Komunikaty PR

Ruszają zapisy na akcje Play of Battle S.A.!

2024-11-06  |  09:00
Biuro prasowe

Dziś o godz. 10:00 startują zapisy na akcje Play of Battle S.A. w ramach oferty publicznej spółki. Warszawskie studio gamingowe, na którego czele stoi Jacek Bartosiak, oferuje do 309.090 akcji zwykłych na okaziciela serii L po cenie emisyjnej 22,72 zł. W ramach emisji akcji Play of Battle S.A. planuje pozyskać od inwestorów do 7,02 mln zł. Środki w całości zasilą budżet unikatowej produkcji Play of Battle. Przyjmowanie zapisów na akcje spółki zakończy się 28 listopada br. o godz. 16:00. Firmą inwestycyjną pośredniczącą w ofercie publicznej akcji jest Dom Maklerski INC S.A.

Autorska i nowoczesna produkcja studia Play of Battle S.A. o tej samej nazwie połączy gatunki gier Grand Strategy oraz RTS. Jej fabuła będzie skupiona na rywalizacji globalnych mocarstw w czasach współczesnych (2008-2025). Twórcy tytułu planują zebrać środki finansowe niezbędne do kontynuacji prac nad grą w ramach prowadzonej przez nich oferty publicznej akcji.

 - Właśnie ruszają zapisy na akcje Play of Battle S.A. w ramach oferty publicznej. Kapitał, który uda nam się pozyskać z emisji, w całości zostanie przeznaczony na dalsze prace nad grą Play of Battle. Nasza ostatnia prywatna emisja, dzięki której pozyskaliśmy 1,65 mln zł, pokazuje, że obrana przez nas strategia, a tym samym tytuł, z którym chcemy wejść na rynek, spotykają się z pozytywnym odbiorem ze strony inwestorów. Wierzymy, że tak będzie i tym razem - mówi Jacek Bartosiak, Prezes Play of Battle S.A.

Play of Battle S.A. zamierza pozyskać do 7,02 mln zł. W ramach oferty publicznej spółka oferuje do 309.090 akcji zwykłych serii L. Cena emisyjna wynosi 22,72 zł za jedną akcję. Zapisy na akcje warszawskiego studia przyjmowane są za pośrednictwem Domu Maklerskiego INC S.A. od dziś do 28 listopada br. Memorandum Informacyjne jest dostępne na stronach: www.playofbattle.com/oferta-publiczna oraz www.platforma.dminc.pl. Dotychczas w drodze emisji akcji warszawskie studio pozyskało łącznie blisko 7,2 mln w gotówce i ok. 2,5 mln zł w postaci aportu (oprogramowanie komputerowe, silnik i kod gry).

- Szacujemy, że całkowity budżet Play of Battle wyniesie niespełna 20 mln zł. Nasza gra zaoferuje innowacyjne mechaniki opracowane we współpracy z ekspertami wojskowymi, politycznymi i ekonomicznymi, co jest jedną z jej największych przewag konkurencyjnych. Jesteśmy przekonani, że nasza propozycja może stać się hitem nie tylko na rodzimym rynku gamedev. 30 października br. zorganizowaliśmy publiczny pokaz gry, który wypełnił największą salę kinową w warszawskich Złotych Tarasach, co już teraz pokazuje, że projekt cieszy się dużym zainteresowaniem w Polsce. Naszą ambicją jest stworzenie tytułu, który odniesie globalny sukces - dodaje Jarosław Kotowski, Game Director i Wiceprezes Play of Battle S.A.

Play of Battle wypełni lukę w branży gamingowej, gdzie brakuje gier osadzonych w latach współczesnych. W kontekście wzrostu popularności gier strategicznych i RTS tytuł ma szansę na szybkie zdobycie uwagi szerokiego grona graczy. Produkcja będzie zawierać ponad 150 unikalnych jednostek wojskowych i realizm oparty na wiedzy uznanych ekspertów. W grze, w której użytkownicy będą mogli pokierować każdym z państw świata, znajdzie się sześć krajów z unikalnymi treściami oraz bitwy RTS na ponad 25 mapach, które wiernie odwzorowują miasta takie jak np. Braniewo czy Warszawa - Żerań.

Planowo w pierwszym kwartale 2025 r. uruchomiona zostanie karta Steam tytułu. Jego wydanie zaplanowano w 2026 r. W planach twórców po premierze są m.in. dalszy rozwój produkcji oraz stworzenie uproszczonej wersji na urządzenia mobilne. Na tym etapie twórcy zakładają wieloletni support gry, po pojawieniu się jej pełnej wersji.  

30 października br. Play of Battle S.A. zaprezentowała najnowsze demo gry. Wydarzenie zorganizowane w Multikinie Złote Tarasy zgromadziło blisko 700 osób. Zapis z pokazu demo jest dostępny pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=FBTO2Bo0384.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Benefit Systems nabywa udziały w Wellbee z portfela bValue Fund Biuro prasowe
2024-11-20 | 10:00

Benefit Systems nabywa udziały w Wellbee z portfela bValue Fund

Fundusz bValue, wraz z pozostałymi udziałowcami oraz zespołem zarządzającym Wellbee, zawarł umowę inwestycyjną z Benefit Systems – liderem rynku benefitów pozapłacowych. Na
Finanse Ponad ⅓ polskich przedsiębiorczyń jest usatysfakcjonowana swoimi zarobkami
2024-11-18 | 15:10

Ponad ⅓ polskich przedsiębiorczyń jest usatysfakcjonowana swoimi zarobkami

Ze swoich zarobków jest zadowolone 39 proc. kobiet prowadzących własną firmę i jedynie 23 proc. wszystkich ankietowanych Polek – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie
Finanse Adyen z nowym country managerem na Polskę oraz Europę Środkowo-Wschodnią
2024-11-07 | 01:00

Adyen z nowym country managerem na Polskę oraz Europę Środkowo-Wschodnią

Adyen, platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów, powołała Matouša Michněviča na stanowisko country managera odpowiedzialnego za region CEE, w tym za

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.