Komunikaty PR

Ultimo zmienia się w B2 Impact i przedstawia nową strategię rozwoju marki

2024-12-03  |  14:00
Biuro prasowe

Ultimo, jedna z czołowych firm zarządzających wierzytelnościami w Polsce, przechodzi rebranding i od 2 grudnia 2024 r. działa pod nową nazwą – B2 Impact. To kolejny krok w strategicznym rozwoju marki, który podkreśla jej przynależność do międzynarodowej grupy B2 Impact, jednego z liderów europejskiego sektora windykacyjnego. Działania w kampanii rebrandingowej obejmują m.in. zmianę identyfikacji wizualnej oraz akcje informacyjno-edukacyjne w mediach tradycyjnych i społecznościowych, a także uruchomienie nowej strony internetowej. Nowa tożsamość marki symbolizuje jej misję wspierania klientów w odzyskaniu higieny finansowej i uzdrawianiu domowego budżetu.  

Zmiana identyfikacji wizualnej to istotny moment dla firmy, jednak dotychczasowy sposób działania i kluczowe wartości – zwinność, spójność, doskonałość, różnorodność oraz odpowiedzialność – pozostają niezmienne. B2 Impact kontynuuje misję Ultimo, czyli wspieranie osób zadłużonych w wychodzeniu z trudnej sytuacji finansowej, oferując elastyczne rozwiązania i indywidualne podejście do  klienta.

Grupa B2 Impact działa już w 20 europejskich krajach  m.in. w Norwegii, Finlandii,  Danii, Szwecji, na Łotwie, Litwie, w Estonii, Francji, czy Hiszpanii, zatrudniając łącznie 1,5 tys. pracowników. Łącznie, firma obsługuje 8,5 mln spraw zadłużonych klientów, z czego 4,1 mln prowadzi w Polsce. B2 Impact zapewnia realną pomoc w wychodzeniu z zadłużenia, m.in. poprzez dopasowanie harmonogramu spłat do indywidualnych możliwości finansowych klientów. Jej kluczowym priorytetem pozostaje budowanie relacji opartych na zaufaniu i dialogu, co umożliwia wypracowanie optymalnych rozwiązań. Na naszym rynku B2 Impact współpracuje z największymi przedsiębiorstwami m.in. bankami, firmami finansowymi, a także kluczowymi graczami z branży telekomunikacyjnej.

– Przed nami kolejny strategiczny krok, który odzwierciedla dążenie do jeszcze silniejszej pozycji w branży. Rebranding jest zwieńczeniem naszej integracji z grupą B2 Impact. Działanie pod wspólnym brandem otwiera nowe możliwości wymiany doświadczeń i najlepszych praktyk z rynków europejskich. Wzmacnia też nasz wpływ na kształtowanie stabilnego i zdrowego rynku finansowego. Swoją rolę na rynku realizujemy poprzez stwarzanie klientom wielu możliwości na odzyskanie kontroli nad swoimi finansami. Stawiamy sobie ambitny cel: do 2030 roku planujemy wesprzeć milion osób w spłacie długów. To duże wyzwanie, ale jesteśmy firmą, która ma poczucie misji i skutecznie realizuje swoje plany – mówi Aneta Borycka, prezeska zarządu B2 Impact w Polsce.

Nowa nazwa, nowe możliwości

Rebrandingowi i zmianie nazwy z Ultimo na B2 Impact towarzyszy kampania informacyjno-edukacyjna skierowana do klientów marki w całej Polsce, która będzie prowadzona w mediach tradycyjnych i digitalowych od grudnia do stycznia.

Działania influencer marketingowe na Instagramie skoncentrują się na współpracy z twórczyniami i doradczyniami finansowymi, które promują wiedzę na temat prawidłowej higieny finansowej. Kampania obejmuje również działania w kanałach social media marki oraz e-mail marketing skierowany do partnerów biznesowych. 

W ramach inicjatyw dobrosąsiedzkich i lokalnego zaangażowania B2 Impact nawiązało także współpracę z Krzysztofem Skarbkiem – znanym artystą i profesorem wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych, specjalizującym się w malarstwie neoekspresjonistycznym. Efektem tej współpracy jest unikalny projekt artystyczny, który będzie wykorzystywany w komunikacji z partnerami biznesowymi firmy.  

