Komunikaty PR

Smartney wchodzi w finansowanie w e-commerce

2020-12-10  |  12:00
Biuro prasowe

Smartney, innowacyjny fintech, który zadebiutował na polskim rynku dwa lata temu oraz operator płatności Blue Media rozpoczęły współpracę. Jej efektem jest nowy, dedykowany produkt, dzięki któremu klienci kupujący w Internecie mogą zapłacić za swoje zakupy później lub w ratach.  Właścicielem firmy Smartney jest Oney Bank, który jest ekspertem m.in. w zakresie kredytów konsumenckich, płatności oraz innych rozwiązań finansowych i ubezpieczeniowych. Krok polskiej instytucji pożyczkowej Smartney jest odzwierciedleniem strategii Grupy w dążeniu do zapewniania konsumentom wsparcia oraz szytych na miarę rozwiązań.

 

- Rynek e-commerce rośnie bardzo dynamicznie, a my zaczynamy testować rozwiązania dopasowane do naszych warunków oraz partnerów, z którymi planujemy współpracować. Na pewno chcemy, by płatności w sieci przez Pay Smartney stały się ciekawą alternatywa dla konsumentów – mówi Katarzyna Jóźwik, Dyrektor Generalna Smartney. Teraz Smartney uruchomił testy wraz z operatorem Blue Media.

- To dopiero początek naszych działań. W naszej ofercie królują kredyty konsumenckie, które wciąż udoskonalamy o kolejne funkcjonalności. Jednak jako dostawca finansowania chcemy być tu, gdzie nasi klienci, a więc nie mogło nas zabraknąć w finansowaniu zakupów w e-commerce. Pracujemy nad docelowymi rozwiązaniami współpracując z ekspertami tego rynku – dodaje Katarzyna Jóźwik.  

Pay Smartney

Nowy produkt Smartney jest kierowany do osób, które robią zakupy online. Konsument, w momencie dokonywania płatności może wybrać opcję Pay Smartney, a więc zakupić towar teraz i zapłacić wybraną przez siebie metodą później. Obecnie usługa testowana jest w wybranych sklepach, które mają wdrożone u siebie Płatności Online Blue Media. Formularz wniosku, który należy wypełnić jest prosty i krótki, ze znacznie mniejszą liczbą pól niż w przypadku standardowego wniosku pożyczkowego. Smartney weryfikuje osoby starające się o płatności odroczone z wykorzystaniem usługi AIS od Blue Media, który jest licencjonowanym przez KNF podmiotem. Wystarczy wiec, że klient zaloguje się do swojej bankowości elektronicznej w trakcie procesu zakupowego, a decyzja o pożyczce i przelew środków odbędzie się w pełni automatycznie. Skorzystanie z Pay Smartney nie wymaga od klienta żadnych dodatkowych czynności. W krótkim czasie środki za zamówione towary trafiają na konto sklepu i towar jest wysyłany do klienta. Jeśli kupujący w ciągu 30 dni dokona pełnej spłaty kwoty, za którą dokonał zakupu, nie poniesie żadnych kosztów pożyczki. Po tym terminie może dokonywać płatności w ratach, których wysokość znana jest już w momencie wybrania usługi Pay Smartney.

- Mamy nadzieje, że różne oferty finansowania płatności za zakupy pod parasolem Pay Smartney w niedługim czasie będą dostępne w wielu sklepach online w Polsce. Pracujemy nad tym z naszymi partnerami. Doświadczenia rynków zachodnich wskazują, że to bardzo pożądane przez klientów rozwiązania, czego symptomy zdecydowanie widać już teraz w Polsce – podsumowuje Katarzyna Jóźwik, Dyrektor Generalna Smartney.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Pożyczki online dla Polaków mieszkających za granicą – kto może je dostać i na jakich warunkach? Biuro prasowe
2025-07-17 | 08:00

Pożyczki online dla Polaków mieszkających za granicą – kto może je dostać i na jakich warunkach?

Pożyczki online a emigracja – dlaczego warto o nich mówić?  Coraz więcej Polaków wybiera życie za granicą, szukając stabilizacji, lepszych zarobków
Finanse Nie tylko dla gigantów. Jak zarządzanie emisjami pomaga MŚP sięgać po zielone finansowanie
2025-07-17 | 06:00

Nie tylko dla gigantów. Jak zarządzanie emisjami pomaga MŚP sięgać po zielone finansowanie

Dzisiaj zarządzanie firmą to znacznie więcej niż troska o produkcję, sprzedaż czy świadczenie usług. Przedsiębiorca, który chce skutecznie się rozwijać i utrzymać
Finanse Jak zapewnić bezpieczne transakcje w swoim sklepie online?
2025-07-09 | 14:40

Jak zapewnić bezpieczne transakcje w swoim sklepie online?

Zakupy internetowe zapewniają dużą wygodę. Nie trzeba jeździć po sklepach w różnych lokalizacjach, by znaleźć coś dla siebie. To duża oszczędność czasu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.