Monika Zamachowska zainteresowała się grą na giełdzie w USA
Monika Zamachowska, znana i lubiana dziennikarka, prezenterka, była gwiazda TVP zainteresowała się działalnością firmy Stoksoft, prowadzącej Program Rozwoju Inwestora i tworzącej społeczność inwestującą na giełdzie w USA. W efekcie współpracy powstały trzy spoty promocyjne.
Stoksoft zapewnia niezbędne szkolenia i działania prowadzące do skutecznego inwestowania. Wskazuje też na własne i zewnętrzne rozwiązania softwarowe tak, aby każdy mógł świadomie i bezpiecznie inwestować swój kapitał na amerykańskiej giełdzie. Co istotne, nie potrzeba do tego wielkiej fortuny. Wystarczy już kilka tysięcy dolarów, którymi każdy zarządza według uznania i na swoim koncie.
- To co robimy jest taką ścieżką od A do Z dla człowieka, który zupełnie nie zajmuje się inwestowaniem. Po kilku miesiącach jest on już w stanie właściwie być samodzielny na rynku. Razem ze mną na co dzień w amerykańskie akcje inwestuje ponad 500 osób. Nasi klienci średnio osiągają zyski w okolicach kilkunastu procent rocznie, natomiast najskuteczniejsi potrafią przekroczyć próg 50% zysku - mówi Paweł Zakrzewski, CEO Stoksoft.
Oferta firmy jest na tyle atrakcyjna, że osobiście przetestować ją postanowiła dziennikarka Monika Zamachowska, która otwarcie przyznaje, że do tej pory nie miała żadnego doświadczenia w inwestowaniu pieniędzy na giełdach.
- Jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o inwestowanie. Myślałam, że to nie dla mnie. Jednak nadeszły niepewne czasy, gdy każdy grosz się liczy. Pomyślałam, że skorzystam z wiedzy Pawła, jak zacząć grać na giełdzie i nie żałuję - mówi Monika Zamachowska.
W ramach współpracy powstały trzy krótkie filmiki promocyjne z udziałem dziennikarki, które będzie można obejrzeć na kanałach społecznościowych Stoksoft.
- Od lat dzielę się swoim doświadczeniem i wiedzą, ponieważ na świecie jest dużo, bardzo dużo pieniędzy. A to znaczy, że jest, co i między kogo dzielić – dodaje Zakrzewski.
Więcej o ofercie firmy Stoksoft można poczytać w tym miejscu: https://stoksoft.com
Stoksoft – to społeczność założona 11 lat temu przez Pawła Zakrzewskiego, dzięki której na co dzień ponad 500 osób inwestuje własny kapitał w akcje amerykańskie, a newsletter dociera do prawie 30.000 osób.
FORUM OSCBR - BIZNES I RELACJE - nowa seria stacjonarnych szkoleń
Inwestycje w nowe technologie kluczem do przyszłości sektora finansowego
Zwrot Fed i pauza Bank of England
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Wylesianie jedną z głównych przyczyn zmian klimatu. Coraz więcej podmiotów angażuje się w ich ochronę
Ze względu na różnorodną i szczególnie istotną rolę, jaką pełnią lasy, coraz więcej mówi się o potrzebie wzmocnienia ich ochrony. Wylesianie i degradacja lasów są bowiem jednymi z głównych czynników, które przyspieszają zachodzącą globalnie zmianę klimatu. W działania na rzecz ochrony lasów angażują się również firmy. Jedną z inicjatyw, która w tym pomaga, jest certyfikacja lasów poświadczająca, że pochodzące z nich drewno jest pozyskiwane z poszanowaniem przyrody i ludzi z nimi związanych. Rozpoczynający się właśnie Tydzień Lasów FSC to dla tych firm okazja, by pokazać swoje działania na rzecz ochrony lasów, a jednocześnie edukować swoich klientów w tym zakresie.
Konsument
Właściciele mieszkań obawiają się nierzetelnych najemców. Rynek najmu profesjonalizuje się bardzo powoli
Po dwucyfrowych wzrostach stawek najmu w dużych miastach z okresu dużego napływu uchodźców z Ukrainy rynek wpadł w stagnację. W I kwartale 2024 roku średnie ceny transakcyjne najmu spadły, a inwestycja w mieszkanie na wynajem nieco straciła na atrakcyjności. Na rozproszonym polskim rynku wciąż dominują indywidualni właściciele i problemem dla nich jest znalezienie rzetelnego lokatora. W razie konfliktu z najemcą wynajmujący zostaje bowiem na lata z zamrożonym majątkiem. Pomóc mogłyby arbitraże zamiast postępowań sądowych oraz dalsza profesjonalizacja rynku.
Farmacja
Część kosmetyków może być groźna dla kobiet w ciąży. Zwiększają ryzyko nadciśnienia
Fenole i parabeny, obecne powszechnie w mydłach, emulsjach, produktach do makijażu, filtrach ochronnych czy produktach higieny osobistej, podnoszą ryzyko nadciśnienia u kobiet w ciąży – alarmują naukowcy z Northeastern University w Bostonie w stanie Massachusetts. To o tyle istotne, że kobiety średnio korzystają codziennie z 12 produktów higieny osobistej. Naukowcy podkreślają, że powinny rozważyć rezygnację z niektórych rodzajów kosmetyków, ale nie rozwiązuje to problemu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.