Santander Leasing wprowadza możliwość zdalnego podpisania umowy leasingu
Attention Marketing
ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/
Wykorzystując dostępne technologie spółka wprowadza podpisanie umowy leasingu kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem własnoręcznym, złożonym w trakcie eSpotk@nia przedsiębiorcy z doradcą leasingowym.
Zasady są bardzo proste
Po potwierdzeniu warunków handlowych umowy z doradcą leasingowym, dostarczeniu niezbędnych dokumentów i otrzymaniu pozytywnej decyzji na finansowanie, klienci mogą podpisać umowę z Santander Leasing w dwóch formach. Po pierwsze – tradycyjnie, podczas bezpośredniego spotkania, ale obecnie jest to mocno utrudnione. Po drugie - zdalnie, czyli przedsiębiorca podpisuje umowę kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem własnoręcznym, złożonym w trakcie wideorozmowy - eSpotk@nia - z doradcą leasingowym Santander Leasing. Realizacja umów będzie odbywała się w możliwie najkrótszym czasie. Jak to możliwe?
Nowoczesne technologie na wyciągnięcie ręki
Również dlatego, że Santander Leasing wykorzystuje narzędzia Google, które są dostępne dla każdego. Żeby wziąć udział w zdalnym spotkaniu z doradcą potrzebny jest laptop z dostępem do Internetu i działającą kamerą. Nie ma potrzeby instalowania żadnych dodatkowych aplikacji. Spółka wykorzystuje dostępną technologię, która może wspierać zawieranie umów, podpisywanie dokumentów, w każdym czasie i w różnych warunkach - teraz jest to jeszcze bardziej istotne.
- Bierzemy odpowiedzialność za nasz biznes i codzienne funkcjonowanie klientów i partnerów biznesowych. Równocześnie od zawsze nasz rozwój napędzają innowacje i odważne wdrażanie nowych rozwiązań. Od kilku lat mocno wdrażamy możliwość zdalnego realizowania wielu zadań. Obecnie zapraszamy również naszych klientów do takiego spotkania na odległość, już nie tylko w celu rozmowy ale też w celu wideorozmowy, podczas której możliwe jest podpisanie umowy. To nie koniec, nadal zastanawiamy się jakie inne elementy związane z obsługą klienta możemy zrobić właśnie w ten sposób – podkreśla Mariusz Włodarczyk, dyrektor zarządzający Santander Leasing. – Dlatego też wykorzystujemy dostępną technologię i dynamiczny rozwój e-usług, które mogą wspierać zawieranie umów, podpisywanie dokumentów w każdym czasie i w różnych warunkach, jak też obsługę klienta. Portal klienta eBOK24, eSpotk@nie, #podpisujeszjakchcesz to rozwiązania które są już
z nami i zostaną na długi czas. To też rozwiązania bardzo istotne zwłaszcza obecnie, gdyż zwiększają bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników – dodaje.
Walletto Fintech Poland i rozwój polskiego ekosystemu fintech

Obawiasz się bessy na giełdzie? Sprawdź, co łączy największe krachy w historii

Siła kobiet w biznesie: Anna Górecka-Kuczmowska na czele finansów i księgowości w Thompson&Stein
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.