Stripe wyróżniony przez Gartnera za swój produkt rozliczeniowy
- Stripe został uznany za Lidera w raporcie Gartner Magic Quadrant 2024 nt. aplikacji do rozliczeń cyklicznych
- Aplikacja Stripe Billing zarządza setkami milionów subskrypcji dla ponad 300 000 firm.
Firma Stripe, oferująca cyfrową infrastrukturę finansową dla biznesu, ogłosiła dziś, że została uznana za Lidera w raporcie Gartner Magic Quadrant nt. aplikacji do rozliczeń cyklicznych. Aplikacja Billing to obecnie już drugi produkt firmy Stripe, obok jej narzędzi obsługi płatności, który został uznany przez analityków branżowych za lidera w swojej kategorii.
Wprowadzona na rynek w 2018 roku Stripe Billing to aplikacja, która pomaga ponad 300 000 firm zarządzać sposobem pobierania opłat od klientów. Dla większości firm system rozliczeń cyklicznych jest tak samo ważny jak zdolność do przyjmowania płatności, choć występują tu istotne różnice: system fakturowania zarządza tym, ile naliczyć, komu naliczyć i kiedy.
Stripe Billing umożliwia firmom zaplanowanie i zarządzanie całym swoim procesem finansowym, ułatwiając tworzenie planów fakturowania, dostosowywanie strategii cenowej, obliczanie należnych kwot, przeglądanie nadchodzących faktur, stosowanie rabatów, wysyłanie przypomnień o płatnościach i ich śledzenie oraz wiele więcej. Stripe Billing obsługuje szeroki zakres modeli fakturowania, w tym umowy sprzedaży, ceny warstwowe i fakturowanie na podstawie zużycia. To najłatwiejszy sposób na prowadzenie nowoczesnego, globalnego systemu rozliczeń.
To pierwszy raz, kiedy Stripe Billing został oceniony w raporcie Gartnera Magic Quadrant. Stripe został uznany za Lidera za swoje możliwości wdrażania oraz jakość i przekrojowość wizji w swoim segmencie rynku. Ostatnie sukcesy aplikacji Billing obejmują wprowadzenie nowych funkcji dla dużych przedsiębiorstw oraz dla rozliczania na podstawie zużycia, a także rosnącą liczbę użytkowników wśród firm B2B i B2C z różnych branż - od technologii i opieki zdrowotnej po media i edukację.
Stripe Billing odnotowuje szczególnie szybki wzrost popularności wśród wiodących firm zajmujących się sztuczną inteligencją. Te firmy mają wysokie początkowe koszty obliczeniowe, co motywuje je do szybkiej komercjalizacji swoich działań. Wiele z nich, w tym OpenAI, Anthropic, Perplexity i Midjourney, korzysta z aplikacji Billing, aby przyspieszyć wzrost przychodów i zmniejszyć odpływ klientów.
Firmy na całym świecie używają Stripe Billing do zarządzania setkami milionów subskrypcji. Wśród nich są TF1, francuska sieć telewizyjna; Tokyu, japońska firma z branży nieruchomości i hotelarstwa, mająca ponad 100-letnią historię; Atlassian, australijska platforma do współpracy zespołowej; Passenger, brytyjska platforma biletowa dla transportu publicznego; oraz TV 2, duża norweska usługa streamingowa.
Dotychczas, aby firma mogła korzystać z aplikacji Billing, musiała również korzystać z aplikacji Stripe do płatności. Mając na względzie ułatwienie rozliczeń dużym przedsiębiorcom stosującym różnorodne rozwiązania, Stripe ogłosił w kwietniu, że firmy mogą korzystać z aplikacji Billing, przetwarzając jednocześnie płatności przy pomocy systemów innych dostawców. W Europie użytkownicy Stripe mogą już zarządzać w Stripe Billing subskrypcjami przetwarzanymi przez PayPal.
"Systemy rozliczeniowe powinny dostosowywać się do potrzeb użytkowników, a nie na odwrót. Wyróżnienie Stripe Billing przez Gartnera potwierdza nasze zaangażowanie w pomaganie naszym użytkownikom w zwiększaniu przychodów poprzez wspieranie unikalnych, internetowych modeli biznesowych opartych na Stripe" - powiedziała Eileen O'Mara, dyrektorka ds. przychodów w Stripe.
Stripe Billing jest częścią pakietu Revenue and Finance Automation Stripe, który pomaga użytkownikom zarządzać całym cyklem przychodów, w tym fakturami, rozliczeniami, podatkami, uznawaniem przychodów i raportowaniem. Pakiet oprogramowania jest używany przez setki tysięcy firm, w tym GitHub, Figma i Duolingo. Udział w rocznym przychodzie firmy pakietu Revenue and Finance Automation Stripe ma w najbliższych miesiącach przekroczyć 500 milionów dolarów.
Szczegóły są dostępne tutaj: https://stripe.com//newsroom/news/stripe-named-a-leader-by-gartner
Zastrzeżenie: Gartner nie popiera żadnego dostawcy, produktu ani usługi przedstawionej w swoich publikacjach badawczych i nie doradza użytkownikom technologii, aby wybierali wyłącznie tych dostawców, którzy uzyskali najwyższe oceny lub inne oznaczenia. Publikacje badawcze Gartnera zawierają opinie organizacji badawczej Gartner i nie powinny być interpretowane jako fakty. Gartner zrzeka się wszelkich gwarancji, wyraźnych lub dorozumianych, w odniesieniu do tych badań, w tym wszelkich gwarancji handlowych lub przydatności do określonego celu.
GARTNER jest zastrzeżonym znakiem towarowym i usługowym Gartner, Inc. i/lub jego podmiotów stowarzyszonych w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie i jest używany za ich zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone. Magic Quadrant jest zastrzeżonym znakiem towarowym Gartner, Inc. i/lub jego podmiotów stowarzyszonych i jest używany za ich zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.