Smartney wprowadza do swojej oferty ubezpieczenia
Maciej Kikta
Smartney Grupa Oney S.A.
Krakowiaków 44
02-255 Warszawa
maciej.kikta|smartney.pl| |maciej.kikta|smartney.pl
512278645
www.smartney.pl
Smartney wprowadza ubezpieczenia do swojej oferty
Smartney, lider rynku lendtech w Polsce wprowadził do swojej oferty nową kategorię produktów - nowoczesne ubezpieczenie. To istotna nowość w ofercie Smartney, który do tej pory doskonalił się w udzielaniu wygodnych pożyczek i kredytów ratalnych dostępnych w szybkich procesach online, e-commerce oraz punktach sprzedaży stacjonarnej. Rozszerzanie palety produktów finansowych to jeden z kluczowych elementów długofalowej strategii spółki. Najnowszy produkt powstał we współpracy z Oney Insurance – spółką ubezpieczeniową należącą, podobnie jak Smartney, do międzynarodowej grupy bankowej Oney.
Na dynamicznie zmieniającym się rynku finansowym kluczowe jest dostarczanie Klientom produktów jak najlepiej odpowiadających ich potrzebom oraz wnoszących dla nich realną wartość. Analizując charakterystykę swoich klientów, Smartney dopasował propozycję ubezpieczeniową dokładnie do ich potrzeb - tak powstała oferta łącząca w sobie ubezpieczenie na wypadek nieszczęśliwych wypadków lub choroby, ochronę zakupów oraz zabezpieczenia na wypadek nagłej utraty pracy.
“Unikalna konstrukcja produktu ma wiele zalet dla cyfrowego, aktywnego klienta. Takiego, jak klienci Smartney. Już od połowy grudnia mogą się oni zapoznać ze szczegółami nowego ubezpieczenia wnioskując o pożyczkę gotówkową na stronie internetowej.” mówi Tomasz Kacprzak, CCO Smartney. Ubezpieczenie jest całkowicie dobrowolne, a proces zakupu prowadzony jest w pełni online.
Rozwiązanie przygotowano wspólnie z Oney Insurance, spółką mającą międzynarodowe doświadczenie na rynkach ubezpieczeniowych. Współpraca z ubezpieczycielem należącym do tej samej grupy bankowej umożliwia Smartney zaoferowanie nowocześnie skrojonego produktu w konkurencyjnej cenie, ułatwia integrację procesową oraz pozwala na wykorzystanie doświadczenia i know-how wypracowanego już w Grupie Oney. Jest uzupełnieniem oferty pożyczkowej i pierwszym z serii nowych produktów planowanych przez Smartney.
„Smartney rozwijamy kierując się długoterminową zrównoważoną strategią. Do tej pory skupialiśmy się na nowatorskich pożyczkach gotówkowych oraz kredytach ratalnych, ale zgodnie z zapowiedziami rozszerzamy naszą ofertę o nowoczesne ubezpieczenia. Wprowadzając nowy produkt korzystamy z doświadczeń Oney Insurance, tym samym tworząc kolejne synergie w ramach Grupy Oney. Wspólnie dostarczymy naszym Klientom produkt, który będzie dla nich przydatny, dostępny na przejrzystych zasadach i który dobrze odpowiada na potrzeby cyfrowych konsumentów.” – Katarzyna Jóźwik, prezes zarządu Smartney Grupa Oney.
Smartney wchodząc w 2019 roku na rynek stworzył zupełnie nową kategorię usług finansowych – łącząc bankową solidność i bezpieczeństwo z fintechową wygodą i szybkością rozpatrywania wniosków. Oferowane przez Smartney pożyczki wielokrotnie zajmowały w rankingach pierwsze miejsce pod względem oferowanych cen i korzyści, podczas gdy sam proces pożyczkowy należy do najszybszych na rynku. Smartney wprowadził również na rynek OneyRaty – pierwsze fintechowe rozwiązanie dla kredytów ratalnych bazujące na nowoczesnej aplikacji, adresowane również dla sklepów stacjonarnych. Wszystko dzięki opartych na nowoczesnych technologiach procesach, doskonałej analityce danych i wysokiemu poziomowi automatyzacji.
Prognozy inwestycyjne Generali Investments TFI na 2025 rok
5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego
Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Transport
Ruch Ryanaira z Modlina spadnie w sezonie letnim o 30 proc. Przewoźnik obsłuży tam o ponad milion pasażerów mniej niż w 2024 roku
Ryanair zakończył negocjacje z lotniskiem w Modlinie. Nie udało się podpisać wieloletniej umowy rozwojowej, w efekcie letnia siatka połączeń będzie o ok. 30 proc. mniejsza niż rok wcześniej. Przewoźnik zlikwiduje 11 tras i zredukuje częstotliwość na kolejnych 28 połączeniach, łączna liczba oferowanych miejsc z lotniska spadnie o ponad milion. – Jedynym powodem redukcji jest kwestia cen w Modlinie, które w tej chwili są wyższe niż rok czy dwa lata temu – tłumaczy Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Prawo
UE wciąż zmaga się z dużą presją migracyjną. Przemytnicy ludzi czerpią miliardowe zyski
Z danych Frontexu wynika, że w ub.r. liczba nielegalnych migracji do UE spadła o 38 proc., ale presja migracyjna na Europę wciąż pozostaje duża. Europol podaje, że 90 proc. migrantów korzysta z usług przemytników, co sprawia, że ten proceder jest jednym z najbardziej dochodowych obszarów przestępczości zorganizowanej, a pozyskane w ten sposób pieniądze mogą być przekazywane organizacjom terrorystycznym. Dlatego też europosłowie podkreślają m.in. konieczność dalszego zwiększenia finansowania Frontexu i lepszej współpracy między agencjami bezpieczeństwa.
Zdrowie
Eksperci: e-papierosy to poważny problem wśród dzieci. Nowe przepisy to dobry krok, ale absolutnie niewystarczający
Konsumpcja e-papierosów wśród młodzieży rośnie alarmująco: statystyki pokazują, że sięga po nie już ponad 20 proc. nastolatków w wieku 13–15 lat. Eksperci alarmują, że takie produkty są specjalnie zaprojektowane pod młodych użytkowników, oferując atrakcyjne smaki, opakowania i marketing. Rząd skierował do Sejmu projekt nowelizacji przepisów, który wprowadza zakaz sprzedaży wszystkich e-papierosów i woreczków nikotynowych nieletnim oraz ogranicza możliwość ich używania w miejscach publicznych. Jednak specjaliści podkreślają, że konieczne jest dalsze uszczelnienie przepisów, zwłaszcza w zakresie sprzedaży internetowej. Konsultant krajowy ds. zdrowia publicznego, prof. Łukasz Balwicki, mówi wprost, że należy wyeliminować z obrotu jednorazowe e-papierosy, jako produkty najbardziej atrakcyjne dla dzieci i młodzieży.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.