Wiktoria Brauksiepe nową dyrektor finansową w firmie Henkel Polska
Z początkiem maja 2020 r. Wiktoria Brauksiepe objęła stanowisko dyrektor finansowej w firmie Henkel w Polsce i w regionie Europy Północno-Wschodniej. Zastąpiła Janusza Gołębiowskiego, który zajmował je od 1996 r.
Wiktoria Brauksiepe związana jest z firmą Henkel od 11 lat. Przed objęciem funkcji dyrektor finansowej, swoją karierę rozwijała w centrali firmy w Niemczech na stanowiskach zarówno na poziomie regionalnym, jak i globalnym. Dołączyła do firmy jako Junior Treasury Manager, po czym po trzech latach awansowała na stanowisko Managera Subsidiary Controlling z odpowiedzialnością za spółki zależne w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Kolejnym etapem jej kariery w firmie była funkcja Senior Managera International Business Development w dziale Beauty Care (kosmetyki). Ostatnio piastowała stanowisko Senior Treasury Managera w dziale finansów korporacyjnych, gdzie była odpowiedzialna za zarządzanie ryzykiem finansowym firmy.
Czuję się ogromnie zaszczycona, iż powierzono mi sprawowanie funkcji dyrektor finansowej w polskim oddziale firmy. Polska to nie tylko bardzo ważny region dla Henkla, ale także mój kraj rodzinny. W nowej roli chciałabym przede wszystkim wykorzystać zdobyte przeze mnie międzynarodowe doświadczenie, by wspólnie z moim zespołem realizować w dziale finansowym nową strategię ukierunkowanego wzrostu Henkla, a także kontynuować wzmacnianie współpracy z jednostkami biznesowymi i innymi funkcjami korporacyjnymi – powiedziała Wiktoria Brauksiepe.
Nowo mianowana dyrektor odpowiada za zarządzanie finansami firmy. Do jej zadań należy między innymi sprawozdawczość finansowa zgodnie z lokalnymi i międzynarodowymi standardami rachunkowości, sprawozdawczość podatkowa, kontroling działalności gospodarczej firmy i wsparcie decyzji biznesowych. Wiktoria Brauksiepe jest odpowiedzialna także za zarządzanie ryzykiem kredytowym.
Wiktoria Brauksiepe jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej oraz Uniwersytetu w Münster. Jest mężatką i ma dwoje dzieci.
Ultimo zmienia się w B2 Impact i przedstawia nową strategię rozwoju marki
Play of Battle S.A. pozyskała od inwestorów ponad 3 mln zł
Polacy czytają, ale księgarnie toną w długach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.