Toyota Bank Polska wprowadza opcję kredytów samochodowych z odroczeniem spłaty
![](/files/_uploaded/wiz_zdjeciekonf_830689087,w_170,h_95,wo_170,ho_95,_small.jpg)
Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
W czasie panującej pandemii Toyota Bank Polska chcąc rozszerzać możliwości klientów i ułatwić im zakup nowego auta, udostępnił możliwość wzięcia kredytu samochodowego z odroczeniem spłaty. Zarówno klienci wybierający Kredyt SMARTPLAN, jak i Standard Kredyt mogą otrzymać finansowanie już teraz, a pierwszą ratę zapłacą dopiero po 3 miesiącach.
W związku z trwającą pandemią oraz trudniejszą sytuacją finansową wielu klientów, Toyota Bank Polska wprowadził do swojej oferty wariant kredytów samochodowych z odroczeniem spłaty pierwszych 3 rat finansowania (rata kapitałowa i odsetkowa). Możliwość ta jest dostępna zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firmowych, którzy zdecydują się na zakup nowego auta w Kredycie SMARTPLAN oraz Standard Kredycie.
Odroczenie spłaty ma na celu ułatwienie klientom zakupu niezawodnych aut Toyoty i Lexusa, nie nadwyrężając przy tym domowego lub firmowego budżetu i pozwalając na zachowanie stabilności finansowej. Karencja nie wpłynie w żaden sposób na zwiększenie kosztów kredytu, a minimalna wpłata własna przy takim wariancie kredytu to 10% wartości auta.
Aby skorzystać z oferty można odwiedzić Wirtualny Salon Toyoty lub Lexusa, wybrać konkretny model auta i wypełnić wniosek kredytowy z Dealerem. Po przedstawieniu dokumentów finansowych, klient może otrzymać decyzję kredytową nawet w ciągu godziny i będzie mógł podpisać umowę, a następnie odebrać nowy samochód.
- Zdajemy sobie sprawę, że przez sytuację związaną z pandemią Klienci mogą odczuwać mniejsze lub większe trudności finansowe. Zakładamy jednak, że jest to jedynie sytuacja tymczasowa i już niebawem wszystko wróci do względnej normalności. Mamy nadzieję, że opcja odroczenia spłaty kredytu zwiększa elastyczność finansową, nie generuje dodatkowych obciążeń i w efekcie pomaga w podjęciu decyzji o zakupie auta – mówi Bartosz Suchecki, Kierownik Wydziału Rozwoju Produktów Bankowych w Toyota Bank Polska.
Kredyt SMARTPLAN to gwarancja elastycznej wpłaty własnej oraz spłaty tej części wartości auta, która odpowiada rzeczywistej utracie jego wartości. Preferencyjne oprocentowanie kredytu wynosi od 5,49%. Na koniec umowy finansowania, klient może wymienić auto na nowe bez angażowania gotówki.
Standard Kredyt to z kolei klasyczny kredyt samochodowy z oprocentowaniem od 5,99%, dzięki któremu finansowanie auta można rozłożyć nawet na 96 miesięcy.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation.
Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.
![Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_862801532,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń
![Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_761024793,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?
![Co dalej z wykorzystaniem funduszy unijnych w ramach FENG 2021-2027?](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_148309551,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Co dalej z wykorzystaniem funduszy unijnych w ramach FENG 2021-2027?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Prawo
![](https://www.newseria.pl/files/11111/jakub-zerdzicki-ip7gfn5jqx8-unsplash,w_274,_small.jpg)
Na rynku kapitałowym brakuje indywidualnych inwestorów. Nowe regulacje UE mają pobudzić ich zaangażowanie
– Rola rynku kapitałowego w rozwoju polskiej gospodarki jest nie do przecenienia – podkreśla Tomasz Orlik, członek zarządu PFR TFI. Jak wskazuje, obecnie kluczowy jest wzrost poziomu inwestycji, a w najbliższych latach przed nami duże wyzwanie w postaci zielonej transformacji. Rynek kapitałowy ma w tym procesie do odegrania ważną rolę, ale do tego potrzebuje aktywnych inwestorów, także indywidualnych. Dlatego pilnie potrzebne są działania, które pobudziłyby ich aktywność i zachęciły do lokowania na rynku oszczędności gospodarstw domowych. Pomóc w tym mają nowe regulacje unijne.
Ochrona środowiska
Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej
![](https://www.newseria.pl/files/11111/rolnictwo-transformacja-foto,w_133,r_png,_small.png)
Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.
Transport
Firmy budowlane wyczekują na harmonogram największych krajowych inwestycji. Problemem mogą być terminy i brak rąk do pracy
![](https://www.newseria.pl/files/11111/furgalski-inwestycje-srodki-foto,w_133,r_png,_small.png)
W kolejnych latach z jednej strony napłynie do Polski strumień funduszy europejskich z nowej perspektywy oraz Krajowego Planu Odbudowy, z drugiej strony w przygotowaniu są wielkie projekty infrastrukturalne związane z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, kolei dużych prędkości, elektrowni jądrowej czy infrastruktury w obszarze bezpieczeństwa. – Mamy do czynienia z analizą programów po poprzednim rządzie, weryfikacją niektórych inwestycji. Firmy chcą, żeby został podany harmonogram prac – co, kiedy i w jakiej części kraju będzie realizowane, bo one też muszą się do tego przygotować – mówi Adrian Furgalski, prezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Wyzwaniem w realizacji tych inwestycji mogą się okazać braki kadrowe.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.