Play of Battle S.A. opublikowała Memorandum Informacyjne
Spółka Play of Battle S.A. pracująca nad grą o tym samym tytule, opublikowała Memorandum Informacyjne i wystartowała z ofertą publiczną akcji. Celem emisji jest pozyskanie od inwestorów kwoty do 7,02 mln zł. Play of Battle S.A. oferuje do 309.090 akcji zwykłych serii L, po cenie 22,72 zł za jedną akcję. Środki finansowe, które firma zamierza pozyskać, zostaną przeznaczone na dalsze prace nad grą Play of Battle. Zdaniem zarządu - produkcja ma ogromny potencjał zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku gamedev. Kapitalizacja spółki w przypadku objęcia wszystkich akcji w emisji wyniesie ok. 47 mln zł (post-money). Przyjmowanie zapisów na akcje warszawskiego studia rozpocznie się 6 listopada br. i potrwa do 28 listopada br. Firmą wspierającą Play of Battle S.A. w przeprowadzeniu oferty publicznej jest Dom Maklerski INC S.A.
Spółka Play of Battle S.A. opublikowała dziś Memorandum Informacyjne i wystartowała z ofertą publiczną akcji. Obecnie studio koncentruje się na produkcji unikalnej gry Play of Battle osadzonej w czasach współczesnych (między 2008, a 2025 rokiem). Projekt łączy w sobie elementy Grand Strategy i RTS.
- Oferta publiczna stanowi bardzo ważny krok na drodze do komercjalizacji naszego projektu, nad którym pracujemy od 2021 r. Gra Play of Battle to nasz flagowy tytuł, który ma szansę zrewolucjonizować rynek gier. Jak dotąd brakuje na nim gier takich jak nasza: mocno realistycznych i obejmujących współczesną erę, chcemy wypełnić tę lukę. Mamy nadzieję, że inwestorzy uwierzą w naszą grę i będą chcieli dołożyć przysłowiową cegiełkę do jej sukcesu, a tym samym stać się częścią naszej drużyny - mówi Jacek Bartosiak, prezes Play of Battle S.A.
W ramach rozpoczętej emisji Play of Battle S.A. oferuje do 309.090 akcji zwykłych serii L. Cena emisyjna została ustalona na poziomie 22,72 zł za jedną akcję. Spółka zamierza pozyskać do 7,02 mln zł. Zapisy na akcje warszawskiego studia przyjmowane będą za pośrednictwem Domu Maklerskiego INC S.A. w terminie od 6 do 28 listopada br. Memorandum Informacyjne jest dostępne na stronach: www.playofbattle.com/oferta-publiczna oraz www.platforma.dminc.pl.
- Środki finansowe, które pozyskamy w ramach oferty publicznej naszych akcji, w całości zasilą budżet produkcyjny Play of Battle. Prace nad grą z każdym dniem idą do przodu. Już dziś w Multikinie Złote Tarasy pokażemy graczom najnowsze demo tytułu z czterema czołowymi bitwami. Demo udostępnimy w 2025 r. Także w przyszłym roku planujemy Beta-testy gry i liczymy, że wówczas będzie już ona w zaawansowanym stadium produkcji. Do testów chcemy zaprosić graczy, których opinie będą dla nas kluczowe - komentuje Jarosław Kotowski, Game Director i wiceprezes Play of Battle S.A.
Gra Play of Battle to unikalne połączenie rozbudowanej strategii typu Grand Strategy z dynamicznymi bitwami RTS (Real-Time Strategy). W tytule użytkownicy przejmą kontrolę nad dowolnym państwem świata i będą podejmować decyzje, których efekty wpłyną na losy rozgrywki. Sprawdzą się oni również w bitwach, które rozegrają się w wiernie odwzorowanych, rzeczywistych lokacjach, takich jak np. Warszawa. Do ich dyspozycji będą m.in. czołgi, helikoptery, bojowe wozy piechoty czy pojazdy zwiadowcze.
W prace nad grą zaangażowano międzynarodowych ekspertów militarnych, którzy dzielą się z jej twórcami swoją wiedzą. Są to: gen. Waldemar Skrzypczak, dr George Friedman (założyciel Stratforu - prywatnej amerykańskiej agencji wywiadu), prof. Norman Davies (historyk) i Krystian Zięć (pilot F-16). Współpraca ta pozwala na stworzenie gry, realnie pokazującej oblicza wojny. Do zespołu projektu dołączyła również Karolina Pajączkowska, która w produkcji wcieli się w postać dziennikarki.
Premiera gry na platformie Steam zaplanowana jest na 2026 rok. Jej budżet stanowi prawie 20 mln zł. Po premierze spółka zamierza dalej rozwijać tytuł i wzbogacać go o nowe możliwości i funkcjonalności.
Już dziś o godz. 19:00 w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie zostanie pokazane najnowsze demo tytułu. Zapisy prowadzone są pod linkiem: https://www.playofbattle.com/demo.
Polacy czytają, ale księgarnie toną w długach
Obowiązkowe ubezpieczenie OC dla biur rachunkowych
Technologia prawą ręką przedsiębiorcy - 5 narzędzi opartych na AI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy
Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.
Ochrona środowiska
Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna
Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.
Telekomunikacja
M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej
– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.