Lokata Lojalna na nowe środki - nowość w ofercie Inbanku. Aż 5% w skali roku!
Publicis
Wołoska
02-583 Warszawa
malgorzata.urbas|publicis-consultants.com| |malgorzata.urbas|publicis-consultants.com
882140108
https://www.publicisgroupe.com/en/splash-en
Inbank poszerza swoją ofertę depozytową o nowy produkt. W portfolio banku pojawiła się Lokata Lojalna na nowe środki. Oprocentowanie sięga aż 5% w skali roku, przy lokowaniu środków na okresy 3 i 6 miesięcy.
Jedyne warunki do spełnienia przy tej lokacie terminowej to zdeponowanie przez klienta nowych środków oraz niewycofywanie lokat przed umownym terminem zapadalności.
Kategoria lokat z dodatkowymi warunkami to zupełna nowośc w ofercie Inbanku. Dotychczas Inbank był bowiem liderem na polskim rynku, jeśli chodzi o wysokość oprocentowania lokat terminowych bez konieczności spełniania dodatkowych warunków. I z takiej formy klienci nadal mogą korzystać, w tej chwili oprocentowanie sięga już 3,85% w skali roku przy lokatach na 12 i więcej miesięcy.
„Bierzemy jednak pod uwagę potrzeby różnych klientów, dlatego cały czas poszerzamy naszą ofertę. Lokowanie nowych środków oraz lojalność klienta, czyli niewycofywanie lokat przed umownym terminem zapadalności to jedyne warunki dla naszej nowej Lokaty Lojalnej. I ta lojalość jest nagradzana niezwykle atrakcyjnym, bo sięgającym już 5% w skali roku oprocentowaniem” - tłumaczy Maciej Pieczkowski, Dyrektor Generalny Oddziału Inbank w Polsce.
Minimalna wartość pojedynczej lokaty to 5 tysięcy złotych, a maksymalna - 50 tysięcy złotych. Jeden klient może założyć dowolną liczbę lokat.
5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego
Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.