Komunikaty PR

Nowość: Klienci Smartney mogą wybierać spośród 4 praktycznych pakietów usług

2020-04-20  |  11:00

Informacje o sieci usługodawców i wsparcie w organizacji życia codziennego, pomoc prawna, infolinia medyczna i szpitalna, wizyty ambulatoryjne u lekarzy specjalistów lub lekarskie wizyty domowe, wsparcie specjalistów: elektryka, ślusarza, a nawet naprawa sprzętu RTV/AGD/PC – to tylko kilka usług, które są już dostępne dla klientów Smartney. Instytucja pożyczkowa, która w połowie kwietnia obchodziła pierwsze urodziny, we współpracy z AXA Assistance przygotowała 4 pakiety praktycznych usług pod nazwą Komfort24. To pionierska oferta w tym segmencie rynku. Na razie jest ona dostępna w sieciach partnerskich: Fines i Unilink Cash, ale kolejnym etapem będzie wprowadzenie podobnych usług w kanale online.

 

- Prace nad projektem rozpoczęliśmy ponad pół roku temu. Jeszcze nie wiedzieliśmy, że świat opanuje pandemia, organizacja codziennego życia będzie dużo bardziej skomplikowana, a ludzie będą musieli załatwiać większość spraw bez wychodzenia z domu. Liczymy na to, że w tej chwili nasza oferta trafi jeszcze bardziej w potrzeby konsumentów oraz zapewni im realne wsparcie, chociażby w zorganizowaniu pomocy medycznej, prawnej lub technicznej. W sytuacji gdy wiele podmiotów i punktów informacyjnych jest zamkniętych, a przemieszczanie się jest sporym wyzwaniem - dużo łatwiej zorganizować wizytę lekarza, ustalić zakres świadczeń medycznych realizowanych przez poszczególne placówki szpitalne, zamówić hydraulika lub zapytać o pomoc prawną korzystając z dedykowanej temu projektowi infolinii. To istotne zwłaszcza w dobie pandemii, gdy nasze zdrowie i profesjonalne porady dostępne bez wychodzenia z domu są szczególnie ważne – mówi Katarzyna Jóźwik, Dyrektor Generalna Smartney.

 

Pożyczka & pakiet usług dodatkowych

Konsument, który decyduje się na pożyczkę w Smartney może wykupić jeden z czterech pakietów z palety Komfort24. Do wyboru jest pakiet Podstawowy, Podstawowy Plus, Rodzinny oraz Rodzinny Plus. Co ważne, czas trwania usługi to 12 lub 18 miesięcy, niezależnie od tego na jaki czas klient zaciągnął pożyczkę.

- O ile odrębne usługi można znaleźć w ofercie różnych podmiotów finansowych i nie tylko, to konstrukcja Komfort24 jest optymalnie dobrana zarówno zakresem jak i ceną do różnorodnych potrzeb klientów i ich sytuacji  życiowej – podkreśla Łukasz Hajkowski, Dyrektor Sprzedaży oraz Członek Zarządu AXA Assistance.

Projekt powstał we współpracy z AXA Assistance, liderem tego typu rozwiązań na rynku instytucji pożyczkowych w Polsce. Na razie oferta jest dostępna w sieci partnerów m.in. Fines i Unilink Cash, ale w przyszłości pakiety będzie można kupić też online. – W tej chwili realizujemy pilotaż, z którego chcemy wyciągnąć wnioski na przyszłość. Zależy nam na tym, żeby dopasować usługi do różnych grup klientów i kanałów sprzedaży, zwłaszcza w czasach, w których rzeczywistość, oraz potrzeby z nią związane, zmieniają się z dnia na dzień – podsumowuje Katarzyna Jóźwik.

 

Jakie usługi klient może otrzymać w ramach 4 pakietów Komfort24?

 

  • Informacje o sieci usługodawców i organizacja wizyty
  • Telefoniczna informacja prawna
  • Infolinia medyczna i szpitalna
  • Stomatologiczny program rabatowy
  • Usługi elektryka
  • Usługi ślusarza
  • Całodobowe Centrum Rezerwacyjne  (organizacja wizyt u lekarza i badania)
  • Wizyty ambulatoryjne u lekarzy specjalistów (4 rodzaje)
  • Wizyty domowe lekarzy
  • Kreator dokumentów prawnych
  • Usługi innych specjalistów domowych
  • Naprawa sprzętu RTV/AGD/PC (do 900 PLN , 1 raz)
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe Biuro prasowe
2025-06-11 | 17:00

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

- Wkrótce będziemy omawiać 13 pakiet deregulacyjny. Mamy już 350 propozycji zmian w przepisach, z tego 150 skierowanych do realizacji. Obecna deregulacja poprawiła atmosferę
Finanse Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD
2025-06-11 | 13:40

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD

Wraz z rosnącą popularnością inwestowania na rynkach finansowych, zwiększa się liczba osób lokujących kapitał w kontrakty na różnicę (CFD). Nic w tym
Finanse Pożyczka na spłatę chwilówek
2025-06-09 | 11:30

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?

Chwilówki są szybkie, łatwe do zdobycia i często reklamowane jako sposób na drobne, pilne wydatki. Kiedy jednak zaczyna się brać jedną po drugiej, w bardzo prosty

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.