Komunikaty PR

TransferGo ma ponad 2 mln klientów i właśnie wszedł na 11 nowych rynków

2020-06-10  |  15:30
Kontakt
HK
Hill+Knowlton Strategies

Branickiego 17
02-972 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl

Na koniec maja br. liczba użytkowników platformy TransferGo, pozwalającej realizować szybkie cyfrowe przelewy międzynarodowe, przekroczyła 2 mln, z czego 200 tys. to Polacy. Tylko w tym roku w aplikacji zarejestrowało się 18 tys. nowych użytkowników narodowości polskiej. Jak pokazują dane TransferGo okres pandemii zaowocował skokowym wzrostem zainteresowania przelewami transgranicznymi.

TransferGo jest jedną z najszybciej rozwijających się platform do realizacji przelewów transgranicznych. Pod koniec maja br. liczba klientów fintechu na całym świecie przekroczyła dwa miliony i każdego dnia zwiększa się o tysiące kolejnych. Platforma rozpoczęła właśnie działalność na 11 nowych rynkach. Jej usługi są teraz dostępne m.in. w Japonii, Nowej Zelandii, Arabii Saudyjskiej, Singapurze i Ghanie. W sumie klienci TransferGo mogą wysyłać pieniądze z 55 krajów na całym świecie.

„Przekroczenie granicy 2 mln użytkowników to dla nas bardzo ważny moment. Fakt, że tak wiele osób na całym świecie korzysta z TransferGo do wysyłania pieniędzy za granicę, jest dowodem na to, że nasza usługa doskonale odpowiada na potrzeby klientów. Dokładamy wszelkich starań, aby we wszystkich naszych działaniach kierować się przede wszystkim tym kryterium” – mówi Daumantas Dvilinskas, prezes i współzałożyciel TransferGo.

W pierwszych pięciu miesiącach br. w TransferGo zarejestrowało się 18 tys. Polaków. Najwięcej, bo ponad 4,5 tys. z nich, pobrało aplikację TransferGo w kwietniu, kiedy większość mieszkańców Europy pozostawała w domach w związku z zagrożeniem epidemiologicznym. Skokowy wzrost rejestracji Polaków zanotowano już w marcu. Do grona użytkowników TransferGo dołączyło ich wówczas ponad 3,9 tys. (1,2 tys. więcej, niż w poprzednim miesiącu). Pod względem liczby zrealizowanych przez Polaków transakcji rekordowy z kolei okazał się maj, kiedy to TranferGo obsłużyło ich ponad 35,5 tys. W sumie w okresie od stycznia do maja aplikacja zrealizowała ponad 166 tys. transakcji zainicjonowanych przez użytkowników narodowości polskiej.

TransferGo umożliwia realizację cyfrowych przekazów pieniężnych za granicę. Klientami firmy, której siedziba mieści się w Londynie, są przede wszystkim migranci wysyłający pieniądze do rodziny. TransferGo to dziś najszybciej działająca platforma w Europie obsługująca międzynarodowe cyfrowe przekazy pieniężne. Ważnymi czynnikami budującymi popularność TransferGo są jej funkcjonalność, wygoda użytkowania i przejrzystość warunków. Dowodem na to są doskonałe wyniki uzyskiwane przez firmę w Trustpilot i NPS (międzynarodowych internetowych narzędziach oceny opinii konsumentów) – odpowiednio 4,8 i 76 punktów.

O TransferGo

Założony w 2012 roku TransferGo jest najszybszą, najbardziej niezawodną platformą obsługującą cyfrowe przekazy pieniężne w Europie. Jest też jedyną ogólnoeuropejską firmą obsługującą przelewy pieniężne, która jest w stanie zagwarantować, że środki dotrą do odbiorcy w ciągu zaledwie 30 minut. Firma na pierwszym miejscu stawia dobro klienta i dba o pełną przejrzystość swoich działań. Kierując się wygodą użytkownika, stworzyliśmy markę, której ufają tysiące klientów i dostarczamy produkt, który uwielbiają.  Chcemy możliwie uprościć transgraniczne usługi finansowe i uwolnić je od sztucznie wytyczonych granic.

Założyciel i prezes TransferGo Daumantas Dvilinskas znalazł się w 2017 r. w rankingu Forbes „30 under 30”. Firma została nominowana do nagrody „Najszybciej rozwijającego się startupu roku” na TechCrunch Europa Awards 2018. Trafiła też na listę pięciu najbardziej interesujących startupów brytyjskich 2019 roku według TNW. 

Web: www.transfergo.com/pl/how-it-works 

FB: www.facebook.com/transfergo.poland/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Hill+Knowlton Strategies
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe Biuro prasowe
2025-06-11 | 17:00

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

- Wkrótce będziemy omawiać 13 pakiet deregulacyjny. Mamy już 350 propozycji zmian w przepisach, z tego 150 skierowanych do realizacji. Obecna deregulacja poprawiła atmosferę
Finanse Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD
2025-06-11 | 13:40

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD

Wraz z rosnącą popularnością inwestowania na rynkach finansowych, zwiększa się liczba osób lokujących kapitał w kontrakty na różnicę (CFD). Nic w tym
Finanse Pożyczka na spłatę chwilówek
2025-06-09 | 11:30

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?

Chwilówki są szybkie, łatwe do zdobycia i często reklamowane jako sposób na drobne, pilne wydatki. Kiedy jednak zaczyna się brać jedną po drugiej, w bardzo prosty

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.