TFS wprowadza specjalną ofertę kredytową dla niepełnosprawnych


Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Financial Services (TFS) oferuje promocyjną ofertą kredytu na zakup modeli ze specjalną zabudową Mobility lub Carospeed, która dedykowana jest dla osób z niepełną sprawnością ruchową. Klienci indywidualni mogą liczyć na obniżoną prowizję za udzielenie finansowania oraz pomniejszone oprocentowanie kredytu. Dzięki temu mogą zaoszczędzić ponad 10 tysięcy złotych w przypadku kilkuletniej umowy. Jednocześnie, TFS kontynuuje wsparcie akcji #jedziemyzpomocą, w ramach której przekazał właśnie kolejne auto dla szpitala.
Nowa oferta finansowania zakupu modeli Proace Verso oraz Proace Verso City ze specjalistyczną zabudową Mobility, opiera się promocyjnych warunkach Standard Kredytu. Toyota Financial Services obniżył oprocentowanie o 3 p.p. (do 3,99%) dla umów od 36 do 96 miesięcy oraz zmniejszył wysokość prowizji do maksymalnie 2p.p. Przykładowo, takie warunki pozwalają klientom na oszczędności ok. 11 000 zł w przypadku 5-letniej umowy kredytowej - czyli ok. 190 zł oszczędności miesięcznie w porównaniu ze standardową wersją kredytu.
Toyota Proace z zabudową Mobility dedykowana jest klientom z niepełną sprawnością ruchową. Model ten może zostać wyposażony w specjalne platformy, najazdy teleskopowe z bieżnią antypoślizgową i windy elektryczne. Wszystkie te udogodnienia umożliwiają łatwe wprowadzenie do samochodu osoby na wózku inwalidzkim. O bezpieczeństwo podróżnego podczas jazdy zadba kompleksowy, atestowany zestaw, który składa się z listew cargo na podłodze, pasów mocujących wózek oraz 3-punktowych pasów bezpieczeństwa dla pasażera. System PROACE Mobility można dostosować do własnych potrzeb, dodając do niego również elementy opcjonalne.
Klienci decydujący się na zakup modeli Proace w wersji Mobility, mogą także ubiegać się o dofinansowanie PFRON do zakupu oprzyrządowania samochodu dla osób z dysfunkcją narządu ruchu. Wówczas mogą liczyć na jeszcze większe oszczędności z tytułu zakupu nowego auta.
- Stosowane rozwiązania w samochodach Proace City Verso czy Proace Verso, mają zapewnić klientom bezpieczeństwo i mobilność przy możliwie jak najniższych kosztach finansowania. Takie właśnie główne założenie przyświecało nam podczas tworzenia specjalnej oferty kredytowej – mówi Bartosz Suchecki, Kierownik Wydziału Produktu i Innowacji w Toyota Bank Polska S.A.
Kolejnym rozwiązaniem wspierającym osoby z niepełną sprawnością ruchową jest doposażenie Carospeed, które jest bezpłatnie montowane do wybranych samochodów marki Toyota na podstawie orzeczenia o niepełnosprawności. Carospeed to system, który umożliwia prowadzenie samochodu osobie poruszającej się na wózku inwalidzkim. Urządzenie działa na zasadzie gaz-hamulec i montowane jest pomiędzy kierownicą, a lewarkiem automatycznej skrzyni biegów. Pojazdy z doposażeniem Carospeed są również dostępne w promocyjnej ofercie finansowania TFS.
Szczegóły dotyczące oferty promocyjnej Standard Kredytu na zakup modeli z zabudową Mobility lub doposażeniem Carospeed: https://www.toyotabank.pl/odkryj-pelnie-mobilnosci
#jedziemyzpomocą – przekazanie kolejnej Toyoty szpitalowi
Toyota Financial Services aktywnie kontynuuje także udział w akcji #jedziemyzpomocą, która została zapoczątkowana w pierwszych miesiącach pandemii przez Toyota Motor Poland. W ramach akcji TFS przekazuje auta bez jakichkolwiek kosztów wynajmu szpitalom, które w dalszym ciągu stawiają czoła epidemii koronawirusa. Na początku października wydano kolejne auto – Toyota Corolla Hybrid - które trafiło do Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu i będzie miało za zdanie zapewnienie mobilności personelowi medycznemu tej placówki.
- Przez 1,5 roku nasze samochody wydane placówkom medycznym pokonały blisko 200 000 km, przewożąc próbki do badań oraz transportując personel medyczny. Co bardzo ważne, nie było momentu w którym przekazane Toyoty zawiodłyby Medyków. Wybór wersji samochodu czyli hybrydy, nie jest tutaj przypadkowy - zależy nam na tym, aby oprócz spełnienia wymagań niezawodności i mobilności, samochód był również maksymalnie ekologiczny i ekonomiczny – mówi Adam Rodak, Kierownik Strefowy w Wydziale Rozwoju Sieci Dilerskiej Toyota Bank Polska S.A.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.