Komunikaty PR

Toyota Bank 4-krotnie zwiększa limit wyższego oproc. na IKO

2023-10-20  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Do pobrania info.pras. ( 0.3 MB )

Toyota Bank w odpowiedzi na obniżające się stopy procentowe w Polsce, wprowadza znaczącą aktualizację produktową dla klientów. Bank podnosi limit wyższego oprocentowania swojego Indeksowanego Konta Oszczędnościowego aż czterokrotnie, z 100 000 zł na imponujące 400 000 zł.

W kontekście spadających stóp procentowych w kraju, Toyota Bank wychodzi naprzeciw klientom, oferując im jeszcze bardziej korzystne warunki oszczędzania. Z nowym limitem, klienci mogą deponować znacznie większe kwoty na wyższym oprocentowaniu, jednocześnie zachowując niezmienny sposób obliczania oprocentowania dla poszczególnych progów.

Indeksowane Konto Oszczędnościowe Toyota Banku to:

  • Do kwoty 400 000 zł - oprocentowanie WIBOR 3M, czyli 5,78%: To szansa na znacznie wyższe zyski z oszczędzania niż na tradycyjnych rachunkach.
  • Powyżej kwoty 400 000 zł - oprocentowanie WIBOR 3M - 3,00 p.p., czyli 2,78%: To możliwość nadal atrakcyjnego oszczędzania w przypadku większych oszczędności.
  • Gwarantowane oprocentowanie dostosowane do zmieniających się realiów gospodarczych: Klienci mogą być pewni swojego zysku na oszczędnościach.
  • Najlepsze Konto w wielu rankingach kont oszczędnościowych: Toyota Bank jest w czołówce banków oferujących konkurencyjne produkty oszczędnościowe.
  • Prowadzenie Konta od 0 zł: Opłata za prowadzenie rachunku zostaje zwracana, jeśli klient nie dokona wypłaty środków w danym miesiącu.
  • Możliwość zakładania lokat w Toyota Bank poprzez IKO: Dla wygody i efektywności zarządzania finansami.

Zaktualizowany limit wyższego oprocentowania na Indeksowanym Koncie Oszczędnościowym stanowi doskonałą okazję do osiągnięcia finansowych celów, jednocześnie umożliwiając dostęp do zgromadzonych środków w trakcie trwania oszczędzania.

- Toyota Bank nieustannie dostosowuje swoje produkty i usługi do zmieniających się warunków rynkowych. Obecna zmiana w Indeksowanym Koncie Oszczędnościowym jest odpowiedzią na rosnące wyzwania ekonomiczne, które skierowały polski rynek ku niższym stopom procentowym. Poprzez zwiększenie limitu wyższego oprocentowania na IKO, dajemy klientom narzędzie, które pozwala na maksymalizację korzyści. Jeśli ktoś szuka jednego z najlepszych rozwiązań na rynku, które pomaga w osiąganiu ambitnych celów finansowych, to Indeksowane Konto Oszczędnościowe Toyota Banku, jest moim zdaniem warte rozważenia – mówi Marcin Rybarczyk Kierownik Wydziału Produktu i Innowacji w Toyota Bank Polska.

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Najbardziej zadłużone firmy w Polsce Biuro prasowe
2024-05-17 | 08:00

Najbardziej zadłużone firmy w Polsce

Długi dwóch spółek większe od zadłużenia całej branży handlowej. Firma MGBI przygotowała aktualną listę najbardziej zadłużonych polskich przedsiębiorstw. Pierwsze
Finanse Za nami Samorządowy Kongres Finansowy w Sopocie
2024-05-16 | 12:00

Za nami Samorządowy Kongres Finansowy w Sopocie

Za nami Samorządowy Kongres Finansowy w Sopocie W połowie maja w Sopocie odbył się Local Trends – Samorządowy Kongres Finansowy. Wydarzenie było okazją do rozmów o
Finanse Majowe umocnienie złotego! Skąd te zyski?
2024-05-16 | 10:00

Majowe umocnienie złotego! Skąd te zyski?

Jeszcze w styczniu część analityków wskazywała, że to będzie zły rok dla polskiej waluty. Techniczne na wykresach głównych walut do PLN zbliżyliśmy się do 13-letnich linii

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.