Firma SOFTSWISS ogłasza międzynarodową inicjatywę charytatywną "Save Brazil"
SmartContent
ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
SOFSWISS – międzynarodowa firma IT z dużymi placówkami w Warszawie i Poznaniu – aktywnie wspiera działające inicjatywy społecznie odpowiedzialne (ESG), a także uruchamia swoje własne. Na przykład przez cały czerwiec SOFTSWISS prowadzi zakrojoną na szeroką skalę kampanię charytatywną „Save Brazil”, która ma na celu wsparcie Brazylii, gdzie wiosną miały miejsca najgorsze od 80 lat powodzie.
Firma zapewniła już bezpośrednie wsparcie finansowe dla ofiar w wysokości 30 tysięcy dolarów. Część tej sumy została przekazana organizacjom charytatywnym w celu zapewnienia pomocy w nagłych wypadkach, takich jak szybkie dostawy żywności, odzieży czy wody. Dalsza część ma na celu rozwiązanie długoterminowych problemów z dostępem do czystej wody w regionie kataklizmem. Aktualnie trwają negocjacje z miejscowymi szkołami w celu zainstalowania systemów oczyszczania wody.
Ponadto, wraz z dyrektorem niewykonawczym na Amerykę Łacińską Rubensem Barrichello, firma SOFTSWISS opracowała listę wiarygodnych organizacji charytatywnych, udostępniając ich dane swoim pracownikom, którzy mogą teraz przekazywać darowizny bezpośrednio.
„Jestem bardzo szczęśliwy, że stałem się częścią zespołu SOFTSWISS, który angażuje się we wspieranie Brazylijczyków w tej trudnej sytuacji. Jestem też wdzięczny, że razem z SOFTSWISS mamy okazję pomóc tym, którzy potrzebują naszego wsparcia właśnie w tym momencie” – powiedział Rubens Barrichello, dyrektor niewykonawczy SOFTSWISS na Amerykę Łacińską.
SOFTSWISS zainicjował również kampanię informacyjną, której celem jest zaangażowanie społeczności iGamingowej we wsparcie regionu dotkniętego katastrofą. Do tej pory 11 firm związanych z iGamingiem wsparło kampanię i ulokowało ponad 35 banerów w swoich mediach społecznościowych, wzywając do pomocy.
Brazylia to szybko rozwijający się rynek w branży iGaming. To tutaj działają ważni partnerzy SOFTSWISS, a także regionalni współpracownicy firmy.
„Uznając Brazylię za kluczowy rynek, marka SOFTSWISS dokłada wszelkich starań, aby ugruntować tu swoją obecność. Nasz cel to stanie się wiarygodnym partnerem dla Brazylijczyków oraz wsparcie w rozwoju lokalnej branży. Mamy teraz swoich pracowników regionalnych, a biorąc pod uwagę ostatnie trudności w kraju, nie możemy przyglądać się temu z boku. Jesteśmy zaangażowani we wspieranie mieszkańców Brazylii w tym trudnym czasie. Zapewniamy doraźną pomoc finansową, współpracując z organizacjami, które mogą szybko dostarczyć żywność, odzież i wodę osobom dotkniętym powodzią. Ponadto rozwijamy długoterminową inicjatywę, która ma na celu instalowanie wyposażenia do oczyszczania wody w regionach dotkniętych powodzią” – powiedział Ivan Montik, założyciel SOFTSWISS.
Inicjatywa ta nie jest jedynym przypadkiem tego typu międzynarodowej działalności charytatywnej. Firma uważa, że ważne jest pomaganie tym, którzy znaleźli się w skomplikowanej sytuacji życiowej. Łącznie w SOFTSWISS przekazano 1,7 miliona euro na cele charytatywne na przestrzeni roku 2022.
O FIRMIE
SOFTSWISS to międzynarodowa firma technologiczna, która w 2024 roku świętuje swoje 15-lecie. Pięć centrów rozwoju firmy operuje w Polsce, na Malcie i w Gruzji. Liczba pracowników biurowych i zdalnych wynosi ponad 2000. SOFTSWISS to pierwsza na świecie firma, która stworzyła rozwiązanie kryptowalutowe dla rozrywki online. W 2024 roku firma otrzymała certyfikat Great Place to Work® w Polsce, nagrodę Crypto Company of the Year oraz 9 innych wyróżnień.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.