Ultimo zmienia się w B2 Impact i przedstawia nową strategię rozwoju marki
Ultimo, jedna z czołowych firm zarządzających wierzytelnościami w Polsce, przechodzi rebranding i od 2 grudnia 2024 r. działa pod nową nazwą – B2 Impact. To kolejny krok w strategicznym rozwoju marki, który podkreśla jej przynależność do międzynarodowej grupy B2 Impact, jednego z liderów europejskiego sektora windykacyjnego. Działania w kampanii rebrandingowej obejmują m.in. zmianę identyfikacji wizualnej oraz akcje informacyjno-edukacyjne w mediach tradycyjnych i społecznościowych, a także uruchomienie nowej strony internetowej. Nowa tożsamość marki symbolizuje jej misję wspierania klientów w odzyskaniu higieny finansowej i uzdrawianiu domowego budżetu.
Zmiana identyfikacji wizualnej to istotny moment dla firmy, jednak dotychczasowy sposób działania i kluczowe wartości – zwinność, spójność, doskonałość, różnorodność oraz odpowiedzialność – pozostają niezmienne. B2 Impact kontynuuje misję Ultimo, czyli wspieranie osób zadłużonych w wychodzeniu z trudnej sytuacji finansowej, oferując elastyczne rozwiązania i indywidualne podejście do klienta.
Grupa B2 Impact działa już w 20 europejskich krajach m.in. w Norwegii, Finlandii, Danii, Szwecji, na Łotwie, Litwie, w Estonii, Francji, czy Hiszpanii, zatrudniając łącznie 1,5 tys. pracowników. Łącznie, firma obsługuje 8,5 mln spraw zadłużonych klientów, z czego 4,1 mln prowadzi w Polsce. B2 Impact zapewnia realną pomoc w wychodzeniu z zadłużenia, m.in. poprzez dopasowanie harmonogramu spłat do indywidualnych możliwości finansowych klientów. Jej kluczowym priorytetem pozostaje budowanie relacji opartych na zaufaniu i dialogu, co umożliwia wypracowanie optymalnych rozwiązań. Na naszym rynku B2 Impact współpracuje z największymi przedsiębiorstwami m.in. bankami, firmami finansowymi, a także kluczowymi graczami z branży telekomunikacyjnej.
– Przed nami kolejny strategiczny krok, który odzwierciedla dążenie do jeszcze silniejszej pozycji w branży. Rebranding jest zwieńczeniem naszej integracji z grupą B2 Impact. Działanie pod wspólnym brandem otwiera nowe możliwości wymiany doświadczeń i najlepszych praktyk z rynków europejskich. Wzmacnia też nasz wpływ na kształtowanie stabilnego i zdrowego rynku finansowego. Swoją rolę na rynku realizujemy poprzez stwarzanie klientom wielu możliwości na odzyskanie kontroli nad swoimi finansami. Stawiamy sobie ambitny cel: do 2030 roku planujemy wesprzeć milion osób w spłacie długów. To duże wyzwanie, ale jesteśmy firmą, która ma poczucie misji i skutecznie realizuje swoje plany – mówi Aneta Borycka, prezeska zarządu B2 Impact w Polsce.
Nowa nazwa, nowe możliwości
Rebrandingowi i zmianie nazwy z Ultimo na B2 Impact towarzyszy kampania informacyjno-edukacyjna skierowana do klientów marki w całej Polsce, która będzie prowadzona w mediach tradycyjnych i digitalowych od grudnia do stycznia.
Działania influencer marketingowe na Instagramie skoncentrują się na współpracy z twórczyniami i doradczyniami finansowymi, które promują wiedzę na temat prawidłowej higieny finansowej. Kampania obejmuje również działania w kanałach social media marki oraz e-mail marketing skierowany do partnerów biznesowych.
W ramach inicjatyw dobrosąsiedzkich i lokalnego zaangażowania B2 Impact nawiązało także współpracę z Krzysztofem Skarbkiem – znanym artystą i profesorem wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych, specjalizującym się w malarstwie neoekspresjonistycznym. Efektem tej współpracy jest unikalny projekt artystyczny, który będzie wykorzystywany w komunikacji z partnerami biznesowymi firmy.
Dawna strona ultimo.pl dostępna jest pod adresem: b2-impact.pl i została zaprojektowana w oparciu o rzeczywiste potrzeby użytkowników – przejrzysty układ funkcjonalny oraz łatwy dostęp do kluczowych informacji. Zmiany nie ominą również portalu eUltimo, który zacznie działać pod nazwą B2 Impact Online. Ten zyskał odświeżoną szatą graficzną spójną z nową identyfikacją wizualną. Klienci portalu, po założeniu konta, nadal mogą skorzystać z indywidulanych ofert spłaty i w kilka minut zawrzeć porozumienie online oraz opłacić zobowiązanie za pomocą szybkich płatności np. poprzez kod BLIK, przelew, Apple Pay lub Apple Pay. Na każdej ze stron osoba zadłużona może także skorzystać z opcji czatu z doradcą lub pozostawienia do siebie numeru telefonu ze wskazaniem preferowanego terminu kontaktu.
5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego
Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.