Moc z designu - nowoczesne dachy solarne MyRoof w ofercie 4D Grupa
Przez setki lat dach pełnił głównie funkcję ochronną, w warstwie wizualnej odpowiadał zaś na aktualnie panujące trendy architektoniczne. W obecnych czasach potrzebne są innowacyjne rozwiązania, uwzględniające poszanowanie środowiska naturalnego oraz aspekt ekonomiczny. Odpowiedź na te potrzeby stanowią integrujące funkcję fotowoltaiczną z funkcją pokrycia właściwego dachy solarne MyRoof. To kolejna nowość, która uzupełniła szeroki asortyment do budowy dachu sieci hurtowni 4D Grupa.
Dach, który chroni budynek przed niekorzystnym działaniem czynników atmosferycznych: śniegiem, deszczem, wiatrem, promieniowaniem słonecznym, to absolutna podstawa. Gwarantujące bezpieczeństwo pokrycie dachowe musi być jednak uzupełnione o dodatkowe atuty.
Nowatorski dach solarny MyRoof to rozwiązanie na obecne czasy, zapewniające niezależność energetyczną dla właściciela budynku, na którym dach MyRoof jest zainstalowany. Dodatkowo, innowacyjne rozwiązanie jest całkowicie bezobsługowe. Produkcja prądu odbywa się bez ingerencji człowieka. Tym, na co także warto zwrócić uwagę, jest aspekt rentowności. Niższe rachunki za prąd oraz możliwość planowania i kontrolowania budżetu domowego, są zwłaszcza dzisiaj - nie do przecenienia.
Dachy fotowoltaiczne MyRoof to piękno samo w sobie. Wszystkich estetów na pewno przekona ponadczasowy design efektownej tafli, pozbawionej aluminiowych ramek i widocznych ścieżek. Wysokiej klasy wzornictwo w połączeniu z nowoczesną technologią robią wrażenie nawet na najbardziej wymagających właścicielach budynków.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.