Komunikaty PR

Santander Leasing wprowadza możliwość zdalnego podpisania umowy leasingu

2020-04-08  |  14:40
Biuro prasowe
Kontakt
Biuro prasowe
Attention Marketing

ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/

Wykorzystując dostępne technologie spółka wprowadza podpisanie umowy leasingu kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem własnoręcznym, złożonym w trakcie eSpotk@nia przedsiębiorcy z doradcą leasingowym.

Zasady są bardzo proste

Po potwierdzeniu warunków handlowych umowy z doradcą leasingowym, dostarczeniu niezbędnych dokumentów i otrzymaniu pozytywnej decyzji na finansowanie, klienci mogą podpisać umowę z Santander Leasing w dwóch formach. Po pierwsze – tradycyjnie, podczas bezpośredniego spotkania, ale obecnie jest to mocno utrudnione. Po drugie - zdalnie, czyli przedsiębiorca podpisuje umowę kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem własnoręcznym, złożonym w trakcie wideorozmowy - eSpotk@nia - z doradcą leasingowym Santander Leasing. Realizacja umów będzie odbywała się w możliwie najkrótszym czasie. Jak to możliwe?

Nowoczesne technologie na wyciągnięcie ręki

Również dlatego, że Santander Leasing wykorzystuje narzędzia Google, które są dostępne dla każdego. Żeby wziąć udział w zdalnym spotkaniu z doradcą potrzebny jest laptop z dostępem do Internetu i działającą kamerą. Nie ma potrzeby instalowania żadnych dodatkowych aplikacji. Spółka wykorzystuje dostępną technologię, która może wspierać zawieranie umów, podpisywanie dokumentów, w każdym czasie i w różnych warunkach - teraz jest to jeszcze bardziej istotne.

- Bierzemy odpowiedzialność za nasz biznes i codzienne funkcjonowanie klientów i partnerów biznesowych. Równocześnie od zawsze nasz rozwój napędzają innowacje i odważne wdrażanie nowych rozwiązań. Od kilku lat mocno wdrażamy możliwość zdalnego realizowania wielu zadań. Obecnie zapraszamy również naszych klientów do takiego spotkania na odległość, już nie tylko w celu rozmowy ale też w celu wideorozmowy, podczas której możliwe jest podpisanie umowy. To nie koniec, nadal zastanawiamy się jakie inne elementy związane z obsługą klienta możemy zrobić właśnie w ten sposób – podkreśla Mariusz Włodarczyk, dyrektor zarządzający Santander Leasing. – Dlatego też wykorzystujemy dostępną technologię i dynamiczny rozwój e-usług, które mogą wspierać zawieranie umów, podpisywanie dokumentów w każdym czasie i w różnych warunkach, jak też obsługę klienta. Portal klienta eBOK24, eSpotk@nie, #podpisujeszjakchcesz to rozwiązania które są już
z nami i zostaną na długi czas. To też rozwiązania bardzo istotne zwłaszcza obecnie, gdyż zwiększają bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników
– dodaje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Attention Marketing
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse BRAK ZDJĘCIA
2025-03-24 | 13:30

Walletto Fintech Poland i rozwój polskiego ekosystemu fintech

Polska scena fintechowa dynamicznie się rozwija, a lokalne firmy technologii finansowej coraz śmielej wkraczają na rynki międzynarodowe. Współpraca Walletto Fintech Poland z Fintech Poland otwiera nowe możliwości
Finanse Obawiasz się bessy na giełdzie? Sprawdź, co łączy największe krachy w historii
2025-03-19 | 10:00

Obawiasz się bessy na giełdzie? Sprawdź, co łączy największe krachy w historii

Giełdę określa się często mianem barometru gospodarki, gdyż w dużej mierze oddaje kondycję najważniejszych spółek i ogólne nastroje na rynku. Tym samym, indeksy
Finanse Siła kobiet w biznesie: Anna Górecka-Kuczmowska na czele finansów i księgowości w Thompson&Stein
2025-03-11 | 06:00

Siła kobiet w biznesie: Anna Górecka-Kuczmowska na czele finansów i księgowości w Thompson&Stein

Anna Górecka-Kuczmowska, z wieloletnim doświadczeniem w branży finansowej, dołączyła do zespołu Thompson&Stein jako Head of Finance and Accounting CEE. Na nowym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.