Stripe wprowadza funkcję Adaptive Pricing
Stripe wprowadza funkcję Adaptive Pricing
- Ceny są automatycznie przeliczane na walutę klienta, co prowadzi do wyższych współczynników konwersji
- Eliminuje potrzebę ręcznego ustalania cen w wielu walutach i nadążania za ich zmieniającymi się kursami
- Umożliwia korzystanie z metod płatności, które są dostępne tylko wtedy, gdy ceny są prezentowane w lokalnych walutach, dzięki czemu kupujący mogą płacić w dowolny sposób, a firmy mogą łatwiej próbować wejść na nowe rynki
Firma Stripe, oferująca cyfrową infrastrukturę finansową dla biznesu, wprowadziła funkcję Adaptive Pricing, dzięki której użytkownicy mogą prezentować ceny swoim klientom w preferowanej przez nich walucie lokalnej. Użytkownicy Stripe na całym świecie mogą uruchomić Adaptive Pricing jednym kliknięciem w swoim panelu. Stripe wspiera z rozwiązaniem Adaptive Pricing firmy z ponad 50 krajów, umożliwiając im zaoferowanie lokalnych walut dla klientów z ponad 150 krajów z całego świata.
"Zaskakujące jest, jak łatwo można wprowadzić potrzebne w płatnościach rozwiązania. Kupujący online nabywają więcej towarów za granicą. Zauważyliśmy, że firmy korzystające z Adaptive Pricing notują wzrost przychodów ze sprzedaży zagranicznej o średnio 17,8%”. powiedział Abhinav Tiwari, kierownik ds. produktu w Stripe.
Z obserwacji Stripe wynika, że 90% klientów wybiera płatność w rodzimej walucie, jeśli mają taką możliwość. Częściowo dlatego, że klienci mogą wtedy skorzystać z lokalnych metod płatności, które wymagają podania lokalnej waluty. Adaptive Pricing automatycznie umożliwia realizację transakcji poprzez Alipay, Bancontact, EPS, iDEAL, P24, SEPA Direct Debit, WeChat Pay i inne metody płatności.
Szczegóły są dostępne tutaj: https://docs.stripe.com/payments/checkout/adaptive-pricing

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.