Terminal płatniczy w telefonie i tablecie – eService tom na Android
- eService wprowadza nową – rozszerzoną wersję rozwiązania umożliwiającego przyjmowanie płatności zbliżeniowych za pomocą telefonów, tabletów oraz innych urządzeń z systemem Android.
- Rozwiązanie korzysta z innowacyjnej aplikacji – eService terminal on mobile (eService tom), przygotowanej we współpracy z jednym z największych na świecie dostawców zaawansowanych technologii płatniczych – Global Payments.
- Aplikacja eService tom zastąpi oferowane dotąd rozwiązanie – LikePOS. Jego użytkownicy skorzystają ze wszystkich możliwości nowej aplikacji na niezmienionych warunkach. Wystarczy, że pobiorą nową aplikację i uruchomią zgodnie ze wskazówkami przekazanymi przez eService.
- Nasza nowa aplikacja umożliwia wygodne korzystanie z funkcji terminala płatniczego na telefonach, tabletach oraz innych urządzeniach z systemem Android. Opiera się na rozwiązaniu, które z sukcesem zostało przetestowane i docenione przez użytkowników już na kilku rynkach europejskich, a także na opiniach i wskazówkach naszych klientów korzystających z aplikacji LikePOS. Proponujemy polskim przedsiębiorcom nową jakość terminala w telefonie, oferując przy tym więcej możliwości łatwego i bezpiecznego przyjmowania płatności. Wśród nich, na uwagę zasługuje chociażby możliwość integracji aplikacji terminalowej z innymi aplikacjami służącymi do sprzedaży czy obsługi klientów. Oznacza to oszczędność czasu, większą efektywność i wygodę zarówno dla przedsiębiorcy korzystającego z naszej aplikacji, jak i dla jego klientów. Te zalety sprawiają, że postanowiliśmy zastąpić dotychczasowe rozwiązanie – LikePOS, nową aplikacją pod nazwą „eService tom” – mówi Joanna Seklecka, prezes Zarządu eService.
eService tom – Terminal aplikacyjny na Android z nowymi funkcjami
Terminal płatniczy w telefonie i tablecie, z nową aplikacją eService tom wprowadza szereg funkcji i udogodnień, które podnoszą komfort i efektywność przyjmowania płatności. Może być używany zarówno w działalności prowadzonej stacjonarnie, jaki i mobilnie – w dowolnym miejscu, w którym jest zasięg sieci komórkowej lub WiFi. Pozwala obsługiwać transakcje płatnicze realizowane za pomocą kart zbliżeniowych Visa i Mastercard, płatności GPay (Google Pay), Apple Pay oraz BLIK-iem zbliżeniowym. Obsługuje również inne płatności zbliżeniowe np. zegarkiem lub innym virtualnym nośnikiem kart płatniczych.
W nowym rozwiązaniu proponowanym przez eService użytkownicy zyskują wygodny dostęp do historii transakcji oraz łatwiejszą obsługę związanych z nimi operacji – np. unieważnienia transakcji bezpośrednio w aplikacji. Aby przyspieszyć obsługę typowych transakcji mogą też ustalić predefiniowane kwoty, odpowiadające wartości najczęściej przyjmowanych płatności oraz skorzystać z wielu opcji generowania i wysyłki potwierdzeń transakcji. Wśród nich są do wyboru: e-mail, SMS lub kod QR, a dzięki możliwości połączenia z drukarką USB/Bluetooth, także tradycyjna forma papierowa.
Ważną cechą rozwiązania jest możliwość integracji aplikacji eService tom z innymi aplikacjami służącymi do sprzedaży lub obsługi klientów. Dzięki niej znajduje ono zastosowanie na przykład w lokalach gastronomicznych, gdzie współpracuje z systemami obsługi zamówień, czy w minibusach, gdzie współpracuje z aplikacją do sprzedaży biletów.
Następca LikePOS z nowymi perspektywami
Wprowadzenie nowej aplikacji do przyjmowania płatności za pomocą telefonów i innych urządzeń z systemem Android jest elementem działań, których celem jest znaczne zwiększenie użyteczności i uniwersalności tego typu rozwiązań. W planach eService jest zwiększanie ich możliwości poprzez dodanie kolejnych obsługiwanych metod płatności np. kodów BLIK.
Już teraz możliwości aplikacji tom – terminal on mobile są większe niż w dotychczas oferowanego rozwiązania pod nazwą LikePOS. Sprawia to, że wraz z udostępnieniem nowej aplikacji zostanie ono wycofane z oferty, a niedługo później całkowicie wyłączone.
Terminal w telefonie bezpłatnie – ze wsparciem Programu Polska Bezgotówkowa
Przedsiębiorcy, którzy w ciągu ostatniego roku nie użytkowali terminali płatniczych i są zainteresowani rozpoczęciem przyjmowania płatności za pomocą własnego urządzenia z aplikacją eService tom, mogą skorzystać z dofinansowania w Programie Polska Bezgotówkowa. Dzięki niemu otrzymają możliwość bezpłatnego korzystania z terminala przez 12 miesięcy. Więcej na ten temat znajdą na stronie www.bezgotowki.pl.
Niezależnie od tego, czy przedsiębiorca korzysta z Programu Wsparcia Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego czy z oferty komercyjnej, by zacząć używać nowej aplikacji i zmienić swoje urządzenie z systemem Android w wygodny i mobilny terminal płatniczy, powinien mieć lub zawrzeć umowę z eService, a następnie pobrać i zainstalować aplikację eService tom, zgodnie z kilkoma prostymi wskazówkami otrzymanymi w e-mailu powitalnym. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się na: www.eservice.pl/tom.
Aplikacja eService tom współpracuje z urządzeniami z systemem Android w wersji co najmniej 8.1 oraz z funkcją NFC, nie ograniczając przy tym funkcjonalności i wydajności urządzenia, na którym działa.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Ailleron Innovation Forum 2025: Przyszłość finansów zaczyna się tutaj
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża materiałów budowlanych ostrzega przed rosnącym importem ze Wschodu. Rząd zapowiada działania w tym kierunku
Polscy przedstawiciele branży materiałów budowlanych są zaniepokojeni skalą importu wyrobów spoza Unii Europejskiej. Postępujące uzależnienie europejskiego rynku od dostaw z krajów o niższych standardach środowiskowych, pracowniczych i jakościowych skutkuje nie tylko osłabieniem jego konkurencyjności, spadkiem krajowej produkcji i redukcją miejsc pracy, ale również ucieczką emisji CO2. Branża apeluje więc o wprowadzenie zmian w zakresie handlu, w tym o wyrównanie stawek celnych na materiały budowlane. Rząd zapowiada podjęcie działań, które będą wspierać krajową branżę.
Ochrona środowiska
Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.
Handel
Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.