Nowość: Klienci Smartney mogą wybierać spośród 4 praktycznych pakietów usług
Informacje o sieci usługodawców i wsparcie w organizacji życia codziennego, pomoc prawna, infolinia medyczna i szpitalna, wizyty ambulatoryjne u lekarzy specjalistów lub lekarskie wizyty domowe, wsparcie specjalistów: elektryka, ślusarza, a nawet naprawa sprzętu RTV/AGD/PC – to tylko kilka usług, które są już dostępne dla klientów Smartney. Instytucja pożyczkowa, która w połowie kwietnia obchodziła pierwsze urodziny, we współpracy z AXA Assistance przygotowała 4 pakiety praktycznych usług pod nazwą Komfort24. To pionierska oferta w tym segmencie rynku. Na razie jest ona dostępna w sieciach partnerskich: Fines i Unilink Cash, ale kolejnym etapem będzie wprowadzenie podobnych usług w kanale online.
- Prace nad projektem rozpoczęliśmy ponad pół roku temu. Jeszcze nie wiedzieliśmy, że świat opanuje pandemia, organizacja codziennego życia będzie dużo bardziej skomplikowana, a ludzie będą musieli załatwiać większość spraw bez wychodzenia z domu. Liczymy na to, że w tej chwili nasza oferta trafi jeszcze bardziej w potrzeby konsumentów oraz zapewni im realne wsparcie, chociażby w zorganizowaniu pomocy medycznej, prawnej lub technicznej. W sytuacji gdy wiele podmiotów i punktów informacyjnych jest zamkniętych, a przemieszczanie się jest sporym wyzwaniem - dużo łatwiej zorganizować wizytę lekarza, ustalić zakres świadczeń medycznych realizowanych przez poszczególne placówki szpitalne, zamówić hydraulika lub zapytać o pomoc prawną korzystając z dedykowanej temu projektowi infolinii. To istotne zwłaszcza w dobie pandemii, gdy nasze zdrowie i profesjonalne porady dostępne bez wychodzenia z domu są szczególnie ważne – mówi Katarzyna Jóźwik, Dyrektor Generalna Smartney.
Pożyczka & pakiet usług dodatkowych
Konsument, który decyduje się na pożyczkę w Smartney może wykupić jeden z czterech pakietów z palety Komfort24. Do wyboru jest pakiet Podstawowy, Podstawowy Plus, Rodzinny oraz Rodzinny Plus. Co ważne, czas trwania usługi to 12 lub 18 miesięcy, niezależnie od tego na jaki czas klient zaciągnął pożyczkę.
- O ile odrębne usługi można znaleźć w ofercie różnych podmiotów finansowych i nie tylko, to konstrukcja Komfort24 jest optymalnie dobrana zarówno zakresem jak i ceną do różnorodnych potrzeb klientów i ich sytuacji życiowej – podkreśla Łukasz Hajkowski, Dyrektor Sprzedaży oraz Członek Zarządu AXA Assistance.
Projekt powstał we współpracy z AXA Assistance, liderem tego typu rozwiązań na rynku instytucji pożyczkowych w Polsce. Na razie oferta jest dostępna w sieci partnerów m.in. Fines i Unilink Cash, ale w przyszłości pakiety będzie można kupić też online. – W tej chwili realizujemy pilotaż, z którego chcemy wyciągnąć wnioski na przyszłość. Zależy nam na tym, żeby dopasować usługi do różnych grup klientów i kanałów sprzedaży, zwłaszcza w czasach, w których rzeczywistość, oraz potrzeby z nią związane, zmieniają się z dnia na dzień – podsumowuje Katarzyna Jóźwik.
Jakie usługi klient może otrzymać w ramach 4 pakietów Komfort24?
|
- Informacje o sieci usługodawców i organizacja wizyty
- Telefoniczna informacja prawna
- Infolinia medyczna i szpitalna
- Stomatologiczny program rabatowy
- Usługi elektryka
- Usługi ślusarza
- Całodobowe Centrum Rezerwacyjne (organizacja wizyt u lekarza i badania)
- Wizyty ambulatoryjne u lekarzy specjalistów (4 rodzaje)
- Wizyty domowe lekarzy
- Kreator dokumentów prawnych
- Usługi innych specjalistów domowych
- Naprawa sprzętu RTV/AGD/PC (do 900 PLN , 1 raz)
Polacy czytają, ale księgarnie toną w długach
Obowiązkowe ubezpieczenie OC dla biur rachunkowych
Technologia prawą ręką przedsiębiorcy - 5 narzędzi opartych na AI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy
Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.
Ochrona środowiska
Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna
Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.
Telekomunikacja
M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej
– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.