Monika Zamachowska zainteresowała się grą na giełdzie w USA
Monika Zamachowska, znana i lubiana dziennikarka, prezenterka, była gwiazda TVP zainteresowała się działalnością firmy Stoksoft, prowadzącej Program Rozwoju Inwestora i tworzącej społeczność inwestującą na giełdzie w USA. W efekcie współpracy powstały trzy spoty promocyjne.
Stoksoft zapewnia niezbędne szkolenia i działania prowadzące do skutecznego inwestowania. Wskazuje też na własne i zewnętrzne rozwiązania softwarowe tak, aby każdy mógł świadomie i bezpiecznie inwestować swój kapitał na amerykańskiej giełdzie. Co istotne, nie potrzeba do tego wielkiej fortuny. Wystarczy już kilka tysięcy dolarów, którymi każdy zarządza według uznania i na swoim koncie.
- To co robimy jest taką ścieżką od A do Z dla człowieka, który zupełnie nie zajmuje się inwestowaniem. Po kilku miesiącach jest on już w stanie właściwie być samodzielny na rynku. Razem ze mną na co dzień w amerykańskie akcje inwestuje ponad 500 osób. Nasi klienci średnio osiągają zyski w okolicach kilkunastu procent rocznie, natomiast najskuteczniejsi potrafią przekroczyć próg 50% zysku - mówi Paweł Zakrzewski, CEO Stoksoft.
Oferta firmy jest na tyle atrakcyjna, że osobiście przetestować ją postanowiła dziennikarka Monika Zamachowska, która otwarcie przyznaje, że do tej pory nie miała żadnego doświadczenia w inwestowaniu pieniędzy na giełdach.
- Jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o inwestowanie. Myślałam, że to nie dla mnie. Jednak nadeszły niepewne czasy, gdy każdy grosz się liczy. Pomyślałam, że skorzystam z wiedzy Pawła, jak zacząć grać na giełdzie i nie żałuję - mówi Monika Zamachowska.
W ramach współpracy powstały trzy krótkie filmiki promocyjne z udziałem dziennikarki, które będzie można obejrzeć na kanałach społecznościowych Stoksoft.
- Od lat dzielę się swoim doświadczeniem i wiedzą, ponieważ na świecie jest dużo, bardzo dużo pieniędzy. A to znaczy, że jest, co i między kogo dzielić – dodaje Zakrzewski.
Więcej o ofercie firmy Stoksoft można poczytać w tym miejscu: https://stoksoft.com
Stoksoft – to społeczność założona 11 lat temu przez Pawła Zakrzewskiego, dzięki której na co dzień ponad 500 osób inwestuje własny kapitał w akcje amerykańskie, a newsletter dociera do prawie 30.000 osób.
FORUM OSCBR - BIZNES I RELACJE - nowa seria stacjonarnych szkoleń
Inwestycje w nowe technologie kluczem do przyszłości sektora finansowego
Zwrot Fed i pauza Bank of England
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Wejście Ukrainy do UE może zająć jeszcze długie lata. Miałoby ono duży wpływ na polskie rolnictwo i rynek pracy
Akcesja Ukrainy do UE będzie oznaczać duże zmiany dla polskiego rolnictwa i potencjalne problemy na rynku pracy. Z drugiej strony to też szansa dla polskich przedsiębiorców, którzy mogą wziąć udział w powojennej odbudowie tego kraju. Jednak polski rząd powinien wykazać w tym celu aktywniejszą postawę i poprawić relacje z Ukrainą, które w ostatnim czasie uległy pogorszeniu – ocenia Marek Budzisz, ekspert ds. Rosji i obszarów postsowieckich w Strategy and Future.
Media i PR
Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.
Nauka
Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm
Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.