Newmor podsumowuje rok 2019
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Od lat dyktuje nie tylko trendy wzornicze, ale i funkcjonalne rozwiązania, wpływające na nowe postrzeganie przestrzeni komercyjnych. Newmor Polska to niewątpliwie jeden z liderów w produkcji i dystrybucji materiałów wykończeniowych do wnętrz obiektowych. Wejście na nowe rynki, premiery kolekcji, spektakularne realizacje hoteli w całej Polsce - to tylko niektóre z sukcesów, jakimi krakowska firma może pochwalić się w minionym roku.
Sukcesy i wyzwania
Rok 2019 przyniósł Newmor Polska uczestnictwo w realizacji wielu wnętrz hotelowych. Warto wspomnieć tu chociażby o dużych obiektach w polskich górach - Bachleda Residence Club oraz Hotelu Bania Thermal & Ski, a także nadmorskim Bel Mare Resort. – Powodzenie oferowanych przez nas materiałów wykończeniowych generowało ogrom pracy i wyzwań, ale mamy za sobą fantastyczny rok dla firmy. Koniec roku należał zdecydowanie do znakomitych targów Warsaw Home, na których pokazaliśmy najnowsze wzory z kolekcji tapet i personalizowanych wykładzin. – podsumowuje Zdzisław Krzeczowski, Prezes Zarządu, Newmor Polska Sp. z o.o.
Firma zainaugurowała także cieszący się ogromnym powodzeniem cykl spotkań z krakowskimi architektami, połączony z prezentacją marek z portfolio. Ze względu na duże zainteresowanie będzie on kontynuowany w bieżącym roku. Program wydarzeń skupi się wokół atrakcyjnych tematów przybliżających kulturę i obyczaje, m.in. Hiszpanii, Portugalii, Włoch, Stanów Zjednoczonych, Anglii, Belgii, Danii, czy Niemiec.
Podłogi i ściany z indywidualnym wzorem
Możliwość personalizacji jest trendem, który z roku na rok zyskuje na popularności, dlatego najlepiej sprzedającymi się produktami Newmor były tapety i wykładziny z możliwością wykonania indywidualnego nadruku. Firma oferuje usługę z użyciem druku cyfrowego, z możliwością umieszczenia dowolnie wybranego motywu. Zwiększająca się świadomość ekologiczna spowodowała, że dużą popularnością cieszyła się także kolekcja amerykańskich tapet obiektowych Len-Tex. Skierowana jest przede wszystkim do osób, którym zależy na aspektach ekologicznych i cenią materiały bezpieczne dla zdrowia. Tapety są wykonane w technologii Clean Vinyl Technology, pozbawione są środków chemicznych i pomagają dbać o czyste powietrze we wnętrzach.
Co przyniesie 2020 rok?
Zmieniające się potrzeby klientów, a także nowe trendy, będą inspiracją do premier nowych, oryginalnych kolekcji. Jednym z działań, jakie planuje Newmor Polska, jest także wprowadzenie nadruków na tapety ekologiczne.
Sukcesem z roku 2019, który będzie procentował w przyszłości, jest wkroczenie na nowe obszary sprzedaży. – Dzięki temu, że rok obfitował w ogromną liczbę projektów, możemy pochwalić się m.in. wejściem na rynek niemiecki. Otwiera to przed nami nowe ścieżki rozwoju, nowe wyzwania – dodaje Zdzisław Krzeczowski.
Na zakończenie poprzedniego roku firma zorganizowała pierwszą edycję konkursu „Projekt wnętrza z Fitnice Floor” dla architektów i projektantów wnętrz. Zadaniem uczestników jest wysłanie projektu architektury wnętrz z wykorzystaniem wykładzin winylowych z kolekcji Fitnice Floor hiszpańskiego producenta Vertisol. Prace można nadsyłać jeszcze do 31 maja 2020.
Już za chwilę, w lutym 2020, odbędzie jedno z ważniejszych wydarzeń branżowych – 4 Design Days. Największe w tej części Europy święto architektury, designu i nieruchomości gromadzi najważniejszych przedstawicieli branży. Stoiska marki Newmor (nr.99) szukajmy w Centrum Kongresowym.
www.newmor.pl

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.