Komunikaty PR

Nowa edycja promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” od Toyota Bank

2020-08-03  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Wraz z początkiem sierpnia Toyota Bank startuje z kolejną edycją kampanii promocyjnej „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”. Uczestnicząc w akcji, kierowcy którzy posiadają lub założą Moto Konto, będą mogli uzyskać od 5 do 10% zwrotu wydatków na paliwo. Wysokość zwrotu uzależniona jest od utrzymania określonego salda konta i oszczędności, realizacji wymaganej kwoty transakcji kartą oraz od marki posiadanego auta.

Na skutek dużego zainteresowania promocją „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”, Toyota Bank Polska startuje z nową edycją programu i wydłuża tym samym okres jego trwania do 31 stycznia 2021r.

W ramach promocji „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo”, w zależności od wysokości średniego miesięcznego salda utrzymywanego na Moto Koncie, poziomu oszczędności na depozytach w Banku oraz wartości transakcji wykonanych dedykowaną kartą debetową, klienci mogą uzyskać od 5% do 10% zwrotu za zakupione paliwo. Zwrot mogą otrzymać kierowcy aut wszystkich marek. Na wyjątkowo korzystne warunki mogą jednak liczyć kupujący nowe lub używane pojazdy Toyota lub Lexus w ramach finansowania Toyota Financial Services. W okresie trwania programu mogą bowiem zaoszczędzić nawet 780 zł (600 zł za dołączenie do świata Toyoty/Lexusa i do 30 zł miesięcznie zwrotu za transakcje paliwowe), czyli kilka dodatkowych tankowań gratis.

Podstawą przystąpienia do programu jest zarejestrowanie się w aplikacji mobilnej „Tankuj Korzyści” oraz zeskanowanie przy jej pomocy kodu z dowodu rejestracyjnego auta. Dzięki mobilnemu narzędziu klienci mogą monitorować kwotę swojego zwrotu oraz co powinni zrobić, aby skorzystać z jeszcze większych bonusów. W aplikacji udostępnione są również oferty specjalne, promocje, historia transakcji paliwowych, aktualne oferty finansowania oraz wiele innych nowości ze świata Toyoty.

 

Promocja „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo” prowadzona jest w ramach Moto Konta - rachunku osobistego od Toyota Bank dla zmotoryzowanych. Konto dedykowane jest posiadaczom aut wszystkich marek, którzy chcieliby płacić mniej za paliwo oraz znacząco ograniczyć koszty związane z obsługą rachunku bankowego.

Utrzymanie na koncie poziomu średniego miesięcznego salda w wysokości 1 000 zł lub depozytu w wysokości 2 500 zł, bądź spłata rat za finansowanie auta w Toyota Financial Services z tego właśnie rachunku wystarczą, aby Moto Konto stało się rachunkiem za 0 zł.

- Wszyscy Klienci, którzy korzystają z naszych usług bankowości zawsze mogą liczyć na wiele udogodnień i bonusów dotyczących finansowania oraz użytkowania swoich aut, a w szczególności Ci wybierający pojazdy Toyota i Lexus. Ponadto, posiadacze Moto Konta mogą regularnie otrzymywać zwrot za transakcje paliwowe i przeznaczać go na dowolne cele - mówi Piotr Kluźniak – Starszy Specjalista ds. Produktów Bankowych w Toyota Bank Polska.

Szczegółowe warunki promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” dostępne są na stronie: https://www.toyotabank.pl/moto-konto/szczegoly/

 

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse 1,5 proc. podatku ma wielką moc. Małopolskie firmy wspierają potrzebujących Biuro prasowe
2024-03-29 | 10:34

1,5 proc. podatku ma wielką moc. Małopolskie firmy wspierają potrzebujących

Chociaż czas na rozliczenie podatku mamy do końca kwietnia, wielu z nas już teraz zastanawia się, w jaki sposób może najlepiej spożytkować swoje 1,5 proc. i wesprzeć
Finanse Poradnik podatnika: rozliczenie 1,5 proc. - jak zrobić to mądrze?
2024-03-29 | 10:32

Poradnik podatnika: rozliczenie 1,5 proc. - jak zrobić to mądrze?

Każdy polski podatnik, który płaci podatek dochodowy od osób fizycznych (PIT), może przekazać 1,5 proc. swojego podatku na wybraną przez siebie organizację pożytku publicznego
Finanse Raport: Jak rozliczamy i przekazujemy 1,5 proc. podatku?
2024-03-29 | 10:13

Raport: Jak rozliczamy i przekazujemy 1,5 proc. podatku?

Jak wynika z raportu opracowanego przez twórców aplikacji Pitbot, jak dotąd tylko 13 proc. jej użytkowników przekazało w tym sezonie podatkowym 1,5 proc. na OPP.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Zorganizowane grupy cyberprzestępcze sięgają po coraz bardziej zaawansowane narzędzia sztucznej inteligencji. Często celem ataków jest infrastruktura krytyczna

Rozwój cyberprzestępczości postępuje w kierunku budowania powiązań o charakterze mafijnym i wykorzystywania zaawansowanych technologicznie rozwiązań, po jakie sięgają służby specjalne. Coraz częściej służy do tego także sztuczna inteligencja, która przyniosła ze sobą szereg nowych zagrożeń. Choć w ślad za technologicznym zaawansowaniem cyberprzestępców rozwijają się też narzędzia zapobiegające atakom, to wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek. Atrakcyjnym celem ataków dla hakerów są jednostki publiczne, infrastruktura krytyczna i samorządy, również te małe, którym brakuje zasobów finansowych i kadrowych, by zapewnić wystarczającą ochronę. 

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.

Problemy społeczne

Docenianie przez szefa jest równie ważne dla pracowników, co atrakcyjne wynagrodzenie i obowiązki. Kluczową rolę odgrywa komunikacja między liderem a zespołem

Niemal co czwarty pracownik chciałby, by jego przełożony częściej go doceniał. Blisko połowa jest gotowa odejść z pracy z powodu szefa, nawet mimo zadowolenia z firmy i zarobków – wynika z badania „Lider w oczach pracowników” zrealizowanego dla Pluxee. – Liderzy pełnią kluczową rolę w budowaniu zespołu – są też coraz lepsi w rozumieniu tego, że niezbędna jest wizja i cel, do którego można angażować ludzi – ocenia Monika Reszko, psycholożka biznesu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.