Komunikaty PR

Startuje Kubota Rental

2020-02-03  |  14:05
Biuro prasowe
Kontakt
Biuro prasowe
Attention Marketing

ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/

Santander Leasing i Kubota uruchamiają pierwszy wśród dealerów sprzętu komunalnego produkt najmu

– Kubota Rental.

 

Od lat obie marki bardzo aktywnie działają w obszarze finansowania fabrycznego maszyn i urządzeń w segmencie rolniczym. Poszerzona współpraca to uzupełnienie oferty finansowania sprzętu komunalnego
i wprowadzenie pierwszy raz na rynek czterech elastycznych ofert w formie najmu maszyn.

 

W ofercie Kubota w gamie komunalnej dostępne są trzy główne kategorie maszyn – ciągniki kompaktowe o mocach od 12 do 62 KM, 11 typów kosiarek oraz małe pojazdy użytkowe o nazwie RTV, przeznaczone do poruszania się na ciężkim terenie z różnego rodzaju osprzętem.

- Coraz częściej spotykamy się ze stwierdzeniem, że lepiej wynajmować niż posiadać. Co więcej od lat najem rozwija się dynamicznie na całym świecie. Ten trend idealnie odzwierciedla sens przygotowanej wspólnie z marką Kubota, nowej na polskim rynku oferty najmu sprzętu komunalnego – mówi Mariusz Włodarczyk, dyrektor zarządzający Santander Leasing. Z perspektywy odbiorców naszego rozwiązania nowa oferta ma wymiar nie tylko ekonomiczny, ale także ekologiczny. Od lat dostarczamy naszym klientom elastyczne i uniwersalne możliwości inwestowania w środki trwałe ułatwiające prowadzenie biznesu. Propozycja finansowania najmu maszyn komunalnych jest naturalnym krokiem poszerzania oferty o nowe rozwiązania, czego przykładem jest wypracowana wspólnie z partnerem Kubota propozycja: Kubota Finance. Nasza długoletnia współpraca jest bardzo efektywna, tak więc panująca obecnie koniunktura i trendy rynkowe to dobry moment, by ją dodatkowo wzmocnić – dodaje.

Marka Kubota to niekwestionowany lider rynku maszyn komunalnych w Polsce z blisko 44 proc. udziałem w rynku (w zakresie 0 – 40 KM - gama kompaktowa). Z ostatnich danych sprzedaży za okres od stycznia do grudnia 2019 r. producent odnotował 47 proc. wzrost sprzedaży r/r.

- Bardzo cieszymy się z poszerzenia współpracy z Santander Leasing. Główny cel powstania nowych produktów to przygotowanie oferty dla klientów, którzy są zainteresowani najmem średnioterminowym. Mówimy tutaj np. o wygranym przetargu od 1-2 lata, gdzie leasing tego typu urządzeń na tak krótki okres nie jest możliwy. Nas klienci byli dotąd skazani na zakup sprzętu używanego – podkreśla Waldemar Zaremba, szef działu sprzedaży segmentu maszyn komunalnych Kubota. - Druga grupa potencjalnych klientów to podmioty zainteresowane najmem krótkoterminowym (od 1 dnia do 3 miesięcy). Ta oferta skierowana do przedsiębiorców specjalizujących się w określonych działaniach – tutaj zamierzamy zainteresować tych klientów, którzy wykonują mniejsze i krótkie zlecenia o charakterze porządkowym, budowlanym czy ogrodniczym – dodaje.

W ofercie finansowania Santander Leasing, w ramach oferty produktowej Kubota Rental znajdują się wszystkie zarówno nowe, jak i używane do 4 lat maszyny komunalne japońskiego producenta. Wynajem maszyn komunalnych dostępny jest u wybranych autoryzowanych dealerów marki Kubota w Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Attention Marketing
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe Biuro prasowe
2025-06-11 | 17:00

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

- Wkrótce będziemy omawiać 13 pakiet deregulacyjny. Mamy już 350 propozycji zmian w przepisach, z tego 150 skierowanych do realizacji. Obecna deregulacja poprawiła atmosferę
Finanse Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD
2025-06-11 | 13:40

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD

Wraz z rosnącą popularnością inwestowania na rynkach finansowych, zwiększa się liczba osób lokujących kapitał w kontrakty na różnicę (CFD). Nic w tym
Finanse Pożyczka na spłatę chwilówek
2025-06-09 | 11:30

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?

Chwilówki są szybkie, łatwe do zdobycia i często reklamowane jako sposób na drobne, pilne wydatki. Kiedy jednak zaczyna się brać jedną po drugiej, w bardzo prosty

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.