Firma SOFTSWISS ogłasza międzynarodową inicjatywę charytatywną "Save Brazil"
SmartContent
ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
SOFSWISS – międzynarodowa firma IT z dużymi placówkami w Warszawie i Poznaniu – aktywnie wspiera działające inicjatywy społecznie odpowiedzialne (ESG), a także uruchamia swoje własne. Na przykład przez cały czerwiec SOFTSWISS prowadzi zakrojoną na szeroką skalę kampanię charytatywną „Save Brazil”, która ma na celu wsparcie Brazylii, gdzie wiosną miały miejsca najgorsze od 80 lat powodzie.
Firma zapewniła już bezpośrednie wsparcie finansowe dla ofiar w wysokości 30 tysięcy dolarów. Część tej sumy została przekazana organizacjom charytatywnym w celu zapewnienia pomocy w nagłych wypadkach, takich jak szybkie dostawy żywności, odzieży czy wody. Dalsza część ma na celu rozwiązanie długoterminowych problemów z dostępem do czystej wody w regionie kataklizmem. Aktualnie trwają negocjacje z miejscowymi szkołami w celu zainstalowania systemów oczyszczania wody.
Ponadto, wraz z dyrektorem niewykonawczym na Amerykę Łacińską Rubensem Barrichello, firma SOFTSWISS opracowała listę wiarygodnych organizacji charytatywnych, udostępniając ich dane swoim pracownikom, którzy mogą teraz przekazywać darowizny bezpośrednio.
„Jestem bardzo szczęśliwy, że stałem się częścią zespołu SOFTSWISS, który angażuje się we wspieranie Brazylijczyków w tej trudnej sytuacji. Jestem też wdzięczny, że razem z SOFTSWISS mamy okazję pomóc tym, którzy potrzebują naszego wsparcia właśnie w tym momencie” – powiedział Rubens Barrichello, dyrektor niewykonawczy SOFTSWISS na Amerykę Łacińską.
SOFTSWISS zainicjował również kampanię informacyjną, której celem jest zaangażowanie społeczności iGamingowej we wsparcie regionu dotkniętego katastrofą. Do tej pory 11 firm związanych z iGamingiem wsparło kampanię i ulokowało ponad 35 banerów w swoich mediach społecznościowych, wzywając do pomocy.
Brazylia to szybko rozwijający się rynek w branży iGaming. To tutaj działają ważni partnerzy SOFTSWISS, a także regionalni współpracownicy firmy.
„Uznając Brazylię za kluczowy rynek, marka SOFTSWISS dokłada wszelkich starań, aby ugruntować tu swoją obecność. Nasz cel to stanie się wiarygodnym partnerem dla Brazylijczyków oraz wsparcie w rozwoju lokalnej branży. Mamy teraz swoich pracowników regionalnych, a biorąc pod uwagę ostatnie trudności w kraju, nie możemy przyglądać się temu z boku. Jesteśmy zaangażowani we wspieranie mieszkańców Brazylii w tym trudnym czasie. Zapewniamy doraźną pomoc finansową, współpracując z organizacjami, które mogą szybko dostarczyć żywność, odzież i wodę osobom dotkniętym powodzią. Ponadto rozwijamy długoterminową inicjatywę, która ma na celu instalowanie wyposażenia do oczyszczania wody w regionach dotkniętych powodzią” – powiedział Ivan Montik, założyciel SOFTSWISS.
Inicjatywa ta nie jest jedynym przypadkiem tego typu międzynarodowej działalności charytatywnej. Firma uważa, że ważne jest pomaganie tym, którzy znaleźli się w skomplikowanej sytuacji życiowej. Łącznie w SOFTSWISS przekazano 1,7 miliona euro na cele charytatywne na przestrzeni roku 2022.
O FIRMIE
SOFTSWISS to międzynarodowa firma technologiczna, która w 2024 roku świętuje swoje 15-lecie. Pięć centrów rozwoju firmy operuje w Polsce, na Malcie i w Gruzji. Liczba pracowników biurowych i zdalnych wynosi ponad 2000. SOFTSWISS to pierwsza na świecie firma, która stworzyła rozwiązanie kryptowalutowe dla rozrywki online. W 2024 roku firma otrzymała certyfikat Great Place to Work® w Polsce, nagrodę Crypto Company of the Year oraz 9 innych wyróżnień.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.