więcej pań do spróbowania swoich sił w nowoczesnych technologiach i IT. Serdecznie dziękuję za to wyróżnienie i gratuluję wszystkim uczestniczkom – powiedziała Joanna Seklecka, Prezes eService.
Joanna Seklecka jest związana z eService od 2004 roku. W 2017 objęła stanowisko Prezesa Zarządu i z sukcesami zarządza firmą, umacniając pozycję lidera polskiego rynku akceptacji kart płatniczych i rozliczania transakcji elektronicznych. Aktualnie jako General Manager jest także odpowiedzialna za działalność międzynarodowej Grupy EVO Payments Inc. na obszarze Europy Środkowo-Wschodniej. W styczniu br. Joanna Seklecka została przewodniczącą Komitetu Agentów Rozliczeniowych – forum konsultacyjno-doradczego przy Związku Banków Polskich. Jej kadencja potrwa trzy lata.
eService pod kierownictwem Prezes Sekleckiej obsługuje ponad 392 tysiące terminali płatniczych w całej Europie, z czego 254 tys. w Polsce. Firma rozwija się też na rynkach zagranicznych, odpowiadając za sprawne działanie 138 tysięcy terminali w 10 krajach Europy. Liczba oraz wartość obsługiwanych transakcji, a także zakres i jakość oferowanych usług, czyni firmę liderem polskiego rynku transakcji płatniczych oraz największym agentem rozliczeniowym w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma aktywnie działa w Programie Polska Bezgotówkowa i jest w najchętniej wybieranym dostawcą stacjonarnych i mobilnych rozwiązań płatniczych dla handlu, usług i instytucji.
Wśród najbardziej wpływowych kobiet branży płatniczej obok Joanny Sekleckiej znalazły się: Joanna Erdman – dyrektor ds. projektów strategicznych mBank, Kamila Kaliszyk - dyrektor ds. rozwoju rynku w Mastercard w Polsce, Małgorzata O`Shaughnessy - doradca strategiczny, Client Engagement w Visa CEE i Barbara Borgieł-Cury – sekretarz rady nadzorczej Polskiego Standardu Płatności (operatora BLIKa) oraz dyrektor Centrum Bankowość Codzienna w Pionie Bankowości Detalicznej w ING Banku Śląskiego.
Ranking redakcji Cashless.pl to konkurs, w którym przedstawiciele rynku płatności oraz laureatki ubiegłorocznej edycji wybierają zwyciężczynię spośród zgłoszonych wcześniej kandydatek. Jego celem jest promowanie równości zawodowej w najważniejszych firmach z branży płatniczej. Konkurs odbył się już po raz drugi.
W tym roku redakcja Cashless.pl nagrodziła również wschodzące gwiazdy polskiej branży płatniczej, czyli osoby z mniejszym doświadczeniem zawodowym, ale posiadające potencjał, aby w przyszłości odegrać istotną rolę w świecie płatności. Tytuł wschodzącej gwiazdy 2020 r. zdobyła Magdalena Kubisa z PSP, spółki - operatora BLIKa.
Ranking najbardziej wpływowych kobiet branży płatniczej 2020 można pobrać pod adresem: https://www.cashless.pl/system/uploads/ckeditor/attachments/2192/Ranking_najbardziej_wp%C5%82ywowych_kobiet_2020_r..pdf

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.