Komunikaty PR

Santander Leasing z tytułem Marka Godna Zaufania

2020-04-30  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Biuro prasowe
Attention Marketing

ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/

Zaszczytny tytuł Marka Godna Zaufania 2020 w kategorii leasing trafił do Santander Leasing. Jak co roku organizator badania poprosił przedsiębiorców o spontaniczne wskazanie w 25 kategoriach produktów i usług, do których prezesi i kadra kierownicza mają największe zaufanie. Liderem badania, przeprowadzonego w branży leasingowej, po raz pierwszy został Santander Leasing.

- Dla nas od lat odbiór naszego wizerunku i podejścia do biznesu z punktu widzenia klientów, partnerów biznesowych i rynku odgrywa kluczową rolę. Rozwijamy się stabilnie wspierając od lat inwestycje polskich przedsiębiorców praktycznie z każdej gałęzi gospodarki, również w obecnych czasach niepewności wynikającej z pandemii. Dzieje się tak dzięki strategii biznesowej, którą wyróżniają uniwersalność, elastyczności oraz transparentności warunków umowy leasingu. Tym bardziej chciałbym w imieniu całej Spółki podziękować za zaufanie jakim obdarzyli nas badani przedsiębiorcy w ramach projektu Marka Godna Zaufania – podkreśla Tomasz Jąder, prezes zarządu Santander Leasing. - Jestem przekonany, że uczciwość i dbałość o etykę w biznesie, szczególnie teraz powinny być coraz powszechniejsze. Przedsiębiorcy są świadomi, że świat się kurczy i dostęp do informacji, możliwości efektywnej weryfikacji swoich partnerów są powszechnie dostępne. Działania nieetyczne po prostu nie popłacają – dodaje.


Badanie Marka Godna Zaufania już po raz piąty przeprowadził na zlecenie miesięcznika „My Company Polska” instytut badawczy Kantar Polska, realizując ankietę wśród prawie 1 200 przedsiębiorców. Respondenci (wg stanowisk była to w ponad 43 proc. kadra kierownicza, prawie 34 proc. prezesi oraz ponad 22 proc. specjaliści)
w wypełnionych ankietach wymienili łącznie blisko 250 cenionych przez siebie marek a nagrodzonych zostały firmy w 25 kategoriach branżowych, m.in. takich jak: firma leasingowa, firma ubezpieczenia, audyt finansowy, samochód osobowy czy dostawczy dla firmy, linie lotnicze czy Społeczna Odpowiedzialność Biznesu. W każdej kategorii przedsiębiorcy mogli wskazać tylko jedną markę. Wszystkie pytania dotyczące marek były otwarte. Dało to równe szanse nominacji każdej marce, niezależnie od jej wielkości i zasięgu. Odpowiedzi respondentów w pełni bazowały na ich osobistej wiedzy i doświadczeniu, co jeszcze bardziej podkreśla znaczenie tytułu Marka Godna Zaufania i rolę zaufania przedsiębiorców z segmentu B2C czy B2B.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Attention Marketing
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse BRAK ZDJĘCIA
2025-03-24 | 13:30

Walletto Fintech Poland i rozwój polskiego ekosystemu fintech

Polska scena fintechowa dynamicznie się rozwija, a lokalne firmy technologii finansowej coraz śmielej wkraczają na rynki międzynarodowe. Współpraca Walletto Fintech Poland z Fintech Poland otwiera nowe możliwości
Finanse Obawiasz się bessy na giełdzie? Sprawdź, co łączy największe krachy w historii
2025-03-19 | 10:00

Obawiasz się bessy na giełdzie? Sprawdź, co łączy największe krachy w historii

Giełdę określa się często mianem barometru gospodarki, gdyż w dużej mierze oddaje kondycję najważniejszych spółek i ogólne nastroje na rynku. Tym samym, indeksy
Finanse Siła kobiet w biznesie: Anna Górecka-Kuczmowska na czele finansów i księgowości w Thompson&Stein
2025-03-11 | 06:00

Siła kobiet w biznesie: Anna Górecka-Kuczmowska na czele finansów i księgowości w Thompson&Stein

Anna Górecka-Kuczmowska, z wieloletnim doświadczeniem w branży finansowej, dołączyła do zespołu Thompson&Stein jako Head of Finance and Accounting CEE. Na nowym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.