Play of Battle S.A. opublikowała Memorandum Informacyjne
Spółka Play of Battle S.A. pracująca nad grą o tym samym tytule, opublikowała Memorandum Informacyjne i wystartowała z ofertą publiczną akcji. Celem emisji jest pozyskanie od inwestorów kwoty do 7,02 mln zł. Play of Battle S.A. oferuje do 309.090 akcji zwykłych serii L, po cenie 22,72 zł za jedną akcję. Środki finansowe, które firma zamierza pozyskać, zostaną przeznaczone na dalsze prace nad grą Play of Battle. Zdaniem zarządu - produkcja ma ogromny potencjał zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku gamedev. Kapitalizacja spółki w przypadku objęcia wszystkich akcji w emisji wyniesie ok. 47 mln zł (post-money). Przyjmowanie zapisów na akcje warszawskiego studia rozpocznie się 6 listopada br. i potrwa do 28 listopada br. Firmą wspierającą Play of Battle S.A. w przeprowadzeniu oferty publicznej jest Dom Maklerski INC S.A.
Spółka Play of Battle S.A. opublikowała dziś Memorandum Informacyjne i wystartowała z ofertą publiczną akcji. Obecnie studio koncentruje się na produkcji unikalnej gry Play of Battle osadzonej w czasach współczesnych (między 2008, a 2025 rokiem). Projekt łączy w sobie elementy Grand Strategy i RTS.
- Oferta publiczna stanowi bardzo ważny krok na drodze do komercjalizacji naszego projektu, nad którym pracujemy od 2021 r. Gra Play of Battle to nasz flagowy tytuł, który ma szansę zrewolucjonizować rynek gier. Jak dotąd brakuje na nim gier takich jak nasza: mocno realistycznych i obejmujących współczesną erę, chcemy wypełnić tę lukę. Mamy nadzieję, że inwestorzy uwierzą w naszą grę i będą chcieli dołożyć przysłowiową cegiełkę do jej sukcesu, a tym samym stać się częścią naszej drużyny - mówi Jacek Bartosiak, prezes Play of Battle S.A.
W ramach rozpoczętej emisji Play of Battle S.A. oferuje do 309.090 akcji zwykłych serii L. Cena emisyjna została ustalona na poziomie 22,72 zł za jedną akcję. Spółka zamierza pozyskać do 7,02 mln zł. Zapisy na akcje warszawskiego studia przyjmowane będą za pośrednictwem Domu Maklerskiego INC S.A. w terminie od 6 do 28 listopada br. Memorandum Informacyjne jest dostępne na stronach: www.playofbattle.com/oferta-publiczna oraz www.platforma.dminc.pl.
- Środki finansowe, które pozyskamy w ramach oferty publicznej naszych akcji, w całości zasilą budżet produkcyjny Play of Battle. Prace nad grą z każdym dniem idą do przodu. Już dziś w Multikinie Złote Tarasy pokażemy graczom najnowsze demo tytułu z czterema czołowymi bitwami. Demo udostępnimy w 2025 r. Także w przyszłym roku planujemy Beta-testy gry i liczymy, że wówczas będzie już ona w zaawansowanym stadium produkcji. Do testów chcemy zaprosić graczy, których opinie będą dla nas kluczowe - komentuje Jarosław Kotowski, Game Director i wiceprezes Play of Battle S.A.
Gra Play of Battle to unikalne połączenie rozbudowanej strategii typu Grand Strategy z dynamicznymi bitwami RTS (Real-Time Strategy). W tytule użytkownicy przejmą kontrolę nad dowolnym państwem świata i będą podejmować decyzje, których efekty wpłyną na losy rozgrywki. Sprawdzą się oni również w bitwach, które rozegrają się w wiernie odwzorowanych, rzeczywistych lokacjach, takich jak np. Warszawa. Do ich dyspozycji będą m.in. czołgi, helikoptery, bojowe wozy piechoty czy pojazdy zwiadowcze.
W prace nad grą zaangażowano międzynarodowych ekspertów militarnych, którzy dzielą się z jej twórcami swoją wiedzą. Są to: gen. Waldemar Skrzypczak, dr George Friedman (założyciel Stratforu - prywatnej amerykańskiej agencji wywiadu), prof. Norman Davies (historyk) i Krystian Zięć (pilot F-16). Współpraca ta pozwala na stworzenie gry, realnie pokazującej oblicza wojny. Do zespołu projektu dołączyła również Karolina Pajączkowska, która w produkcji wcieli się w postać dziennikarki.
Premiera gry na platformie Steam zaplanowana jest na 2026 rok. Jej budżet stanowi prawie 20 mln zł. Po premierze spółka zamierza dalej rozwijać tytuł i wzbogacać go o nowe możliwości i funkcjonalności.
Już dziś o godz. 19:00 w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie zostanie pokazane najnowsze demo tytułu. Zapisy prowadzone są pod linkiem: https://www.playofbattle.com/demo.
Walletto Fintech Poland i rozwój polskiego ekosystemu fintech

Obawiasz się bessy na giełdzie? Sprawdź, co łączy największe krachy w historii

Siła kobiet w biznesie: Anna Górecka-Kuczmowska na czele finansów i księgowości w Thompson&Stein
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Projekt unijnego budżetu po 2027 roku będzie przedstawiony w lipcu. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad nim
Polska prezydencja zbiegła się z rozpoczęciem rozmów na temat wieloletnich unijnych ram finansowych (WRF), które określą cele i priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. Projekt budżetu ma być gotowy w lipcu, a potem rozpoczną się negocjacje między instytucjami unijnymi. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad WRF, dlatego to od naszego kraju swoje konsultacje rozpoczęli europarlamentarzyści, którzy są współsprawozdawcami PE ds. wieloletniego budżetu Unii Europejskiej.
Prawo
Przedsiębiorcy czują się pomijani w pracach nad przepisami. Narzekają na zawrotne tempo prac legislacyjnych

W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa. To wynik o 59 proc. niższy niż rok wcześniej – wynika z „Barometru prawa” Grant Thornton. Eksperci wskazują, że nie przekłada się to jednak na jakość nowych przepisów. Tempo prac regulacyjnych przyspiesza, a konsultacje publiczne rzadko są transparentne. Przedsiębiorcy czują się pomijani w procesie konsultacji i zaskakiwani nagłymi zmianami w prawie.
Konsument
Alkohol najbardziej rozpowszechnioną substancją psychoaktywną u młodzieży. Coraz większa popularność e-papierosów

Niemal trzy czwarte uczniów w wieku 15–16 lat już sięgnęło po alkohol. Jak wynika z badania ESPAD 2024, to wciąż najbardziej wśród młodzieży rozpowszechniona substancja psychoaktywna. W ostatnich 20 latach o ponad 20 pp. spadł odsetek nastolatków palących papierosy, ale prawie 70 proc. 17–18-latków przyznaje, że sięgnęło w swoim życiu po e-papierosa. Eksperci wskazują na potrzebę nie tylko bardziej restrykcyjnego ograniczania dostępności tych produktów dla młodych ludzi, ale też o działania na rzecz edukacji zdrowotnej i kompleksowego podejścia do profilaktyki i leczenia uzależnień, bez podziału na poszczególne grupy substancji.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.