Komunikaty PR

Santander Leasing wprowadza możliwość zdalnego podpisania umowy leasingu

2020-04-08  |  14:40
Biuro prasowe
Kontakt
Biuro prasowe
Attention Marketing

ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/

Wykorzystując dostępne technologie spółka wprowadza podpisanie umowy leasingu kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem własnoręcznym, złożonym w trakcie eSpotk@nia przedsiębiorcy z doradcą leasingowym.

Zasady są bardzo proste

Po potwierdzeniu warunków handlowych umowy z doradcą leasingowym, dostarczeniu niezbędnych dokumentów i otrzymaniu pozytywnej decyzji na finansowanie, klienci mogą podpisać umowę z Santander Leasing w dwóch formach. Po pierwsze – tradycyjnie, podczas bezpośredniego spotkania, ale obecnie jest to mocno utrudnione. Po drugie - zdalnie, czyli przedsiębiorca podpisuje umowę kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem własnoręcznym, złożonym w trakcie wideorozmowy - eSpotk@nia - z doradcą leasingowym Santander Leasing. Realizacja umów będzie odbywała się w możliwie najkrótszym czasie. Jak to możliwe?

Nowoczesne technologie na wyciągnięcie ręki

Również dlatego, że Santander Leasing wykorzystuje narzędzia Google, które są dostępne dla każdego. Żeby wziąć udział w zdalnym spotkaniu z doradcą potrzebny jest laptop z dostępem do Internetu i działającą kamerą. Nie ma potrzeby instalowania żadnych dodatkowych aplikacji. Spółka wykorzystuje dostępną technologię, która może wspierać zawieranie umów, podpisywanie dokumentów, w każdym czasie i w różnych warunkach - teraz jest to jeszcze bardziej istotne.

- Bierzemy odpowiedzialność za nasz biznes i codzienne funkcjonowanie klientów i partnerów biznesowych. Równocześnie od zawsze nasz rozwój napędzają innowacje i odważne wdrażanie nowych rozwiązań. Od kilku lat mocno wdrażamy możliwość zdalnego realizowania wielu zadań. Obecnie zapraszamy również naszych klientów do takiego spotkania na odległość, już nie tylko w celu rozmowy ale też w celu wideorozmowy, podczas której możliwe jest podpisanie umowy. To nie koniec, nadal zastanawiamy się jakie inne elementy związane z obsługą klienta możemy zrobić właśnie w ten sposób – podkreśla Mariusz Włodarczyk, dyrektor zarządzający Santander Leasing. – Dlatego też wykorzystujemy dostępną technologię i dynamiczny rozwój e-usług, które mogą wspierać zawieranie umów, podpisywanie dokumentów w każdym czasie i w różnych warunkach, jak też obsługę klienta. Portal klienta eBOK24, eSpotk@nie, #podpisujeszjakchcesz to rozwiązania które są już
z nami i zostaną na długi czas. To też rozwiązania bardzo istotne zwłaszcza obecnie, gdyż zwiększają bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników
– dodaje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Attention Marketing
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe Biuro prasowe
2025-06-11 | 17:00

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

- Wkrótce będziemy omawiać 13 pakiet deregulacyjny. Mamy już 350 propozycji zmian w przepisach, z tego 150 skierowanych do realizacji. Obecna deregulacja poprawiła atmosferę
Finanse Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD
2025-06-11 | 13:40

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD

Wraz z rosnącą popularnością inwestowania na rynkach finansowych, zwiększa się liczba osób lokujących kapitał w kontrakty na różnicę (CFD). Nic w tym
Finanse Pożyczka na spłatę chwilówek
2025-06-09 | 11:30

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?

Chwilówki są szybkie, łatwe do zdobycia i często reklamowane jako sposób na drobne, pilne wydatki. Kiedy jednak zaczyna się brać jedną po drugiej, w bardzo prosty

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.