Nawet 150 zł premii za założenie Lokat w Toyota Bank

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank Polska startuje z najnowszą akcją promocyjną „Lokaty z premią”. Klienci którzy posiadają aktywne konto w Banku oraz założą Lokatę Sprint na 200 dni lub Lokatę Plus na 12 miesięcy, mogą otrzymać premię pieniężną w wysokości nawet 150 zł. Z akcji można skorzystać do 9 stycznia 2022 roku.
„Lokaty z premią” to nowa akcja promocyjna Toyota Bank Polska, która wystartowała 23 listopada 2021 roku. Bank regularnie docenia w ten sposób swoich obecnych klientów, do których skierowana jest akcja.
Do akcji mogą przystąpić klienci, którzy posiadają dowolny rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w Toyota Bank oraz dokonają rejestracji swojego uczestnictwa przy pomocy formularza dostępnego na stronie: https://www.toyotabank.pl/lokaty-z-premia#formularz. Następnie należy założyć wybrane lokaty na kwotę określoną w Regulaminie Akcji. Założenie lokat powinno zwiększyć saldo depozytów posiadanych przez Klienta w Banku. Wysokość premii z tytułu założenia Lokat uzależniona jest od wybranych depozytów.
Klienci którzy założą Lokatę Plus na 12 mc-y na minimum 5 000 zł, mogą otrzymać premię w wysokości 50 zł. Osoby zakładające Lokatę Sprint na 200 dni na min. 10 000 zł, otrzymają 100 zł premii. Z kolei w przypadku założenia dwóch wymienionych wcześniej lokat, można liczyć na premię w wysokości 150 zł. Uzyskanie bonusów pieniężnych wiąże się także z utrzymaniem zwiększonego salda depozytów posiadanych na wszystkich kontach i lokatach w Banku przez okres wskazany w Regulaminie Akcji.
- Budowanie relacji z Klientami, a potem dbanie o nie, jest dla nas kluczowe. Nowa akcja promocyjna to kolejne działanie będące właśnie ukłonem w stronę naszych lojalnych i aktywnych Klientów. Reagując na decyzję RPP dot. stóp procentowych, wprowadziliśmy do oferty nową Lokatę Sprint na 200 dni z oprocentowaniem 1,30%, natomiast teraz startujemy z akcją promocyjną, która pozwoli Klientom na jeszcze większy zysk ze zdeponowanych środków poprzez dodatkową premię pieniężną - mówi Piotr Marszewski, Koordynator ds. Marketingu w Toyota Bank Polska S.A.
Na dodatkowe profity i udogodnienia mogą liczyć klienci, którzy budują z Toyota Bank aktywną relację, która umożliwia stosunkowo szybki i gwarantowany zysk w postaci odsetek z założonych lokat i dodatkowych premii pieniężnych. Mogą także dodatkowo zwiększać przychody np. korzystając ze stałej promocji „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo”. Pozwala ona kierowcom aut wszystkich marek uzyskać co miesiąc zwrot pieniężny za transakcje paliwowe.
Szczegóły dotyczące Akcji oraz formularz rejestracyjny dostępne są pod adresem:
https://www.toyotabank.pl/lokaty-z-premia
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Ceny ubezpieczeń spadły o 3% w pierwszym kwartale 2025 r.

Pożyczki bez zaświadczeń i formalności – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają tę formę finansowania?
Walletto Fintech Poland i rozwój polskiego ekosystemu fintech
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa
Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.
Infrastruktura
Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.