Komunikaty PR

Santander Leasing z tytułem Marka Godna Zaufania

2020-04-30  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Biuro prasowe
Attention Marketing

ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/

Zaszczytny tytuł Marka Godna Zaufania 2020 w kategorii leasing trafił do Santander Leasing. Jak co roku organizator badania poprosił przedsiębiorców o spontaniczne wskazanie w 25 kategoriach produktów i usług, do których prezesi i kadra kierownicza mają największe zaufanie. Liderem badania, przeprowadzonego w branży leasingowej, po raz pierwszy został Santander Leasing.

- Dla nas od lat odbiór naszego wizerunku i podejścia do biznesu z punktu widzenia klientów, partnerów biznesowych i rynku odgrywa kluczową rolę. Rozwijamy się stabilnie wspierając od lat inwestycje polskich przedsiębiorców praktycznie z każdej gałęzi gospodarki, również w obecnych czasach niepewności wynikającej z pandemii. Dzieje się tak dzięki strategii biznesowej, którą wyróżniają uniwersalność, elastyczności oraz transparentności warunków umowy leasingu. Tym bardziej chciałbym w imieniu całej Spółki podziękować za zaufanie jakim obdarzyli nas badani przedsiębiorcy w ramach projektu Marka Godna Zaufania – podkreśla Tomasz Jąder, prezes zarządu Santander Leasing. - Jestem przekonany, że uczciwość i dbałość o etykę w biznesie, szczególnie teraz powinny być coraz powszechniejsze. Przedsiębiorcy są świadomi, że świat się kurczy i dostęp do informacji, możliwości efektywnej weryfikacji swoich partnerów są powszechnie dostępne. Działania nieetyczne po prostu nie popłacają – dodaje.


Badanie Marka Godna Zaufania już po raz piąty przeprowadził na zlecenie miesięcznika „My Company Polska” instytut badawczy Kantar Polska, realizując ankietę wśród prawie 1 200 przedsiębiorców. Respondenci (wg stanowisk była to w ponad 43 proc. kadra kierownicza, prawie 34 proc. prezesi oraz ponad 22 proc. specjaliści)
w wypełnionych ankietach wymienili łącznie blisko 250 cenionych przez siebie marek a nagrodzonych zostały firmy w 25 kategoriach branżowych, m.in. takich jak: firma leasingowa, firma ubezpieczenia, audyt finansowy, samochód osobowy czy dostawczy dla firmy, linie lotnicze czy Społeczna Odpowiedzialność Biznesu. W każdej kategorii przedsiębiorcy mogli wskazać tylko jedną markę. Wszystkie pytania dotyczące marek były otwarte. Dało to równe szanse nominacji każdej marce, niezależnie od jej wielkości i zasięgu. Odpowiedzi respondentów w pełni bazowały na ich osobistej wiedzy i doświadczeniu, co jeszcze bardziej podkreśla znaczenie tytułu Marka Godna Zaufania i rolę zaufania przedsiębiorców z segmentu B2C czy B2B.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Attention Marketing
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń Biuro prasowe
2024-07-02 | 08:30

Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń

W czasach, gdy coraz więcej codziennych transakcji przenosi się do świata online, bezpieczeństwo kont bankowych jest absolutnym priorytetem. Zachowanie ostrożności podczas logowania jest
Finanse Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?
2024-06-30 | 22:00

Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?

Coraz więcej mówi się o rencie dożywotniej, czyli hipotece odwróconej w modelu sprzedażowym. Zazwyczaj, gdy chcemy kupić nieruchomość, to udajemy się do banku
Finanse Co dalej z wykorzystaniem funduszy unijnych w ramach FENG 2021-2027?
2024-06-27 | 01:00

Co dalej z wykorzystaniem funduszy unijnych w ramach FENG 2021-2027?

Jak podało Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, w ramach wykorzystania środków unijnych z programów na lata 2021-2027 podpisano do 2 czerwca br. umowy na realizację 3 974

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Na rynku kapitałowym brakuje indywidualnych inwestorów. Nowe regulacje UE mają pobudzić ich zaangażowanie

– Rola rynku kapitałowego w rozwoju polskiej gospodarki jest nie do przecenienia – podkreśla Tomasz Orlik, członek zarządu PFR TFI. Jak wskazuje, obecnie kluczowy jest wzrost poziomu inwestycji, a w najbliższych latach przed nami duże wyzwanie w postaci zielonej transformacji. Rynek kapitałowy ma w tym procesie do odegrania ważną rolę, ale do tego potrzebuje aktywnych inwestorów, także indywidualnych. Dlatego pilnie potrzebne są działania, które pobudziłyby ich aktywność i zachęciły do lokowania na rynku oszczędności gospodarstw domowych. Pomóc w tym mają nowe regulacje unijne.

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Transport

Firmy budowlane wyczekują na harmonogram największych krajowych inwestycji. Problemem mogą być terminy i brak rąk do pracy

W kolejnych latach z jednej strony napłynie do Polski  strumień funduszy europejskich z nowej perspektywy oraz Krajowego Planu Odbudowy, z drugiej strony w przygotowaniu są wielkie projekty infrastrukturalne związane z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, kolei dużych prędkości, elektrowni jądrowej czy infrastruktury w obszarze bezpieczeństwa. – Mamy do czynienia z analizą programów po poprzednim rządzie, weryfikacją niektórych inwestycji. Firmy chcą, żeby został podany harmonogram prac – co, kiedy i w jakiej części kraju będzie realizowane, bo one też muszą się do tego przygotować – mówi Adrian Furgalski, prezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Wyzwaniem w realizacji tych inwestycji mogą się okazać braki kadrowe.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.