Komunikaty PR

Ostatni dzień crowdfundingu gry Nightclub Manager na Raisemana.com

2021-10-11  |  11:00

Crowdfunding gry Nightclub Manager: Violet Vibe autorstwa True Games to pierwsza kampania na platformie Raisemana.com. Projekt pozyskał od wspierających już 271 tys. zł, czyli ponad 90% minimalnego celu zbiórki (wg. stanu na 11 października, godz. 8:00). Kampania trwa do 11 października 2021 r., do godz. 20:00. Premiera pełnej wersji gry planowana jest na I kwartał 2022 r. Pozyskane środki przeznaczone zostaną na marketing tytułu oraz stworzenie dodatku do gry dedykowanego pełnoletnim odbiorcom.

- Zbliżamy się do końca pierwszej kampanii na naszej platformie. Jej początek był dla nas wymagającym czasem, podczas którego wdrażaliśmy zmiany sugerowane przez użytkowników. Od początku kampania spotkała się z dużym zainteresowaniem użytkowników, od których dostaliśmy wiele cennych uwag. Za wszystkie serdecznie dziękujemy i wdrożyliśmy zmiany je adresujące na platformę. Efekty tych zmian i transparentnej komunikacji widzimy w dynamicznych postępach zbiórki, która osiągnęła już 90% minimalnego celu. Patrząc po dotychczasowym zainteresowaniu, widzimy, że wiele osób czekało z decyzją do ostatnich dni kampanii. - mówi Kamil Stanek, prezes zarządu Raisemana sp. z o.o.

True Games zamierza pozyskać na Raisemana.com od 300 do 600 tys. zł. Kampania crowdfundingowa dla tytułu Nightclub Manager: Violet Vibe rozpoczęła się 28 września i trwa do 11 października br. Wszyscy wspierający, w zamian za udzielone wsparcie finansowe, nabywają konkretne benefity związane z grą oraz token (manę), która uprawnia ich do otrzymania określonego udziału w przychodach netto ze sprzedaży gry.

- Równolegle do prowadzonej zbiórki, wspólnie ze studiem Flint Arts, pracujemy intensywnie nad grą. Jej produkcja zbliża się do końcowej fazy, a premierę planujemy na I kwartał 2022 r. Prace idą zgodnie z harmonogramem, a nawet udaje się nam go wyprzedzać, z czego bardzo się cieszę. – mówi Patryk Jasiński, prezes zarządu True Games S.A.

W ramach Nightclub Manager: Violet Vibe gracz wcieli się w postać właściciela klubu nocnego, który musi zbudować i rozwijać. Do jego zadań będzie należało m.in. zaaranżowanie wnętrz klubu oraz wybór odpowiedniej muzyki, która będzie rozgrzewać atmosferę i zachęcać do zabawy. Dodatkowe zadania będą obejmowały m.in. selekcję gości, rekrutację tancerek, naprawę usterek czy zarządzanie barem. Gra będzie dostępna dla użytkowników 16+, natomiast zapowiadane DLC wyłącznie dla pełnoletnich odbiorców. W promocję tytułu zaangażował się Wojciech Sosnowski, czyli warszawski raper znany pod pseudonimem ‘Sokół’.

Platforma Raisemana.com powstała z inicjatywy notowanej na rynku głównym GPW spółki INC S.A. oraz Codeaddict S.A., notowanej na NewConnect.

Kampanię można śledzić na stronie Raisemana: https://raisemana.com/.

 

***

O Codeaddict:

Codeaddict S.A. koncentruje się na segmencie rynku technologii oraz usług deweloperskich i konsultingowych w zakresie projektowania, implementacji i wdrażania na rynki docelowe oprogramowania, w tym głównie aplikacji mobilnych oraz webowych. Spółka rozpoczęła działalność także w segmencie gamingu. W 2020r. nawiązała współpracę z PlayWay, który ma wesprzeć Codeaddict w procesie produkcji, wydawnictwa i dystrybucji gier komputerowych, a także udostępnić know-how oraz infrastrukturę sprzedażową i marketingową.

Spółka od 2017 r. jest notowana na NewConnect.

O Grupie Kapitałowej INC:

Grupa INC posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie doradztwa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw. W jej ramach działa m.in.:

• INC S.A. – spółka dominująca grupy INC, która specjalizuje się w doradztwie na rynku kapitałowym, wiodący Autoryzowany Doradca rynku NewConnect, Autoryzowany Doradca rynku obligacji GPW Catalyst oraz rynku akcji AeRO prowadzonego przez BVB (Giełdę Papierów Wartościowych w Bukareszcie).

• Dom Maklerski INC S.A. – prowadzi platformę crowdinwestycyjną (crowdconnect.pl) oraz posiada licencję na prowadzenie działalności maklerskiej w zakresie oferowania instrumentów finansowych, przyjmowania i przekazywania zleceń nabycia lub zbycia instrumentów finansowych, doradztwa inwestycyjnego oraz prowadzenia rachunków.

• INC Private Equity ASI S.A. – podmiot typu pre-ipo fund inwestujący w spółki na etapie poprzedzającym IPO i debiut w obrocie zorganizowanym, model biznesowy zbliżony do podmiotów venture buildingowych, spółka wpisana do rejestru Zarządzających Alternatywnymi Spółkami Inwestycyjnymi.

• Carpathia Capital ASI S.A. – podmiot o charakterze opportunity fund inwestujący w małe i średnie spółki w Polsce i w Rumunii, spółka wpisana do rejestru Zarządzających Alternatywnymi Spółkami Inwestycyjnymi.

O True Games S.A.:

True Games zostało założone w maju 2020 roku przez notowaną na rynku NewConnect spółkę Movie Games S.A. oraz rapera Michała „Małolata” Kaplińskiego. Jednym z inwestorów został raper Wojciech „Sokół” Sosnowski. Celem studia jest stworzenie globalnej marki gamingowej związanej z kulturą ulicy, w ramach której będą wydawane gry ukazujące życie na granicy prawa, doświadczenia na co dzień niedostępne, często nielegalne. Uniwersum zostało zapoczątkowane przez świetnie przyjętego przez graczy Drug Dealer Simulatora. Zyski ze sprzedaży pozwoliły pokryć koszty produkcji w niespełna godzinę od udostępnienia gry na platformie Steam, a po 20 dniach osiągnęły wartość ponad 1 mln USD. Gra w dniu premiery znajdowała się również na pierwszym miejscu światowej listy bestsellerów platformy Valve.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe Biuro prasowe
2025-06-11 | 17:00

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

- Wkrótce będziemy omawiać 13 pakiet deregulacyjny. Mamy już 350 propozycji zmian w przepisach, z tego 150 skierowanych do realizacji. Obecna deregulacja poprawiła atmosferę
Finanse Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD
2025-06-11 | 13:40

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD

Wraz z rosnącą popularnością inwestowania na rynkach finansowych, zwiększa się liczba osób lokujących kapitał w kontrakty na różnicę (CFD). Nic w tym
Finanse Pożyczka na spłatę chwilówek
2025-06-09 | 11:30

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?

Chwilówki są szybkie, łatwe do zdobycia i często reklamowane jako sposób na drobne, pilne wydatki. Kiedy jednak zaczyna się brać jedną po drugiej, w bardzo prosty

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.