Komunikaty PR

Santander Leasing wprowadza możliwość zdalnego podpisania umowy leasingu

2020-04-08  |  14:40
Biuro prasowe
Kontakt
Biuro prasowe
Attention Marketing

ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/

Wykorzystując dostępne technologie spółka wprowadza podpisanie umowy leasingu kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem własnoręcznym, złożonym w trakcie eSpotk@nia przedsiębiorcy z doradcą leasingowym.

Zasady są bardzo proste

Po potwierdzeniu warunków handlowych umowy z doradcą leasingowym, dostarczeniu niezbędnych dokumentów i otrzymaniu pozytywnej decyzji na finansowanie, klienci mogą podpisać umowę z Santander Leasing w dwóch formach. Po pierwsze – tradycyjnie, podczas bezpośredniego spotkania, ale obecnie jest to mocno utrudnione. Po drugie - zdalnie, czyli przedsiębiorca podpisuje umowę kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem własnoręcznym, złożonym w trakcie wideorozmowy - eSpotk@nia - z doradcą leasingowym Santander Leasing. Realizacja umów będzie odbywała się w możliwie najkrótszym czasie. Jak to możliwe?

Nowoczesne technologie na wyciągnięcie ręki

Również dlatego, że Santander Leasing wykorzystuje narzędzia Google, które są dostępne dla każdego. Żeby wziąć udział w zdalnym spotkaniu z doradcą potrzebny jest laptop z dostępem do Internetu i działającą kamerą. Nie ma potrzeby instalowania żadnych dodatkowych aplikacji. Spółka wykorzystuje dostępną technologię, która może wspierać zawieranie umów, podpisywanie dokumentów, w każdym czasie i w różnych warunkach - teraz jest to jeszcze bardziej istotne.

- Bierzemy odpowiedzialność za nasz biznes i codzienne funkcjonowanie klientów i partnerów biznesowych. Równocześnie od zawsze nasz rozwój napędzają innowacje i odważne wdrażanie nowych rozwiązań. Od kilku lat mocno wdrażamy możliwość zdalnego realizowania wielu zadań. Obecnie zapraszamy również naszych klientów do takiego spotkania na odległość, już nie tylko w celu rozmowy ale też w celu wideorozmowy, podczas której możliwe jest podpisanie umowy. To nie koniec, nadal zastanawiamy się jakie inne elementy związane z obsługą klienta możemy zrobić właśnie w ten sposób – podkreśla Mariusz Włodarczyk, dyrektor zarządzający Santander Leasing. – Dlatego też wykorzystujemy dostępną technologię i dynamiczny rozwój e-usług, które mogą wspierać zawieranie umów, podpisywanie dokumentów w każdym czasie i w różnych warunkach, jak też obsługę klienta. Portal klienta eBOK24, eSpotk@nie, #podpisujeszjakchcesz to rozwiązania które są już
z nami i zostaną na długi czas. To też rozwiązania bardzo istotne zwłaszcza obecnie, gdyż zwiększają bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników
– dodaje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Attention Marketing
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Bitget
2025-07-21 | 09:00

Raport Bitget Wallet ujawnia, że gry i podróże to główne obszary w których płacimy kryptowalutami

Raport Bitget Wallet ujawnia, że gry i podróże to główne obszary w których płacimy kryptowalutam. Ponad jedna trzecia użytkowników portfeli
Finanse Pożyczki online dla Polaków mieszkających za granicą – kto może je dostać i na jakich warunkach?
2025-07-17 | 08:00

Pożyczki online dla Polaków mieszkających za granicą – kto może je dostać i na jakich warunkach?

Pożyczki online a emigracja – dlaczego warto o nich mówić?  Coraz więcej Polaków wybiera życie za granicą, szukając stabilizacji, lepszych zarobków
Finanse Nie tylko dla gigantów. Jak zarządzanie emisjami pomaga MŚP sięgać po zielone finansowanie
2025-07-17 | 06:00

Nie tylko dla gigantów. Jak zarządzanie emisjami pomaga MŚP sięgać po zielone finansowanie

Dzisiaj zarządzanie firmą to znacznie więcej niż troska o produkcję, sprzedaż czy świadczenie usług. Przedsiębiorca, który chce skutecznie się rozwijać i utrzymać

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.