Komunikaty PR

Ruszają zapisy na akcje Play of Battle S.A.!

2024-11-06  |  09:00
Biuro prasowe

Dziś o godz. 10:00 startują zapisy na akcje Play of Battle S.A. w ramach oferty publicznej spółki. Warszawskie studio gamingowe, na którego czele stoi Jacek Bartosiak, oferuje do 309.090 akcji zwykłych na okaziciela serii L po cenie emisyjnej 22,72 zł. W ramach emisji akcji Play of Battle S.A. planuje pozyskać od inwestorów do 7,02 mln zł. Środki w całości zasilą budżet unikatowej produkcji Play of Battle. Przyjmowanie zapisów na akcje spółki zakończy się 28 listopada br. o godz. 16:00. Firmą inwestycyjną pośredniczącą w ofercie publicznej akcji jest Dom Maklerski INC S.A.

Autorska i nowoczesna produkcja studia Play of Battle S.A. o tej samej nazwie połączy gatunki gier Grand Strategy oraz RTS. Jej fabuła będzie skupiona na rywalizacji globalnych mocarstw w czasach współczesnych (2008-2025). Twórcy tytułu planują zebrać środki finansowe niezbędne do kontynuacji prac nad grą w ramach prowadzonej przez nich oferty publicznej akcji.

 - Właśnie ruszają zapisy na akcje Play of Battle S.A. w ramach oferty publicznej. Kapitał, który uda nam się pozyskać z emisji, w całości zostanie przeznaczony na dalsze prace nad grą Play of Battle. Nasza ostatnia prywatna emisja, dzięki której pozyskaliśmy 1,65 mln zł, pokazuje, że obrana przez nas strategia, a tym samym tytuł, z którym chcemy wejść na rynek, spotykają się z pozytywnym odbiorem ze strony inwestorów. Wierzymy, że tak będzie i tym razem - mówi Jacek Bartosiak, Prezes Play of Battle S.A.

Play of Battle S.A. zamierza pozyskać do 7,02 mln zł. W ramach oferty publicznej spółka oferuje do 309.090 akcji zwykłych serii L. Cena emisyjna wynosi 22,72 zł za jedną akcję. Zapisy na akcje warszawskiego studia przyjmowane są za pośrednictwem Domu Maklerskiego INC S.A. od dziś do 28 listopada br. Memorandum Informacyjne jest dostępne na stronach: www.playofbattle.com/oferta-publiczna oraz www.platforma.dminc.pl. Dotychczas w drodze emisji akcji warszawskie studio pozyskało łącznie blisko 7,2 mln w gotówce i ok. 2,5 mln zł w postaci aportu (oprogramowanie komputerowe, silnik i kod gry).

- Szacujemy, że całkowity budżet Play of Battle wyniesie niespełna 20 mln zł. Nasza gra zaoferuje innowacyjne mechaniki opracowane we współpracy z ekspertami wojskowymi, politycznymi i ekonomicznymi, co jest jedną z jej największych przewag konkurencyjnych. Jesteśmy przekonani, że nasza propozycja może stać się hitem nie tylko na rodzimym rynku gamedev. 30 października br. zorganizowaliśmy publiczny pokaz gry, który wypełnił największą salę kinową w warszawskich Złotych Tarasach, co już teraz pokazuje, że projekt cieszy się dużym zainteresowaniem w Polsce. Naszą ambicją jest stworzenie tytułu, który odniesie globalny sukces - dodaje Jarosław Kotowski, Game Director i Wiceprezes Play of Battle S.A.

Play of Battle wypełni lukę w branży gamingowej, gdzie brakuje gier osadzonych w latach współczesnych. W kontekście wzrostu popularności gier strategicznych i RTS tytuł ma szansę na szybkie zdobycie uwagi szerokiego grona graczy. Produkcja będzie zawierać ponad 150 unikalnych jednostek wojskowych i realizm oparty na wiedzy uznanych ekspertów. W grze, w której użytkownicy będą mogli pokierować każdym z państw świata, znajdzie się sześć krajów z unikalnymi treściami oraz bitwy RTS na ponad 25 mapach, które wiernie odwzorowują miasta takie jak np. Braniewo czy Warszawa - Żerań.

