Firma BGT członkiem organizacji WCA

BGT Sp. z o.o.
ul. Elektryczna1
15-080 Białystok
marketing2|bgtgroup.pl| |marketing2|bgtgroup.pl
+48 885 555 721
www.bgtgroup.pl
Firma BGT Sp z o.o. z Białegostoku zajmująca się transportem i logistyką dołączyła do elitarnego grona podmiotów, które posiadają certyfikat WCA.
Jest to największa i najpotężniejsza sieć niezależnych spedytorów z ponad 9000 oddziałami w 193 krajach na całym świecie.
WCA (World Cargo Alliance) to globalna sieć firm logistycznych, której celem jest umożliwienie swoim członkom nawiązywania współpracy i wymiany usług na całym świecie. BGT jako członek organizacji ma dostęp do szerokiej bazy danych innych firm logistycznych zrzeszonych w sieci oraz może korzystać z usług tych firm w celu zaspokojenia potrzeb swoich klientów.
- Dołączenie do WCA otwiera przed nami, a co za tym idzie naszymi klientami, szereg nowych możliwości. Dzięki obecności w tej organizacji możemy współpracować ze sprawdzonymi partnerami z różnych zakątków świata. - mówi Emilia Rogalska dyrektor ds. przewozów samochodowych i multimodalnych BGT Sp z o.o.
Firmy, które chcą zostać członkiem organizacji muszą spełnić odpowiednie wymagania.
- Aby zostać członkiem tej organizacji należy przejść odpowiedni proces weryfikacji oraz spełnić standardy jakości i bezpieczeństwa. - dodaje Emilia Rogalska dyrektor ds. przewozów samochodowych i multimodalnych BGT Sp z o.o.
Firma na rynku istnieje od 11 lat. Świadczy usługi w zakresie transportu oraz logistyki zarówno na rynku europejskim, jak i azjatyckim.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.