Komunikaty PR

Nowość: Klienci Smartney mogą wybierać spośród 4 praktycznych pakietów usług

2020-04-20  |  11:00

Informacje o sieci usługodawców i wsparcie w organizacji życia codziennego, pomoc prawna, infolinia medyczna i szpitalna, wizyty ambulatoryjne u lekarzy specjalistów lub lekarskie wizyty domowe, wsparcie specjalistów: elektryka, ślusarza, a nawet naprawa sprzętu RTV/AGD/PC – to tylko kilka usług, które są już dostępne dla klientów Smartney. Instytucja pożyczkowa, która w połowie kwietnia obchodziła pierwsze urodziny, we współpracy z AXA Assistance przygotowała 4 pakiety praktycznych usług pod nazwą Komfort24. To pionierska oferta w tym segmencie rynku. Na razie jest ona dostępna w sieciach partnerskich: Fines i Unilink Cash, ale kolejnym etapem będzie wprowadzenie podobnych usług w kanale online.

 

- Prace nad projektem rozpoczęliśmy ponad pół roku temu. Jeszcze nie wiedzieliśmy, że świat opanuje pandemia, organizacja codziennego życia będzie dużo bardziej skomplikowana, a ludzie będą musieli załatwiać większość spraw bez wychodzenia z domu. Liczymy na to, że w tej chwili nasza oferta trafi jeszcze bardziej w potrzeby konsumentów oraz zapewni im realne wsparcie, chociażby w zorganizowaniu pomocy medycznej, prawnej lub technicznej. W sytuacji gdy wiele podmiotów i punktów informacyjnych jest zamkniętych, a przemieszczanie się jest sporym wyzwaniem - dużo łatwiej zorganizować wizytę lekarza, ustalić zakres świadczeń medycznych realizowanych przez poszczególne placówki szpitalne, zamówić hydraulika lub zapytać o pomoc prawną korzystając z dedykowanej temu projektowi infolinii. To istotne zwłaszcza w dobie pandemii, gdy nasze zdrowie i profesjonalne porady dostępne bez wychodzenia z domu są szczególnie ważne – mówi Katarzyna Jóźwik, Dyrektor Generalna Smartney.

 

Pożyczka & pakiet usług dodatkowych

Konsument, który decyduje się na pożyczkę w Smartney może wykupić jeden z czterech pakietów z palety Komfort24. Do wyboru jest pakiet Podstawowy, Podstawowy Plus, Rodzinny oraz Rodzinny Plus. Co ważne, czas trwania usługi to 12 lub 18 miesięcy, niezależnie od tego na jaki czas klient zaciągnął pożyczkę.

- O ile odrębne usługi można znaleźć w ofercie różnych podmiotów finansowych i nie tylko, to konstrukcja Komfort24 jest optymalnie dobrana zarówno zakresem jak i ceną do różnorodnych potrzeb klientów i ich sytuacji  życiowej – podkreśla Łukasz Hajkowski, Dyrektor Sprzedaży oraz Członek Zarządu AXA Assistance.

Projekt powstał we współpracy z AXA Assistance, liderem tego typu rozwiązań na rynku instytucji pożyczkowych w Polsce. Na razie oferta jest dostępna w sieci partnerów m.in. Fines i Unilink Cash, ale w przyszłości pakiety będzie można kupić też online. – W tej chwili realizujemy pilotaż, z którego chcemy wyciągnąć wnioski na przyszłość. Zależy nam na tym, żeby dopasować usługi do różnych grup klientów i kanałów sprzedaży, zwłaszcza w czasach, w których rzeczywistość, oraz potrzeby z nią związane, zmieniają się z dnia na dzień – podsumowuje Katarzyna Jóźwik.

 

Jakie usługi klient może otrzymać w ramach 4 pakietów Komfort24?

 

  • Informacje o sieci usługodawców i organizacja wizyty
  • Telefoniczna informacja prawna
  • Infolinia medyczna i szpitalna
  • Stomatologiczny program rabatowy
  • Usługi elektryka
  • Usługi ślusarza
  • Całodobowe Centrum Rezerwacyjne  (organizacja wizyt u lekarza i badania)
  • Wizyty ambulatoryjne u lekarzy specjalistów (4 rodzaje)
  • Wizyty domowe lekarzy
  • Kreator dokumentów prawnych
  • Usługi innych specjalistów domowych
  • Naprawa sprzętu RTV/AGD/PC (do 900 PLN , 1 raz)
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse BRAK ZDJĘCIA
2025-03-24 | 13:30

Walletto Fintech Poland i rozwój polskiego ekosystemu fintech

Polska scena fintechowa dynamicznie się rozwija, a lokalne firmy technologii finansowej coraz śmielej wkraczają na rynki międzynarodowe. Współpraca Walletto Fintech Poland z Fintech Poland otwiera nowe możliwości
Finanse Obawiasz się bessy na giełdzie? Sprawdź, co łączy największe krachy w historii
2025-03-19 | 10:00

Obawiasz się bessy na giełdzie? Sprawdź, co łączy największe krachy w historii

Giełdę określa się często mianem barometru gospodarki, gdyż w dużej mierze oddaje kondycję najważniejszych spółek i ogólne nastroje na rynku. Tym samym, indeksy
Finanse Siła kobiet w biznesie: Anna Górecka-Kuczmowska na czele finansów i księgowości w Thompson&Stein
2025-03-11 | 06:00

Siła kobiet w biznesie: Anna Górecka-Kuczmowska na czele finansów i księgowości w Thompson&Stein

Anna Górecka-Kuczmowska, z wieloletnim doświadczeniem w branży finansowej, dołączyła do zespołu Thompson&Stein jako Head of Finance and Accounting CEE. Na nowym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.