TransferGo ma ponad 2 mln klientów i właśnie wszedł na 11 nowych rynków
Hill+Knowlton Strategies
Branickiego 17
02-972 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl
Na koniec maja br. liczba użytkowników platformy TransferGo, pozwalającej realizować szybkie cyfrowe przelewy międzynarodowe, przekroczyła 2 mln, z czego 200 tys. to Polacy. Tylko w tym roku w aplikacji zarejestrowało się 18 tys. nowych użytkowników narodowości polskiej. Jak pokazują dane TransferGo okres pandemii zaowocował skokowym wzrostem zainteresowania przelewami transgranicznymi.
TransferGo jest jedną z najszybciej rozwijających się platform do realizacji przelewów transgranicznych. Pod koniec maja br. liczba klientów fintechu na całym świecie przekroczyła dwa miliony i każdego dnia zwiększa się o tysiące kolejnych. Platforma rozpoczęła właśnie działalność na 11 nowych rynkach. Jej usługi są teraz dostępne m.in. w Japonii, Nowej Zelandii, Arabii Saudyjskiej, Singapurze i Ghanie. W sumie klienci TransferGo mogą wysyłać pieniądze z 55 krajów na całym świecie.
„Przekroczenie granicy 2 mln użytkowników to dla nas bardzo ważny moment. Fakt, że tak wiele osób na całym świecie korzysta z TransferGo do wysyłania pieniędzy za granicę, jest dowodem na to, że nasza usługa doskonale odpowiada na potrzeby klientów. Dokładamy wszelkich starań, aby we wszystkich naszych działaniach kierować się przede wszystkim tym kryterium” – mówi Daumantas Dvilinskas, prezes i współzałożyciel TransferGo.
W pierwszych pięciu miesiącach br. w TransferGo zarejestrowało się 18 tys. Polaków. Najwięcej, bo ponad 4,5 tys. z nich, pobrało aplikację TransferGo w kwietniu, kiedy większość mieszkańców Europy pozostawała w domach w związku z zagrożeniem epidemiologicznym. Skokowy wzrost rejestracji Polaków zanotowano już w marcu. Do grona użytkowników TransferGo dołączyło ich wówczas ponad 3,9 tys. (1,2 tys. więcej, niż w poprzednim miesiącu). Pod względem liczby zrealizowanych przez Polaków transakcji rekordowy z kolei okazał się maj, kiedy to TranferGo obsłużyło ich ponad 35,5 tys. W sumie w okresie od stycznia do maja aplikacja zrealizowała ponad 166 tys. transakcji zainicjonowanych przez użytkowników narodowości polskiej.
TransferGo umożliwia realizację cyfrowych przekazów pieniężnych za granicę. Klientami firmy, której siedziba mieści się w Londynie, są przede wszystkim migranci wysyłający pieniądze do rodziny. TransferGo to dziś najszybciej działająca platforma w Europie obsługująca międzynarodowe cyfrowe przekazy pieniężne. Ważnymi czynnikami budującymi popularność TransferGo są jej funkcjonalność, wygoda użytkowania i przejrzystość warunków. Dowodem na to są doskonałe wyniki uzyskiwane przez firmę w Trustpilot i NPS (międzynarodowych internetowych narzędziach oceny opinii konsumentów) – odpowiednio 4,8 i 76 punktów.
O TransferGo
Założony w 2012 roku TransferGo jest najszybszą, najbardziej niezawodną platformą obsługującą cyfrowe przekazy pieniężne w Europie. Jest też jedyną ogólnoeuropejską firmą obsługującą przelewy pieniężne, która jest w stanie zagwarantować, że środki dotrą do odbiorcy w ciągu zaledwie 30 minut. Firma na pierwszym miejscu stawia dobro klienta i dba o pełną przejrzystość swoich działań. Kierując się wygodą użytkownika, stworzyliśmy markę, której ufają tysiące klientów i dostarczamy produkt, który uwielbiają. Chcemy możliwie uprościć transgraniczne usługi finansowe i uwolnić je od sztucznie wytyczonych granic.
Założyciel i prezes TransferGo Daumantas Dvilinskas znalazł się w 2017 r. w rankingu Forbes „30 under 30”. Firma została nominowana do nagrody „Najszybciej rozwijającego się startupu roku” na TechCrunch Europa Awards 2018. Trafiła też na listę pięciu najbardziej interesujących startupów brytyjskich 2019 roku według TNW.
Web: www.transfergo.com/pl/how-it-works
FB: www.facebook.com/transfergo.poland/
5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego
Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Przemysł spożywczy
Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa
Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.