Komunikaty PR

Klarna wprowadza nowe funkcje w aplikacji mobilnej

2024-09-13  |  11:00
Biuro prasowe

Klarna, międzynarodowy licencjonowany bank, dający dostęp do elastycznych metod płatności, a także zaawansowana aplikacja do robienia zakupów online, poszerza możliwości swojego asystenta AI opartego o dedykowane rozwiązanie OpenAI. Obecnie asystent umożliwia konsumentom zakupy, tworząc dla nich spersonalizowane rekomendacje produktów, porady ekspertów, porównania kategorii i marek oraz dostęp do opinii klientów, a wszystko to w łatwy i szybki sposób.

Wśród nowych funkcji asystenta AI od Klarny jest zaawansowane wsparcie w wyszukiwaniu określonych produktów. Użytkownicy Klarna mogą porównywać oferty różnych marek, znaleźć informacje o interesujących ich produktach z rożnych sklepów, a wszystko to w ramach jednego interfejsu czatu.

Współcześni konsumenci oczekują personalizowanych i intuicyjnych doświadczeń zakupowych. Klarna doskonale wpisuje się w te trendy, łącząc zaawansowaną technologię sztucznej inteligencji z potrzebą uproszczenia procesu podejmowania decyzji zakupowych. Możliwości analizy preferencji użytkownika i dostarczania mu trafnych rekomendacji w czasie rzeczywistym. Klarna rewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci mogą dokonywać zakupów online – powiedział Łukasz Dwulit, Head of CEE w Klarna.

Użytkownicy aplikacji Klarna mogą przeglądać opinie i referencje innych kupujących, a także historię cen. Dodatkowo, jeżeli klient znajdzie interesujący go produkt, może dokonać zakupu bezpośrednio w aplikacji. Asystent poleca produkty na podstawie preferencji użytkownika, zwiększając trafność i satysfakcję z zakupów. Z poziomu aplikacji Klarna można zarządzać zakupami, zwrotami z rożnych sklepów i to w jednym miejscu. Ponadto użytkownicy mogą przechowywać tam cyfrowe wersje wszystkich kart lojalnościowych i zarządzać nimi z poziomu urządzeń mobilnych.

Klarna jest liderem w wykorzystywaniu potencjału sztucznej inteligencji do dostarczania klientom wymiernych korzyści. Cieszymy się, że możemy kontynuować tą współpracę i pokazać moc sztucznej inteligencji na dużą skalę – powiedział Brad Lightcap, dyrektor operacyjny OpenAI.

Badania rynkowe pokazują, że konsumenci coraz częściej oczekują płynnych, opartych na technologii doświadczeń zakupowych. Najnowsze dane IBM Institute for Business Value dowodzą, że 3 na 5 konsumentów chciałoby korzystać ze sztucznej inteligencji podczas zakupów, a 80% konsumentów, którzy w tym celu nie używają jeszcze sztucznej inteligencji, jest zainteresowanych sprawdzeniem jej potencjału w zakresie wyszukiwania produktów oraz znajdowania ofert i promocji.

Asystent AI został uruchomiony przez Klarnę w lutym 2024 roku, a obecny rozwój jego funkcjonalności to kolejny milowy krok w rozwoju firmy i zaspokajaniu potrzeb zakupowych konsumentów. Do tej pory asystent w ramach obsługi klientów prowadził z nimi rozmowy, skracając czas obsługi z 11 do 2 minut. Asystent jest dostępny na 23 rynkach na całym świecie, 24 godziny na dobę i komunikuje się w ponad 35 językach. 

W ostatnich latach Klarna wprowadziła nowe funkcje do swojej aplikacji, aby zaspokoić rosnący zakres potrzeb konsumentów. W 2022 roku firma zintegrowała dane cenowe 5,8 miliona produktów, które są aktualizowane codziennie, aby zapewnić swoim klientom zawsze najlepszą ofertę produktu, którego szukają.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse BRAK ZDJĘCIA
2025-03-24 | 13:30

Walletto Fintech Poland i rozwój polskiego ekosystemu fintech

Polska scena fintechowa dynamicznie się rozwija, a lokalne firmy technologii finansowej coraz śmielej wkraczają na rynki międzynarodowe. Współpraca Walletto Fintech Poland z Fintech Poland otwiera nowe możliwości
Finanse Obawiasz się bessy na giełdzie? Sprawdź, co łączy największe krachy w historii
2025-03-19 | 10:00

Obawiasz się bessy na giełdzie? Sprawdź, co łączy największe krachy w historii

Giełdę określa się często mianem barometru gospodarki, gdyż w dużej mierze oddaje kondycję najważniejszych spółek i ogólne nastroje na rynku. Tym samym, indeksy
Finanse Siła kobiet w biznesie: Anna Górecka-Kuczmowska na czele finansów i księgowości w Thompson&Stein
2025-03-11 | 06:00

Siła kobiet w biznesie: Anna Górecka-Kuczmowska na czele finansów i księgowości w Thompson&Stein

Anna Górecka-Kuczmowska, z wieloletnim doświadczeniem w branży finansowej, dołączyła do zespołu Thompson&Stein jako Head of Finance and Accounting CEE. Na nowym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Ochrona środowiska

PGE mocno inwestuje w odnawialne źródła energii. Prowadzi też analizy dotyczące Bełchatowa jako lokalizacji drugiej elektrowni jądrowej

Rekordowe w historii zyski Grupy PGE pozwolą na dalszą transformację energetyczną i kolejne inwestycje. Spółka planuje budowę bateryjnych magazynów energii, będzie też intensywnie rozwijać inwestycje w odnawialne źródła energii, szczególnie offshore, a także sieci dystrybucyjne. Analizuje też możliwość budowy elektrowni jądrowej w Bełchatowie. – Nasze plany to dalsza transformacja grupy zmierzająca w stronę tego, czego oczekuje od nas rynek – zapowiada Dariusz Marzec, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

Handel

Niepewność powodowana amerykańskimi cłami wstrzymuje inwestycje. Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów

Chaotyczna polityka celna administracji Donalda Trumpa, polegająca na zapowiadaniu, wprowadzaniu, a potem zawieszaniu ceł na różne sektory działalności i kraje, utrudnia planowanie działalności gospodarczej i inwestowanie w warunkach rosnącej niepewności. W tej sytuacji wiele firm wstrzymuje się z inwestycjami bądź gromadzi zapasy surowców i półproduktów na kolejne tygodnie działalności. Amerykańskie cła powodują wprowadzenie taryf odwetowych ze strony dotkniętych nowymi przepisami krajów. W efekcie globalny handel wyhamuje, a wraz z nimi spowolni rozwój gospodarczy.

Bankowość

Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.