Dawna strona ultimo.pl dostępna jest pod adresem: b2-impact.pl i została zaprojektowana w oparciu o rzeczywiste potrzeby użytkowników – przejrzysty układ funkcjonalny oraz łatwy dostęp do kluczowych informacji. Zmiany nie ominą również portalu eUltimo, który zacznie działać pod nazwą B2 Impact Online. Ten zyskał odświeżoną szatą graficzną spójną z nową identyfikacją wizualną. Klienci portalu, po założeniu konta, nadal mogą skorzystać z indywidulanych ofert spłaty i w kilka minut zawrzeć porozumienie online oraz opłacić zobowiązanie za pomocą szybkich płatności np. poprzez kod BLIK, przelew, Apple Pay lub Apple Pay. Na każdej ze stron osoba zadłużona może także skorzystać z opcji czatu z doradcą lub pozostawienia do siebie numeru telefonu ze wskazaniem preferowanego terminu kontaktu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse BRAK ZDJĘCIA
2025-03-24 | 13:30

Walletto Fintech Poland i rozwój polskiego ekosystemu fintech

Polska scena fintechowa dynamicznie się rozwija, a lokalne firmy technologii finansowej coraz śmielej wkraczają na rynki międzynarodowe. Współpraca Walletto Fintech Poland z Fintech Poland otwiera nowe możliwości
Finanse Obawiasz się bessy na giełdzie? Sprawdź, co łączy największe krachy w historii
2025-03-19 | 10:00

Obawiasz się bessy na giełdzie? Sprawdź, co łączy największe krachy w historii

Giełdę określa się często mianem barometru gospodarki, gdyż w dużej mierze oddaje kondycję najważniejszych spółek i ogólne nastroje na rynku. Tym samym, indeksy
Finanse Siła kobiet w biznesie: Anna Górecka-Kuczmowska na czele finansów i księgowości w Thompson&Stein
2025-03-11 | 06:00

Siła kobiet w biznesie: Anna Górecka-Kuczmowska na czele finansów i księgowości w Thompson&Stein

Anna Górecka-Kuczmowska, z wieloletnim doświadczeniem w branży finansowej, dołączyła do zespołu Thompson&Stein jako Head of Finance and Accounting CEE. Na nowym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Projekt unijnego budżetu po 2027 roku będzie przedstawiony w lipcu. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad nim

Polska prezydencja zbiegła się z rozpoczęciem rozmów na temat wieloletnich unijnych ram finansowych (WRF), które określą cele i priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. Projekt budżetu ma być gotowy w lipcu, a potem rozpoczną się negocjacje między instytucjami unijnymi. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad WRF, dlatego to od naszego kraju swoje konsultacje rozpoczęli europarlamentarzyści, którzy są współsprawozdawcami PE ds. wieloletniego budżetu Unii Europejskiej.

Prawo

Przedsiębiorcy czują się pomijani w pracach nad przepisami. Narzekają na zawrotne tempo prac legislacyjnych

W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa. To wynik o 59 proc. niższy niż rok wcześniej – wynika z „Barometru prawa” Grant Thornton. Eksperci wskazują, że nie przekłada się to jednak na jakość nowych przepisów. Tempo prac regulacyjnych przyspiesza, a konsultacje publiczne rzadko są transparentne. Przedsiębiorcy czują się pomijani w procesie konsultacji i zaskakiwani nagłymi zmianami w prawie.

Konsument

Alkohol najbardziej rozpowszechnioną substancją psychoaktywną u młodzieży. Coraz większa popularność e-papierosów

Niemal trzy czwarte uczniów w wieku 15–16 lat już sięgnęło po alkohol. Jak wynika z badania ESPAD 2024, to wciąż najbardziej wśród młodzieży rozpowszechniona substancja psychoaktywna. W ostatnich 20 latach o ponad 20 pp. spadł odsetek nastolatków palących papierosy, ale prawie 70 proc. 17–18-latków przyznaje, że sięgnęło w swoim życiu po e-papierosa. Eksperci wskazują na potrzebę nie tylko bardziej restrykcyjnego ograniczania dostępności tych produktów dla młodych ludzi, ale też o działania na rzecz edukacji zdrowotnej i kompleksowego podejścia do profilaktyki i leczenia uzależnień, bez podziału na poszczególne grupy substancji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.