Stripe wprowadza funkcję Adaptive Pricing
Stripe wprowadza funkcję Adaptive Pricing
- Ceny są automatycznie przeliczane na walutę klienta, co prowadzi do wyższych współczynników konwersji
- Eliminuje potrzebę ręcznego ustalania cen w wielu walutach i nadążania za ich zmieniającymi się kursami
- Umożliwia korzystanie z metod płatności, które są dostępne tylko wtedy, gdy ceny są prezentowane w lokalnych walutach, dzięki czemu kupujący mogą płacić w dowolny sposób, a firmy mogą łatwiej próbować wejść na nowe rynki
Firma Stripe, oferująca cyfrową infrastrukturę finansową dla biznesu, wprowadziła funkcję Adaptive Pricing, dzięki której użytkownicy mogą prezentować ceny swoim klientom w preferowanej przez nich walucie lokalnej. Użytkownicy Stripe na całym świecie mogą uruchomić Adaptive Pricing jednym kliknięciem w swoim panelu. Stripe wspiera z rozwiązaniem Adaptive Pricing firmy z ponad 50 krajów, umożliwiając im zaoferowanie lokalnych walut dla klientów z ponad 150 krajów z całego świata.
"Zaskakujące jest, jak łatwo można wprowadzić potrzebne w płatnościach rozwiązania. Kupujący online nabywają więcej towarów za granicą. Zauważyliśmy, że firmy korzystające z Adaptive Pricing notują wzrost przychodów ze sprzedaży zagranicznej o średnio 17,8%”. powiedział Abhinav Tiwari, kierownik ds. produktu w Stripe.
Z obserwacji Stripe wynika, że 90% klientów wybiera płatność w rodzimej walucie, jeśli mają taką możliwość. Częściowo dlatego, że klienci mogą wtedy skorzystać z lokalnych metod płatności, które wymagają podania lokalnej waluty. Adaptive Pricing automatycznie umożliwia realizację transakcji poprzez Alipay, Bancontact, EPS, iDEAL, P24, SEPA Direct Debit, WeChat Pay i inne metody płatności.
Szczegóły są dostępne tutaj: https://docs.stripe.com/payments/checkout/adaptive-pricing
Walletto Fintech Poland i rozwój polskiego ekosystemu fintech

Obawiasz się bessy na giełdzie? Sprawdź, co łączy największe krachy w historii

Siła kobiet w biznesie: Anna Górecka-Kuczmowska na czele finansów i księgowości w Thompson&Stein
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.