Komunikaty PR

Firma pończosznicza Gabriella pomaga lekarkom i pielęgniarkom

2020-04-20  |  21:00
Biuro prasowe

Łódzka firma pończosznicza Gabriella, zaangażowała się w pomoc personelowi medycznemu. W ramach akcji wspierającej służbę zdrowia, przekazała pierwszą partię z kilku tysięcy naszykowanych do rozesłania par specjalistycznych rajstop. Szpitale zakaźne oraz placówki jednoimienne zostały zaopatrzone w pierwszą partię produktów do zadań specjalnych, które ulżą zmęczonym nogom lekarek i pielęgniarek.

Ostatnie tygodnie pokazują, jak bardzo Polacy potrafią jednoczyć się w trudnych chwilach. Duże i małe firmy zaangażowały się w pomoc służbie zdrowia, która na pierwszej linii ognia walczy z najgroźniejszym wirusem ostatnich dziesięcioleci – CoViD19. Firma pończosznicza Gabriella, której siedziba mieści się w Łodzi, postanowiła pomóc pielęgniarkom i lekarkom tym, co ma najlepszego i na czym zna się najlepiej – czyli wesprzeć je swoimi produktami funkcyjnymi. Pierwsze pięć zakaźnych placówek medycznych: w Łodzi, Krakowie, Warszawie, Gdańsku i Chorzowie otrzymało paczki z rajstopami Relax 20 den, czyli produktem wspierającym krążenie i dbającym o komfort nóg, które codziennie robią tysiące kroków w walce o życie i zdrowie pacjentów.

– Wiemy, jak bardzo potrzebna jest teraz każda pomoc i realne wsparcie. Dlatego przekazaliśmy polskim pielęgniarkom i lekarkom rajstopy funkcyjne, które przyniosą ulgę ich nogom, zmęczonym od wielogodzinnej pracy na stojąco i w ruchu – mówi Sebastian Krajda, przedstawiciel firmy Gabriella.

Akcja spotkała się ogromnym zainteresowaniem internautów – nie tylko klientów firmy, ale także influencerów i pracowników służby zdrowia, którzy  w social mediach reagowali na posty polubieniami, udostępniali i reagowali entuzjastycznie na pomysł wsparcia lekarek i pielęgniarek rajstopami. Wśród wiadomości otrzymywanych przez markę pojawiły się również prośby o wsparcie z kolejnych szpitali, na które Gabriella nie pozostanie obojętna. Firma zdeklarowała, że to dopiero pierwsza partia produktów, które trafiły do szpitali zakaźnych w ramach pomocy w walce z koronawirusem.

Paczki wypełnione po brzegi rajstopami do zadań specjalnych to niejedyna forma wsparcia polskiej służby zdrowia w czasie walki z epidemią COVID-19 podjęta przez markę. Każda sprzedana para rajstop w sklepie internetowym www.gabriella.pl to złotówka przekazana przez firmę na ogólnopolską zbiórkę Fundacji Siepomaga.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie

Jest to niestety rekord, z którego nikt się nie cieszy, zwłaszcza w kluczowej dla polskiej gospodarki Europie Zachodniej – mającej największy wkład w globalną liczbę
Gospodarka SHEIN wygenerował w 2023 roku 119 mln euro do polskiego PKB
2024-12-20 | 08:00

SHEIN wygenerował w 2023 roku 119 mln euro do polskiego PKB

SHEIN, globalny sklep internetowy z modą i produktami lifestyle’owymi, umacnia swój pozytywny wpływ na lokalne gospodarki. Firma zleciła firmie doradczej Oxford Economics
Gospodarka Pierwszy Kreuzberg Kraft Kebap poza stolicą – Chajzer postawił na Manufakturę
2024-12-19 | 15:06

Pierwszy Kreuzberg Kraft Kebap poza stolicą – Chajzer postawił na Manufakturę

Łódź to pierwsze miasto poza Warszawą, w którym rozwijająca się sieć Kreuzberg Kraft Kebap Filipa Chajzera znalazła swoją lokalizację. Foodtruck

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Przemysł

Polskie firmy przemysłowe bardziej otwarte na technologie. Sztuczną inteligencję wdrażają z ostrożnością [DEPESZA]

Innowacje cyfrowe w przemyśle, choć wiążą się z kosztami i wyzwaniami, są jednak postrzegane przez firmy jako szansa. To podejście przekłada się na większą otwartość do ich wdrażania i chęć inwestowania. Ponad 90 proc. firm przemysłowych w Polsce, które wprowadziły co najmniej jedno rozwiązanie Przemysłu 4.0, dostrzega wyraźną poprawę efektywności procesów produkcyjnych – wynika z nowego raportu Autodesk. Choć duża jest wśród nich świadomość narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, na razie tylko 14 proc. wykorzystuje je w swojej działalności.

Prawo

Przez „wrzutkę legislacyjną” saszetki nikotynowe mogły zniknąć z rynku. Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów

Coraz popularniejsze na rynku saszetki z nikotyną do tej pory funkcjonują poza systemem fiskalnym i zdrowotnym. Nie są objęte akcyzą ani zakazem sprzedaży osobom niepełnoletnim. Dlatego też sami producenci od dawna apelują do rządu o objęcie ich regulacjami, w tym podatkiem akcyzowym, żeby uporządkować rosnący rynek i zabezpieczyć wpływy budżetowe państwa. Ministerstwo Zdrowia do projektu ustawy porządkującej rynek e-papierosów bez zapowiedzi dodało regulację dotyczącą saszetek nikotynowych, która jednak w praktyce mogła zlikwidować tę kategorię wyrobów na rynku. Przedsiębiorcy nie kryją rozczarowania sposobem, w jaki wprowadzane są zmiany w przepisach regulujących rynek.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.