Sygnatariusze Deklaracji Odpowiedzialnej Sprzedaży przyłączają się do obchodów Ś
Grupa ANG
Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
edyta.miszczuk|grupaang.pl| |edyta.miszczuk|grupaang.pl
660128428
grupaang.pl
W czwartek 20 maja obchodzony jest coroczny Światowy Dzień Wiedzy o Dostępności (ang. Global Accessibility Awareness Day – GAAD). Jego cel to zwracanie uwagi na konieczność usuwania barier, które osobom z niepełnosprawnościami utrudniają dostęp do informacji. Bank BNP Paribas, Santander Bank Polska oraz Grupa ANG - pierwsi Sygnatariusze Deklaracji Odpowiedzialnej Sprzedaży, podkreślają jak istotna jest dostępność produktów i usług finansowych dla osób ze szczególnymi potrzebami.
Deklaracja Odpowiedzialnej Sprzedaży to projekt, zainicjowany przez firmy z branży finansowej, którego gospodarzem jest Federacja Konsumentów oraz Fundacja Nienieodpowiedzialni. Jego celem jest poprawa standardu usług na rynku, przeciwdziałanie nieuczciwym praktykom sprzedażowym oraz m.in. upowszechnianie najwyższych standardów etycznych w relacjach przedstawicieli branży finansowej z klientami.
Najważniejsze założenia Deklaracji Odpowiedzialnej Sprzedaży to:
- Prostota – produkty i usługi powinny być dopasowane do potrzeb klienta, a zasady ich zakupu przejrzyste – zrozumiałe dla wszystkich;
- Uczciwość – usługi muszą być promowane w sposób transparentny i rzetelny;
- Wrażliwość – każdy jest traktowany z szacunkiem. Osobom, które potrzebują więcej wsparcia i zrozumienia okazywana jest szczególna troska;
- Głos klienta – kluczowe jest wsłuchiwanie się w potrzeby klienta, oferowanie możliwości prostego dwustronnego kontaktu.
- To dla nas ważne zobowiązanie. Chcemy na co dzień pokazywać naszym klientom, że o nich dbamy i dostosowujemy się do ich potrzeb. Szczególną troską otaczamy te osoby, dla których podjęcie niektórych działań, wymaga znacznego wysiłku – ze względu na niepełnosprawność, stan zdrowia czy wiek. Systematycznie wprowadzamy udogodnienia ułatwiające im dostęp do naszych produktów. Projektując usługi konsultujemy się z ekspertami od dostępności – tłumaczy Maria Krawczyńska, Dyrektor Biura Społecznej Odpowiedzialności Biznesu Bank BNP Paribas.
- Santander Bank Polska jest jednym z inicjatorów Deklaracji Odpowiedzialnej Sprzedaży. Jesteśmy zaangażowani w tę inicjatywę od samego początku, ponieważ dbanie o najwyższe standardy etyczne, mówienie do klientów zrozumiałym językiem oraz oferowanie transparentnych produktów są podstawowymi założeniami naszej strategii odpowiedzialnej bankowości. Nasze działania od lat wpisują się w ideę Światowego Dnia Wiedzy o Dostępności. Jednym z filarów naszej strategii jest inkluzywna bankowość, czyli włączanie na rynek finansowy osób, które ze względu na stan zdrowia czy wiek, nie miały dostępu do produktów bankowych. Od 10 lat prowadzimy również działania w programie „Obsługa bez barier”. Od tego czasu dostosowaliśmy architektonicznie wybrane placówki, wprowadziliśmy zdalną obsługę wideo w Polskim Języku Migowym. Bankomaty z udogodnieniami, które stanowią już blisko 90% całej sieci urządzeń. Regularnie prowadzimy też działania edukacyjne dla osób starszych, by pomóc im – szczególnie w pandemii – korzystać z rozwiązań zdalnych i mobilnych - mówi Joanna Jabłońska – Białowąs Chief Customer Officer w Santander Bank Polska.
- Grupa ANG to firma, której rolą jest służenie ludziom. Kwestie przeciwdziałania wykluczeniom i poszanowania praw człowieka są dla nas bardzo istotne. Naszą misją jest dostarczanie klientom usług finansowych, których potrzebują, które rozumieją, za godziwą cenę i na które ich stać. Szukamy rozwiązań, które znoszą bariery w porozumiewaniu się, chcemy, aby każdy klient, mógł korzystaćbz usług naszych ekspertów. Dzięki tłumaczeniom migowym online, będzie to możliwe z każdego miejsca i w prosty sposób. W połowie czerwca, jako pierwszy pośrednik kredytowy i ubezpieczeniowy, uruchomimy usługę Tłumacza Migam – podsumowuje Artur Nowak-Gocławski, Prezes Zarządu, Grupa ANG.
Deklaracja Odpowiedzialnej Sprzedaży wyznacza ramy odpowiedzialności wobec konsumenta, promuje działania wykraczające poza wymagania określone prawem i zachęca do ciągłego doskonalenia się w tym obszarze. W ten sposób branża finansowa może zwiększyć pozytywny wpływ na otoczenie oraz lepiej służyć społeczeństwu i gospodarce. Produkty i usługi finansowe są niezbędne każdemu człowiekowi.
Więcej informacji o Deklaracji znajduje się na stronie www.odpowiedzialnasprzedaż.pl

Czy warto korzystać z grid tradingu w inwestowaniu?

Po ludzku o PIT-8C

Josip Heit, założyciel GSB Germany w wywiadzie na temat przyszłości branży fintech
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.