Klienci Toyota Bank ponownie zaoszczędzą na stacjach paliw

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Wraz z początkiem sierpnia Toyota Bank startuje z kolejną już edycją dobrze znanej kierowcom promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”. Zmotoryzowani klienci banku posiadający Moto Konto, w dalszym ciągu będą mogli uzyskać od 5 do 10% zwrotu wydatków na paliwo. Wysokość zwrotu uzależniona jest od utrzymania określonego salda na koncie, poziomu oszczędności w banku oraz realizacji wymaganych transakcji kartą. Do akcji mogą przystąpić kierowcy aut wszystkich marek.
Promocja „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” jest realizowana przez Toyota Bank Polska od kilku lat i cieszy się coraz większą popularnością wśród zmotoryzowanych klientów, szczególnie w czasach gdy ceny na stacjach paliw dochodzą do rekordowych poziomów. Bank postanowił wystartować z kolejną edycją, która tym razem potrwa od 1 sierpnia do 31 stycznia 2022 roku.
Promocja „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo” zostaje przedłużona na niezmiennych warunkach względem poprzedniej edycji. Po raz kolejny klienci, w zależności od wysokości swojego średniego miesięcznego salda utrzymywanego na Moto Koncie, poziomu oszczędności na depozytach w Toyota Bank oraz wartości transakcji wykonanych dedykowaną kartą debetową, mogą uzyskać od 5% do 10% zwrotu środków za tzw. transakcje petrol.
Zwrot z tytułu zakupu paliwa mogą uzyskać kierowcy aut wszystkich marek. Nieco prostsze warunki przysługują posiadaczom aut marki Toyota i Lexus. Jednak na najbardziej preferencyjne warunki, mogą liczyć klienci, którzy swoje auta sfinansowali lub zdecydują się sfinansować w Toyota Financial Services. W okresie trwania promocji można zaoszczędzić nawet 180 zł na paliwie a także zyskać dodatkową premię w wysokości 600 zł za dołączenie do świata Toyoty.
Przystąpienie do promocji jest niezwykle łatwe - wystarczy zarejestrować się w dedykowanej aplikacji mobilnej „Tankuj Korzyści” oraz zeskanować przy jej pomocy kod Azteq z dowodu rejestracyjnego auta. Aplikacja ta daje klientom także szereg innych możliwości, takich jak szybki i intuicyjny monitoring kwot przysługujących im w ramach zwrotu oraz wgląd do bieżącego salda. Dzięki niej można także szybko sprawdzić, jakie jeszcze warunki należy spełnić, aby wejść na wyższy poziom bonusów. Poprzez aplikację klienci otrzymują także dostęp do aktualnych produktów finansowych oraz ofert specjalnych i promocji ze świata Toyoty. Ponadto, mogą oni sprawdzać swoją historię transakcji paliwowych i łatwo analizować wydatki na stacjach paliw.
Promocja „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo” oparta jest na rachunku osobistym dla zmotoryzowanych. Moto Konto dedykowane jest posiadaczom aut wszystkich marek, którzy dzięki akcjom promocyjnym Toyota Bank, chcą płacić mniej za paliwo oraz ograniczyć koszty związane z obsługą rachunku. Utrzymanie na koncie poziomu średniego miesięcznego salda w wysokości 1 000 zł lub depozytu w wysokości 2 500 zł, bądź też spłata rat za finansowanie auta w Toyota Financial Services z tego właśnie rachunku, są przepustkami do tego, aby Moto Konto było dla klienta rachunkiem darmowym.
- Moto Konto to doskonała oferta na polskim rynku, dedykowana wszystkim posiadaczom samochodów. Dzięki kolejnemu przedłużeniu promocji, kierowcy aut wszystkich marek, ponownie mogą zaoszczędzić na wydatkach związanych z paliwem. W obecnym okresie, kiedy ceny na stacjach benzynowych dochodzą do rekordowych poziomów, spodziewamy się jeszcze większego zainteresowania akcją - mówi Piotr Marszewski, Koordynator ds. Marketingu w Toyota Bank Polska S.A.
Szczegółowe warunki promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” dostępne są na stronie: https://www.toyotabank.pl/moto-konto
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.