Planowo w pierwszym kwartale 2025 r. uruchomiona zostanie karta Steam tytułu. Jego wydanie zaplanowano w 2026 r. W planach twórców po premierze są m.in. dalszy rozwój produkcji oraz stworzenie uproszczonej wersji na urządzenia mobilne. Na tym etapie twórcy zakładają wieloletni support gry, po pojawieniu się jej pełnej wersji.  

30 października br. Play of Battle S.A. zaprezentowała najnowsze demo gry. Wydarzenie zorganizowane w Multikinie Złote Tarasy zgromadziło blisko 700 osób. Zapis z pokazu demo jest dostępny pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=FBTO2Bo0384.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse BRAK ZDJĘCIA
2025-03-24 | 13:30

Walletto Fintech Poland i rozwój polskiego ekosystemu fintech

Polska scena fintechowa dynamicznie się rozwija, a lokalne firmy technologii finansowej coraz śmielej wkraczają na rynki międzynarodowe. Współpraca Walletto Fintech Poland z Fintech Poland otwiera nowe możliwości
Finanse Obawiasz się bessy na giełdzie? Sprawdź, co łączy największe krachy w historii
2025-03-19 | 10:00

Obawiasz się bessy na giełdzie? Sprawdź, co łączy największe krachy w historii

Giełdę określa się często mianem barometru gospodarki, gdyż w dużej mierze oddaje kondycję najważniejszych spółek i ogólne nastroje na rynku. Tym samym, indeksy
Finanse Siła kobiet w biznesie: Anna Górecka-Kuczmowska na czele finansów i księgowości w Thompson&Stein
2025-03-11 | 06:00

Siła kobiet w biznesie: Anna Górecka-Kuczmowska na czele finansów i księgowości w Thompson&Stein

Anna Górecka-Kuczmowska, z wieloletnim doświadczeniem w branży finansowej, dołączyła do zespołu Thompson&Stein jako Head of Finance and Accounting CEE. Na nowym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Projekt unijnego budżetu po 2027 roku będzie przedstawiony w lipcu. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad nim

Polska prezydencja zbiegła się z rozpoczęciem rozmów na temat wieloletnich unijnych ram finansowych (WRF), które określą cele i priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. Projekt budżetu ma być gotowy w lipcu, a potem rozpoczną się negocjacje między instytucjami unijnymi. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad WRF, dlatego to od naszego kraju swoje konsultacje rozpoczęli europarlamentarzyści, którzy są współsprawozdawcami PE ds. wieloletniego budżetu Unii Europejskiej.

Prawo

Przedsiębiorcy czują się pomijani w pracach nad przepisami. Narzekają na zawrotne tempo prac legislacyjnych

W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa. To wynik o 59 proc. niższy niż rok wcześniej – wynika z „Barometru prawa” Grant Thornton. Eksperci wskazują, że nie przekłada się to jednak na jakość nowych przepisów. Tempo prac regulacyjnych przyspiesza, a konsultacje publiczne rzadko są transparentne. Przedsiębiorcy czują się pomijani w procesie konsultacji i zaskakiwani nagłymi zmianami w prawie.

Konsument

Alkohol najbardziej rozpowszechnioną substancją psychoaktywną u młodzieży. Coraz większa popularność e-papierosów

Niemal trzy czwarte uczniów w wieku 15–16 lat już sięgnęło po alkohol. Jak wynika z badania ESPAD 2024, to wciąż najbardziej wśród młodzieży rozpowszechniona substancja psychoaktywna. W ostatnich 20 latach o ponad 20 pp. spadł odsetek nastolatków palących papierosy, ale prawie 70 proc. 17–18-latków przyznaje, że sięgnęło w swoim życiu po e-papierosa. Eksperci wskazują na potrzebę nie tylko bardziej restrykcyjnego ograniczania dostępności tych produktów dla młodych ludzi, ale też o działania na rzecz edukacji zdrowotnej i kompleksowego podejścia do profilaktyki i leczenia uzależnień, bez podziału na poszczególne grupy substancji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.