Nawet 150 zł premii za założenie Lokat w Toyota Bank
Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank Polska startuje z najnowszą akcją promocyjną „Lokaty z premią”. Klienci którzy posiadają aktywne konto w Banku oraz założą Lokatę Sprint na 200 dni lub Lokatę Plus na 12 miesięcy, mogą otrzymać premię pieniężną w wysokości nawet 150 zł. Z akcji można skorzystać do 9 stycznia 2022 roku.
„Lokaty z premią” to nowa akcja promocyjna Toyota Bank Polska, która wystartowała 23 listopada 2021 roku. Bank regularnie docenia w ten sposób swoich obecnych klientów, do których skierowana jest akcja.
Do akcji mogą przystąpić klienci, którzy posiadają dowolny rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w Toyota Bank oraz dokonają rejestracji swojego uczestnictwa przy pomocy formularza dostępnego na stronie: https://www.toyotabank.pl/lokaty-z-premia#formularz. Następnie należy założyć wybrane lokaty na kwotę określoną w Regulaminie Akcji. Założenie lokat powinno zwiększyć saldo depozytów posiadanych przez Klienta w Banku. Wysokość premii z tytułu założenia Lokat uzależniona jest od wybranych depozytów.
Klienci którzy założą Lokatę Plus na 12 mc-y na minimum 5 000 zł, mogą otrzymać premię w wysokości 50 zł. Osoby zakładające Lokatę Sprint na 200 dni na min. 10 000 zł, otrzymają 100 zł premii. Z kolei w przypadku założenia dwóch wymienionych wcześniej lokat, można liczyć na premię w wysokości 150 zł. Uzyskanie bonusów pieniężnych wiąże się także z utrzymaniem zwiększonego salda depozytów posiadanych na wszystkich kontach i lokatach w Banku przez okres wskazany w Regulaminie Akcji.
- Budowanie relacji z Klientami, a potem dbanie o nie, jest dla nas kluczowe. Nowa akcja promocyjna to kolejne działanie będące właśnie ukłonem w stronę naszych lojalnych i aktywnych Klientów. Reagując na decyzję RPP dot. stóp procentowych, wprowadziliśmy do oferty nową Lokatę Sprint na 200 dni z oprocentowaniem 1,30%, natomiast teraz startujemy z akcją promocyjną, która pozwoli Klientom na jeszcze większy zysk ze zdeponowanych środków poprzez dodatkową premię pieniężną - mówi Piotr Marszewski, Koordynator ds. Marketingu w Toyota Bank Polska S.A.
Na dodatkowe profity i udogodnienia mogą liczyć klienci, którzy budują z Toyota Bank aktywną relację, która umożliwia stosunkowo szybki i gwarantowany zysk w postaci odsetek z założonych lokat i dodatkowych premii pieniężnych. Mogą także dodatkowo zwiększać przychody np. korzystając ze stałej promocji „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo”. Pozwala ona kierowcom aut wszystkich marek uzyskać co miesiąc zwrot pieniężny za transakcje paliwowe.
Szczegóły dotyczące Akcji oraz formularz rejestracyjny dostępne są pod adresem:
https://www.toyotabank.pl/lokaty-z-premia
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.
5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego
Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.