Komunikaty PR

Terminal płatniczy w telefonie i tablecie – eService tom na Android

2024-08-13  |  10:41
  • eService  wprowadza nową – rozszerzoną wersję rozwiązania umożliwiającego przyjmowanie płatności zbliżeniowych za pomocą telefonów, tabletów oraz innych urządzeń z systemem Android.
  • Rozwiązanie korzysta z innowacyjnej aplikacji – eService terminal on mobile (eService tom), przygotowanej we współpracy z jednym z największych na świecie dostawców zaawansowanych technologii płatniczych – Global Payments.
  • Aplikacja eService tom zastąpi oferowane dotąd rozwiązanie – LikePOS. Jego użytkownicy skorzystają ze wszystkich możliwości nowej aplikacji na niezmienionych warunkach. Wystarczy, że pobiorą nową aplikację i uruchomią zgodnie ze wskazówkami przekazanymi przez eService.

- Nasza nowa aplikacja umożliwia wygodne korzystanie z funkcji terminala płatniczego na telefonach, tabletach oraz innych urządzeniach z systemem Android. Opiera się na rozwiązaniu, które z sukcesem zostało przetestowane i docenione przez użytkowników już na kilku rynkach europejskich, a także na opiniach i wskazówkach naszych klientów korzystających z aplikacji LikePOS. Proponujemy polskim przedsiębiorcom nową jakość terminala w telefonie, oferując przy tym więcej możliwości łatwego i bezpiecznego przyjmowania płatności. Wśród nich, na uwagę zasługuje chociażby możliwość integracji aplikacji terminalowej z innymi aplikacjami służącymi do sprzedaży czy obsługi klientów. Oznacza to oszczędność czasu, większą efektywność i wygodę zarówno dla przedsiębiorcy korzystającego z naszej aplikacji, jak i dla jego klientów. Te zalety sprawiają, że postanowiliśmy zastąpić dotychczasowe rozwiązanie – LikePOS, nową aplikacją pod nazwą „eService tom” – mówi Joanna Seklecka, prezes Zarządu eService.

eService tom – Terminal aplikacyjny na Android z nowymi funkcjami

Terminal płatniczy w telefonie i tablecie, z nową aplikacją eService tom wprowadza szereg funkcji i udogodnień, które podnoszą komfort i efektywność przyjmowania płatności. Może być używany zarówno w działalności prowadzonej stacjonarnie, jaki i mobilnie – w dowolnym miejscu, w którym jest zasięg sieci komórkowej lub WiFi. Pozwala obsługiwać transakcje płatnicze realizowane za pomocą kart zbliżeniowych Visa i Mastercard, płatności GPay (Google Pay), Apple Pay oraz BLIK-iem zbliżeniowym. Obsługuje również inne płatności zbliżeniowe np. zegarkiem lub innym virtualnym nośnikiem kart płatniczych.

W nowym rozwiązaniu proponowanym przez eService użytkownicy zyskują wygodny dostęp do historii transakcji oraz łatwiejszą obsługę związanych z nimi operacji – np. unieważnienia transakcji bezpośrednio w aplikacji. Aby przyspieszyć obsługę typowych transakcji mogą też ustalić predefiniowane kwoty, odpowiadające wartości najczęściej przyjmowanych płatności oraz skorzystać z wielu opcji generowania i wysyłki potwierdzeń transakcji. Wśród nich są do wyboru: e-mail, SMS lub kod QR, a dzięki możliwości połączenia z drukarką USB/Bluetooth, także tradycyjna forma papierowa.

Ważną cechą rozwiązania jest możliwość integracji aplikacji eService tom z innymi aplikacjami służącymi do sprzedaży lub obsługi klientów. Dzięki niej znajduje ono zastosowanie na przykład w lokalach gastronomicznych, gdzie współpracuje z systemami obsługi zamówień, czy w minibusach, gdzie współpracuje z aplikacją do sprzedaży biletów.  

Następca LikePOS z nowymi perspektywami

Wprowadzenie nowej aplikacji do przyjmowania płatności za pomocą telefonów i innych urządzeń z systemem Android jest elementem działań, których celem jest znaczne zwiększenie użyteczności i uniwersalności tego typu rozwiązań. W planach eService jest zwiększanie ich możliwości poprzez dodanie kolejnych obsługiwanych metod płatności np.  kodów BLIK.

Już teraz możliwości aplikacji tom – terminal on mobile są większe niż w  dotychczas oferowanego rozwiązania pod nazwą LikePOS. Sprawia to, że wraz z udostępnieniem nowej aplikacji zostanie ono wycofane z oferty, a niedługo później całkowicie wyłączone.

Terminal w telefonie bezpłatnie – ze wsparciem Programu Polska Bezgotówkowa

Przedsiębiorcy, którzy w ciągu ostatniego roku nie użytkowali terminali płatniczych i są zainteresowani rozpoczęciem przyjmowania płatności za pomocą własnego urządzenia z aplikacją eService tom, mogą skorzystać z dofinansowania w Programie Polska Bezgotówkowa. Dzięki niemu otrzymają możliwość bezpłatnego korzystania z terminala przez 12 miesięcy. Więcej na ten temat znajdą na stronie www.bezgotowki.pl.

Niezależnie od tego, czy przedsiębiorca korzysta z Programu Wsparcia Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego czy z oferty komercyjnej, by zacząć używać nowej aplikacji i zmienić swoje urządzenie z systemem Android w wygodny i mobilny terminal płatniczy, powinien mieć lub zawrzeć umowę z eService, a następnie pobrać i zainstalować aplikację eService tom, zgodnie z kilkoma prostymi wskazówkami otrzymanymi w e-mailu powitalnym. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się na: www.eservice.pl/tom.

Aplikacja eService tom współpracuje z urządzeniami z systemem Android w wersji co najmniej 8.1 oraz z funkcją NFC, nie ograniczając przy tym funkcjonalności i wydajności urządzenia, na którym działa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Finanse Bitget
2025-05-29 | 14:10

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
Finanse Ailleron Innovation Forum 2025: Przyszłość finansów zaczyna się tutaj
2025-05-28 | 09:00

Ailleron Innovation Forum 2025: Przyszłość finansów zaczyna się tutaj

W odpowiedzi na realne potrzeby sektora finansowego, zespół Ailleron powołał do życia Ailleron Innovation Forum (AIF) – wydarzenie skoncentrowane na wymianie wiedzy, praktycznych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Branża materiałów budowlanych ostrzega przed rosnącym importem ze Wschodu. Rząd zapowiada działania w tym kierunku

Polscy przedstawiciele branży materiałów budowlanych są zaniepokojeni skalą importu wyrobów spoza Unii Europejskiej. Postępujące uzależnienie europejskiego rynku od dostaw z krajów o niższych standardach środowiskowych, pracowniczych i jakościowych skutkuje nie tylko osłabieniem jego konkurencyjności, spadkiem krajowej produkcji i redukcją miejsc pracy, ale również ucieczką emisji CO2. Branża apeluje więc o wprowadzenie zmian w zakresie handlu, w tym o wyrównanie stawek celnych na materiały budowlane. Rząd zapowiada podjęcie działań, które będą wspierać krajową branżę.

Ochrona środowiska

Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.

Handel

Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.